quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef trui het volgende:
gestolen??? bizar!
Ik werk ook weer hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:34 schreef sindell het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat die artikelen er allemaal van uit gaan dat je thuis zit en er de hele dag bent om je kind te voeden. Ik werk bijvoobeeld gewoon en op deze dagen heb ik dus de mogelijkheid niet om de productie op te voeren....
Eigenlijk he...zou je gewoon een half jaar verlof moeten kunnen krijgen, wil je het goed doen....
Schoonma vond ook dat het wel tijd werd om te stoppen...en dan is vriendlief het daar wel mee eens ook nog, want die vindt dat ik de omgeving er teveel mee belast als ik door blijf gaan met borstvoeding. Heel irritant als ik die steun gewoon niet krijg, want hij propt haar vervolgens ook nog vol met kunstvoeding waardoor ze weer de hele nacht slaapt
Tja, HIJ besloot dat er nog niet getrouwd werd/nog geen kinderen kwamen. Alle argumenten ten spijt: daar had ik verder ook niets bij in te brengen. Dus IK besluit dat er nog niet gestopt wordt met de borstvoeding. Nu heb ik er gelukkig geen ruzie over en hopelijk zal ik dat ook niet krijgen, maar zo staan de zaken wel wat mij betreft. Misschien zal een ander het niet eens zijn met die redenering, maar ik wil ook wel eens een veto kunnen uitspreken (ten gunste van mijn dochter.)quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef Cantare het volgende:
Als ik als partner het gevoel had dat ik wat de voeding betreft niets in te brengen had (en dat vind ik toch spreken uit een uitspraak á la 'ik zie wel wanneer ik stop'), zou ik ook mijn kont tegen de krib gooien. Die reacties van de mannen vind ik echt zo vreemd niet. Ik denk toch dat het heel belangrijk is om, zoals trui ook zegt, er vanuit te blijven gaan dat je allebei het beste met je kind (en je relatie) voor hebt.
Tja, wat ie eigenlijk tussen de regels bedoelt, kan ik ook niet raden natuurlijk. Ik kan alleen maar uitgaan van wat hier staat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:36 schreef Cantare het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet leuk vinden, als mijn man dat zou zeggen, maar ik vraag me af of dat echt het probleem is. Misschien vindt 'ie het lastig onder woorden brengen wat hem precies tegenstaat.
Haha, het wàs iets tussen Sindell en haar partner, tot ze besloot om het op het grootste forum van Nederland te publiceren. Nu is het iets tussen Sindell, haar partner en de rest van Nederland.quote:Maar goed, 't is iets tussen Sindell en haar partner natuurlijk, maar het lijkt me gewoon zo rot om om zulke dingen onenigheid te krijgen. Dus sterkte iig!
Serieus? Zou je je kont tegen de krib gooien alleen maar omdat je geen inspraak hebt? Terwijl je weet dat bv het beste is? Ik vind het niet meer normaal dat de vrouw uiteindelijk de regie omtrent bv in handen heeft. Nils staat volledig achter me en vindt ook dat ik bv moet geven zolang ik me daar prettig bij voel. En alleen ik kan op een gegeven moment besluiten om er om welke reden dan ook mee te stoppen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef Cantare het volgende:
Als ik als partner het gevoel had dat ik wat de voeding betreft niets in te brengen had (en dat vind ik toch spreken uit een uitspraak á la 'ik zie wel wanneer ik stop'), zou ik ook mijn kont tegen de krib gooien. Die reacties van de mannen vind ik echt zo vreemd niet. Ik denk toch dat het heel belangrijk is om, zoals trui ook zegt, er vanuit te blijven gaan dat je allebei het beste met je kind (en je relatie) voor hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
[..]
Haha, het wàs iets tussen Sindell en haar partner, tot ze besloot om het op het grootste forum van Nederland te publiceren. Nu is het iets tussen Sindell, haar partner en de rest van Nederland.![]()
Ben ik het helemaal mee eens. Als de partner met goede argumenten zou komen waarom te stoppen (ik kan ze zo niet bedenkenk, maar wie weet), dan is het iets anders. Maar zolang de argumenten niet overtuigend zijn, bepalen mijn kind en ik wanneer er gestopt wordt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Serieus? Zou je je kont tegen de krib gooien alleen maar omdat je geen inspraak hebt? Terwijl je weet dat bv het beste is? Ik vind het niet meer normaal dat de vrouw uiteindelijk de regie omtrent bv in handen heeft. Nils staat volledig achter me en vindt ook dat ik bv moet geven zolang ik me daar prettig bij voel. En alleen ik kan op een gegeven moment besluiten om er om welke reden dan ook mee te stoppen.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij anderen werkt, maar ik kan me voorstellen dat als ik man zou zijn ik me wel wat buitengesloten zou kunnen voelen als de vrouw alles omtrent de voeding beslist en doet (of welk onderwerp dan ook, want in mijn ogen is dit meer een communicatieding dan een typisch borstvoedingsding), wat tot gevolg heeft dat je des te meer je eigen plan gaan trekken/gaat protesteren. Nils voelt het blijkbaar anders dan de man van Sindell, jullie hebben een afspraak waar je het beiden over eens bent, en dat is natuurlijk superquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef Ssserpente het volgende:
Serieus? Zou je je kont tegen de krib gooien alleen maar omdat je geen inspraak hebt? Terwijl je weet dat bv het beste is? Ik vind het niet meer normaal dat de vrouw uiteindelijk de regie omtrent bv in handen heeft. Nils staat volledig achter me en vindt ook dat ik bv moet geven zolang ik me daar prettig bij voel. En alleen ik kan op een gegeven moment besluiten om er om welke reden dan ook mee te stoppen.
Jullie dochter...quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, over de (op)voeding in zijn geheel heeft hij vanzelfsprekend inspraak, maar ik ga over de borstvoeding.![]()
Dat specifieke onderdeel is tussen mij en mijn dochter.
Goeie opmerking.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef sindell het volgende:
Disclaimer: waar "mijn" staat, kan ook "ons" gelezen worden.
opgelost, slotje
Precies. Als die partner dat best vindt: niks aan het handje. Mijn man weet ook dat ik me beter ingelezen heb over de verzorging en voeding van een kleintje, en vindt het dan ook prima als ik uitleg hoe ik de dingen het liefst zou willen doen. Maar als die partner het níet prima vindt dat je als moeder het onderwerp bv helemaal naar je toetrekt dan moet je ook niet verbaasd staan te kijken als je er steeds weer aanvaringen over krijgt. Dan kun je "quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:20 schreef Ticootje het volgende:
En ik vind het lichtelijk irritant dat er vrouwen zijn die blijkbaar denken dat zij alleen kunnen beslissen over een kind en dat een partner al gaat ie op zn kop staan gewoon buiten spel wordt gezet. Dat het nu toevallig over borstvoeding gaat doet er wat mij betreft niet toe.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:21 schreef Asyniur het volgende:
Sorbo
Bel indrukken: andere tepel indrukken als je tsr voelt om melk druppen tegen te gaan (moet ik ook meestal doen, zeker bij lichte stuwing)
echt waar? dat is het hele principe van de lilypadz!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat helpt??Ik zit dus echt al 9 maanden te klooien met spuugdoekjes in mijn bh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |