Wat zou je dan gemist hebben?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:31 schreef MouzurX het volgende:
Daar gaan we weer met het "argumenten waarom je op kamers moet gaan" en het dan afkraken van deze argumenten....
Je kan zeggen wat je wilt, ik persoonlijk zou enorm veel gemist hebben als ik thuis zou zijn blijven wonen en hier naar de Hogeschool zou zijn gegaan.
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, mijne ook. Die zouden het echt niet waarderen als ik op een doordeweekse dag uitga en zij 's morgens vroeg telkens wakker worden als ik thuis kom.
Als student heb je gewoon zo'n ander leefritme dat ik het niet meer vind passen bij dat van mijn ouders.
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
M'n ouders zijn gescheiden. Als ik bij de één ben is de ander vaak niet thuis. Kan ik daarheen.
Nee ik ben sowieso niet echt van onenightstands en al helemaal niet bij mij thuis, dus het is voor mij ook niet echt een argument om uit huis te gaan. Vind het wel goed zo.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En vertel me nou niet dat jij random chicks mee naar huis zou nemen en daar dan 's morgens mee aan het ontbijt gaat zitten met je ouders?
Ach, het maakt mij niet zoveel uit wie zijn was doet.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus dat zijn moeder zijn was doet vind je prima enzo? En dat je daar niet keihard kunt neuken zonder zijn ouders wakker te maken baal je niet van?
En wat is het nut van dat herhalen?quote:
Ik hoefde niet uit huis hoor, ik had van mijn ouders nog jaren mogen blijven.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Daarnaast is het soms ook zo dat mensen toch wel spijt hebben dat ze uit huis 'moesten' en dat ze daarom anderen proberen te overtuigen terwijl ik het echt heerlijk heb thuis![]()
En daarmee bedoel ik niet per se jou, BT.
Meer vriendenquote:
Hahaha, nee ik bedoel ook niet dat je uit huis moet gaan om in het rond te neukenquote:Op zondag 20 juni 2010 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik ben sowieso niet echt van onenightstands en al helemaal niet bij mij thuis, dus het is voor mij ook niet echt een argument om uit huis te gaan. Vind het wel goed zo.
Ik woon in een stad op 20 min. van mijn studie in Amsterdam, en ik ken vrijwel iedereen hier die ertoe doet (jongeren).quote:Op zondag 20 juni 2010 17:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meer vrienden
Meer vrouwen(zeeland is hier echt crap op hoorje kent iedereen al en zijn of haar voorgeschiedenis )
Zelf leren koken(kon het al een beetje maar nu kan ik toch wel wat meer)
Meer uitgaan (2x in de week)
Ik zie mezelf hier thuis echt geen meisje meenemen
Snap je dat ik gewoon kies voor het financiële? Ik woon een halfuurtje van Enschede af met de trein, kwartiertje met de auto, heb daar zat vrienden, kan hier gewoon uit, kan zelf bepalen wanneer ik eet (met mijn ouders of zelf), als ik vrienden naar huis wil nemen doe ik dat. Het mooie is, mijn ouders vragen slechts weinig (slechts wat klusjes in huis) en dat is dat. Waarom zou ik dan iets van ¤350,- (plus minus) gaan betalen voor iets waar ik weinig meerwaarde aan heb? Nu kan ik mooi sparen.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoefde niet uit huis hoor, ik had van mijn ouders nog jaren mogen blijven.
Ik heb het ook heerlijk als ik bij mijn ouders benen ik ben ook absoluut niet weggegaan omdat het daar kut is, totaal niet.. Maar mijn ouders zeiden zelf ook, geniet lekker van je studententijd aangezien je dan alle vrijheid van de wereld hebt en je kunt leren voor jezelf te zorgen zonder dat je zit met verplichtingen als werk, kinderen etc.
Alles wat ik hier doe zou ik thuis ook gewoon mogenquote:Op zondag 20 juni 2010 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, nee ik bedoel ook niet dat je uit huis moet gaan om in het rond te neuken! Maar ik heb het gewoon over een bepaalde vrijheid, dat je kunt denken van 'dit ga ik doen' en daarbij alleen met jezelf rekening hoeft te houden.
Nee jij hoefde dan niet weg vanwege je ouders maar thuisblijven met echt 3 uur reistijd is niet echt een optie, dan was ik ook uit huis gegaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoefde niet uit huis hoor, ik had van mijn ouders nog jaren mogen blijven.
Ik heb het ook heerlijk als ik bij mijn ouders benen ik ben ook absoluut niet weggegaan omdat het daar kut is, totaal niet.. Maar mijn ouders zeiden zelf ook, geniet lekker van je studententijd aangezien je dan alle vrijheid van de wereld hebt en je kunt leren voor jezelf te zorgen zonder dat je zit met verplichtingen als werk, kinderen etc.
Juistem. Ik wou dat ik het kon, de relatie die ik nu heb met mijn ouders is super. Maar zou ik weer terug naar huis gaan gaat het gewoon weer de verkeerde kant op, en dat is jammer want ik heb thuis alles. En hier eigenlijk nietsquote:Op zondag 20 juni 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Snap je dat ik gewoon kies voor het financiële? Ik woon een halfuurtje van Enschede af met de trein, kwartiertje met de auto, heb daar zat vrienden, kan hier gewoon uit, kan zelf bepalen wanneer ik eet (met mijn ouders of zelf), als ik vrienden naar huis wil nemen doe ik dat. Het mooie is, mijn ouders vragen slechts weinig (slechts wat klusjes in huis) en dat is dat. Waarom zou ik dan iets van ¤350,- (plus minus) gaan betalen voor iets waar ik weinig meerwaarde aan heb? Nu kan ik mooi sparen.
Kijk eigenlijk zijn we het gewoon met elkaar eensquote:Op zondag 20 juni 2010 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
Maarja Lakitu, ik begrijp het ook wel. Je woont tenslotte al in Amsterdam, je bent gehecht aan die stad dus wil daar ook niet weg, voor 400 euro heb je daar een bezemkast terwijl je nu gratis gewoon een huis tot je beschikking hebt.
Voor mij is het, ik kom uit een kutstad, voor een studie moest ik sowieso minimaal een uur reizen, en ik wilde een keer weten wat het leven in een 'grote' stad mij te bieden heefteen stuk meer reden om uit huis te gaan dan jij dus. Plus dat Groningen veel betaalbaarder is qua kamers.
Hoe bedoel je, dat je niets hebt?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Juistem. Ik wou dat ik het kon, de relatie die ik nu heb met mijn ouders is super. Maar zou ik weer terug naar huis gaan gaat het gewoon weer de verkeerde kant op, en dat is jammer want ik heb thuis alles. En hier eigenlijk niets
Als je een beetje goede kamer thuis hebt in een grote stad en relaxte ouders is het verschil idd veel minder.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik woon in een stad op 20 min. van mijn studie in Amsterdam, en ik ken vrijwel iedereen hier die ertoe doet (jongeren).
Vrouwen zat.
Koken kan ik.
En ik ga ook 2x in de week uit, zowel hier als in Amsterdam meestal.
Maar als ik in Zeeland zou wonen zou ik ook wel uit huis gaan denk ik.
Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, als het maar een half uurtje is dan is het ook wel logisch. Maar voor mij persoonlijk zou ik er gewoon niet voor kiezen om bij mijn ouders te blijven wonen.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Snap je dat ik gewoon kies voor het financiële? Ik woon een halfuurtje van Enschede af met de trein, kwartiertje met de auto, heb daar zat vrienden, kan hier gewoon uit, kan zelf bepalen wanneer ik eet (met mijn ouders of zelf), als ik vrienden naar huis wil nemen doe ik dat. Het mooie is, mijn ouders vragen slechts weinig (slechts wat klusjes in huis) en dat is dat. Waarom zou ik dan iets van ¤350,- (plus minus) gaan betalen voor iets waar ik weinig meerwaarde aan heb? Nu kan ik mooi sparen.
Al mijn familie en vrienden wonen in Druten. Eigenlijk alles wat ik lief heb is daar. Behalve vriendjelief dan.quote:
Ja behalve dat ik me afvraag of je wel een keer op kamers wilquote:Op zondag 20 juni 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk zijn we het gewoon met elkaar eens
Nu heb ik niet alles gelezen, TheKC wees mij hierop, maar binnen mijn vriendengroep is er een sterke behoefte om van de uithuiswonenden de thuiswonenden over te halen om uit huis te gaan. Nu zeg ik niet dat jij dat doet, maar ik snap dat werkelijk waar niet waarom dat moet. Nu ken ik jouw persoonlijke situatie niet, maar van een vriend van mij bijvoorbeeld. Die woonde in hetzelfde dorp als ik, had hier een bijbaantje en ging naar Utrecht voor een opleiding die overal te volgen is. Daar in Utrecht heeft hij een kamer waar hij flink geld voor neerlegt, geen werk, gaat wel bij de sport- en muziekvereniging en moet dus maximaal lenen. En nu zit ie (na een jaar) al bijna financieel aan de grond. Terwijl hij het thuis prima voor elkaar had.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, als het maar een half uurtje is dan is het ook wel logisch. Maar voor mij persoonlijk zou ik er gewoon niet voor kiezen om bij mijn ouders te blijven wonen.
Ah, ja, dat is wel jammer.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al mijn familie en vrienden wonen in Druten. Eigenlijk alles wat ik lief heb is daar. Behalve vriendjelief dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |