FMA1 volgde aan het begin de manga maar is daar later van afgeweken, omdat de manga nog niet klaar is.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:56 schreef Operc het volgende:
Vraagje, is de FMA waar jullie het over hebben Brotherhood? En zo ja, wat is daar anders aan vergeleken met de originele FMA? (En is de FMA manga eigenlijk al klaar?)
Zeker kijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:15 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb trouwens FMA 1 nooit gezien, is het het waard om die überhaupt nog te gaan kijken nu ik FMA:B al (bijna) helemaal heb gezien? HEb zelf namelijk het idee dat ik het beter alleen bij FMA:B kan laten.
Gister Ghost in the Shell: Innocence gezien... vaag, maar wel koel! Morgen nog Solid State Society kijken en dan heb ik weer een serie under the beltBen wel benieuwd, want Solid State Society gaat volgens mij over alles wat in Stand Alone Complex gebeurd, terwijl die andere twee films er niet echt iets mee te maken hebben, dus ben (wederom) benieuwd!
Wat een fijne hobby kan dit soms toch zijn
Zeer zeker, de eerste serie is een van de hoogst gewaardeerden op mijn lijst.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:15 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb trouwens FMA 1 nooit gezien, is het het waard om die überhaupt nog te gaan kijken nu ik FMA:B al (bijna) helemaal heb gezien? HEb zelf namelijk het idee dat ik het beter alleen bij FMA:B kan laten.
Gister Ghost in the Shell: Innocence gezien... vaag, maar wel koel! Morgen nog Solid State Society kijken en dan heb ik weer een serie under the beltBen wel benieuwd, want Solid State Society gaat volgens mij over alles wat in Stand Alone Complex gebeurd, terwijl die andere twee films er niet echt iets mee te maken hebben, dus ben (wederom) benieuwd!
Wat een fijne hobby kan dit soms toch zijn
kwam niet verder dan 3, was te langzaamquote:Op maandag 21 juni 2010 14:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Zeer zeker, de eerste serie is een van de hoogst gewaardeerden op mijn lijst.
Ik ben trouwens begonnen aan Shigurui, kent iemand 't hier?
Ik dacht juist (eerlijk waar), 'wat een Quing-verhaal'.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef zquing het volgende:
[..]
kwam niet verder dan 3, was te langzaam
ik vond 't wel wat hebben, beetje langzaam. Was toen wat anders gaan doen en heb 'm nooit meer afgekeken. Verhaal leek me wel erg tof, dat welquote:Op maandag 21 juni 2010 20:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik dacht juist (eerlijk waar), 'wat een Quing-verhaal'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Ik ook! Stomme vage onlogische DEEN stierenstront!quote:
Kaichou wa maid-sama is volgens mij de enige serie die in me op komt, behalve als je de klassiekers nog niet gezien heb: Sailor moon en Cardcaptor Sakura.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef gniffie het volgende:
Over FMA:BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Repelsteeltju op 22-06-2010 00:49:53 ]“An interesting thing is a good thing.”
Ik heb beide series gedropped.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef robin007bond het volgende:
Dat lettertype van de TMD subs is echt niet om aan te zien. Dan maar wachten op Eclipse.
En voor iedereen die de orginele FMA niet heeft gezien, KIJKEN!
FMA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |