Laatst waren er een paar n/a geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2010 16:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Welke waren niet meer beschikbaar dan? Ik heb gister me mandje de hele tijd gevuld en weer leeg gekiept (pff...een saaie zondag avond) en toen kreeg ik niet te zien over dat ze er niet meer waren ofzo..
Ik ging meteen kijken, maar helaas... de ds lakjes die op mijn wishlist staan hebben ze niet, die zijn natuurlijk al lang overal opquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:ALLE DS-EN ZIJN WEER BESCHIKBAAR BIJ TD!!!
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:39 schreef miss--moana het volgende:
[..]
over bruin! krijg je een boomstam met blaadjes
geen idee, zal het wel een keer proberen en dan hier laten zienquote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ook een leuk idee, maar volgens mij ziet dat er een beetje viezig uit
Zo, dat is flink snel!! Wel prettig!!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoei, volgens mij vervelen ze zich daar. Net gefaald en nu al een betalingsverzoek.
Ik wilde hetzelfde komen toegeven, gelukkig ben ik niet de enige falerdquote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gefaald bij TD![]()
![]()
OPI-What's with the Cattitude?
OPI-DS Extravagance
OPI-My Private Jet
CCL-Wild at Heart #05A871
CCL-Revvvolution #05A852
CCL-High Society #05A881
CCL-Worth the Risque #05A850
CCL-Age of Aquari #05AN04
CG-Awaken #691
Lief dagboek.. vandaag ga ik nagelriemolie kopen want m'n vingers vinden dat heel fijn!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil bestellen bij TD.Ik vind ook dat ik het verdiend heb.
HEB EEN 10 VOOR WISKUNDE OHYEAH. Mijn slechtste vak ALLER TIJDEN. Lawd.
Voordat ik een 'liefdagboekopmerking' krijg, kleurtjes:
[ afbeelding ]
H&M - Hello kitty Turquise Kitty
Heb ik, maar ik vergeet het steedsquote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lief dagboek.. vandaag ga ik nagelriemolie kopen want m'n vingers vinden dat heel fijn!
Lief dagboek, Debbster zei vandaag dat iemand nagelriem olie moest halen, maar dat kan ookquote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lief dagboek.. vandaag ga ik nagelriemolie kopen want m'n vingers vinden dat heel fijn!
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooooiquote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil bestellen bij TD.Ik vind ook dat ik het verdiend heb.
HEB EEN 10 VOOR WISKUNDE OHYEAH. Mijn slechtste vak ALLER TIJDEN. Lawd.
Voordat ik een 'liefdagboekopmerking' krijg, kleurtjes:
[ afbeelding ]
H&M - Hello kitty Turquise Kitty
Euj, niet zo bijdehand hequote:Op maandag 21 juni 2010 18:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lief dagboek, Debbster zei vandaag dat iemand nagelriem olie moest halen, maar dat kan ook
averechts werken. Vaseline of Lemony Flutter zijn ook heel fijn!
Hoop niet dat k em sluit, zit mobiel..
Door elke keer al mijn velletjes eraf te trekken tot ze bloeden. Daarom zijn ze zo gek afgesneden, de plaatjes van mij altijd. Want mijn hele vingertop is rood en lelijk en vellerigquote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Debsterr heeft wel gelijk.
Hoe heb je ze zo droog gekregen?
ik heb alleen maar mooie!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik ga op Color Club jacht! Zie alleen maar mooie lakjes ervan langs komen, heb er al wel enkele maar niet die mooie
Volgens mij..zag ik hem vorige week in Wateringen nog..quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef moussy het volgende:
Weet iemand of er een kruidvat in Den Haag of Rijswijk is die van catrice back to black verkoopt, ik kan hem hier (gehucht) nergens vinden
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij..zag ik hem vorige week in Wateringen nog..
Maar dat kan dus ook niet waar zijn..ik weet het niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |