abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83062296
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:31 schreef MouzurX het volgende:
Daar gaan we weer met het "argumenten waarom je op kamers moet gaan" en het dan afkraken van deze argumenten....

Je kan zeggen wat je wilt, ik persoonlijk zou enorm veel gemist hebben als ik thuis zou zijn blijven wonen en hier naar de Hogeschool zou zijn gegaan.
Wat zou je dan gemist hebben?
-
pi_83062313
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:31 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja, mijne ook. Die zouden het echt niet waarderen als ik op een doordeweekse dag uitga en zij 's morgens vroeg telkens wakker worden als ik thuis kom.

Als student heb je gewoon zo'n ander leefritme dat ik het niet meer vind passen bij dat van mijn ouders.
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:29 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

M'n ouders zijn gescheiden. Als ik bij de één ben is de ander vaak niet thuis. Kan ik daarheen.
-
  zondag 20 juni 2010 @ 17:32:27 #228
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_83062324
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:30 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

En vertel me nou niet dat jij random chicks mee naar huis zou nemen en daar dan 's morgens mee aan het ontbijt gaat zitten met je ouders ?
Nee ik ben sowieso niet echt van onenightstands en al helemaal niet bij mij thuis, dus het is voor mij ook niet echt een argument om uit huis te gaan. Vind het wel goed zo.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zondag 20 juni 2010 @ 17:32:41 #229
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_83062333
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dus dat zijn moeder zijn was doet vind je prima enzo ? En dat je daar niet keihard kunt neuken zonder zijn ouders wakker te maken baal je niet van?
Ach, het maakt mij niet zoveel uit wie zijn was doet.
  zondag 20 juni 2010 @ 17:32:53 #230
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83062344
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[..]
En wat is het nut van dat herhalen?
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_83062366
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:32 schreef Japsnars het volgende:

[..]

En wat is het nut van dat herhalen?
-
pi_83062406
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Daarnaast is het soms ook zo dat mensen toch wel spijt hebben dat ze uit huis 'moesten' en dat ze daarom anderen proberen te overtuigen terwijl ik het echt heerlijk heb thuis

En daarmee bedoel ik niet per se jou, BT.
Ik hoefde niet uit huis hoor, ik had van mijn ouders nog jaren mogen blijven.

Ik heb het ook heerlijk als ik bij mijn ouders ben en ik ben ook absoluut niet weggegaan omdat het daar kut is, totaal niet.. Maar mijn ouders zeiden zelf ook, geniet lekker van je studententijd aangezien je dan alle vrijheid van de wereld hebt en je kunt leren voor jezelf te zorgen zonder dat je zit met verplichtingen als werk, kinderen etc.
  zondag 20 juni 2010 @ 17:35:18 #233
181126 MouzurX
Misschien?
pi_83062455
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:31 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Wat zou je dan gemist hebben?
Meer vrienden
Meer vrouwen(zeeland is hier echt crap op hoor je kent iedereen al en haar voorgeschiedenis )
Zelf leren koken(kon het al een beetje maar nu kan ik toch wel wat meer)
Meer uitgaan (2x in de week)

Ik zie mezelf hier thuis echt geen meisje meenemen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_83062483
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:32 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Nee ik ben sowieso niet echt van onenightstands en al helemaal niet bij mij thuis, dus het is voor mij ook niet echt een argument om uit huis te gaan. Vind het wel goed zo.
Hahaha, nee ik bedoel ook niet dat je uit huis moet gaan om in het rond te neuken ! Maar ik heb het gewoon over een bepaalde vrijheid, dat je kunt denken van 'dit ga ik doen' en daarbij alleen met jezelf rekening hoeft te houden.
pi_83062501
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:35 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Meer vrienden
Meer vrouwen(zeeland is hier echt crap op hoor je kent iedereen al en zijn of haar voorgeschiedenis )
Zelf leren koken(kon het al een beetje maar nu kan ik toch wel wat meer)
Meer uitgaan (2x in de week)

Ik zie mezelf hier thuis echt geen meisje meenemen
Ik woon in een stad op 20 min. van mijn studie in Amsterdam, en ik ken vrijwel iedereen hier die ertoe doet (jongeren).
Vrouwen zat.
Koken kan ik.
En ik ga ook 2x in de week uit, zowel hier als in Amsterdam meestal.

Maar als ik in Zeeland zou wonen zou ik ook wel uit huis gaan denk ik.
-
  zondag 20 juni 2010 @ 17:37:39 #236
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_83062538
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:34 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik heb het ook heerlijk als ik bij mijn ouders ben en ik ben ook absoluut niet weggegaan omdat het daar kut is, totaal niet.. Maar mijn ouders zeiden zelf ook, geniet lekker van je studententijd aangezien je dan alle vrijheid van de wereld hebt en je kunt leren voor jezelf te zorgen zonder dat je zit met verplichtingen als werk, kinderen etc.
Snap je dat ik gewoon kies voor het financiële? Ik woon een halfuurtje van Enschede af met de trein, kwartiertje met de auto, heb daar zat vrienden, kan hier gewoon uit, kan zelf bepalen wanneer ik eet (met mijn ouders of zelf), als ik vrienden naar huis wil nemen doe ik dat. Het mooie is, mijn ouders vragen slechts weinig (slechts wat klusjes in huis) en dat is dat. Waarom zou ik dan iets van ¤350,- (plus minus) gaan betalen voor iets waar ik weinig meerwaarde aan heb? Nu kan ik mooi sparen.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_83062539
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hahaha, nee ik bedoel ook niet dat je uit huis moet gaan om in het rond te neuken ! Maar ik heb het gewoon over een bepaalde vrijheid, dat je kunt denken van 'dit ga ik doen' en daarbij alleen met jezelf rekening hoeft te houden.
Alles wat ik hier doe zou ik thuis ook gewoon mogen
All good things are wild and free.
  zondag 20 juni 2010 @ 17:37:52 #238
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_83062544
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:34 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee jij hoefde dan niet weg vanwege je ouders maar thuisblijven met echt 3 uur reistijd is niet echt een optie, dan was ik ook uit huis gegaan.

En over vrijheid, tuurlijk heb je daar gelijk in. Maar daar betaal je ook wel een prijs voor.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_83062561
Maarja Lakitu, ik begrijp het ook wel. Je woont tenslotte al in Amsterdam, je bent gehecht aan die stad dus wil daar ook niet weg, voor 400 euro heb je daar een bezemkast terwijl je nu gratis gewoon een huis tot je beschikking hebt.

Voor mij is het, ik kom uit een kutstad, voor een studie moest ik sowieso minimaal een uur reizen, en ik wilde een keer weten wat het leven in een 'grote' stad mij te bieden heeft een stuk meer reden om uit huis te gaan dan jij dus. Plus dat Groningen veel betaalbaarder is qua kamers.
pi_83062578
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Snap je dat ik gewoon kies voor het financiële? Ik woon een halfuurtje van Enschede af met de trein, kwartiertje met de auto, heb daar zat vrienden, kan hier gewoon uit, kan zelf bepalen wanneer ik eet (met mijn ouders of zelf), als ik vrienden naar huis wil nemen doe ik dat. Het mooie is, mijn ouders vragen slechts weinig (slechts wat klusjes in huis) en dat is dat. Waarom zou ik dan iets van ¤350,- (plus minus) gaan betalen voor iets waar ik weinig meerwaarde aan heb? Nu kan ik mooi sparen.
Juistem. Ik wou dat ik het kon, de relatie die ik nu heb met mijn ouders is super. Maar zou ik weer terug naar huis gaan gaat het gewoon weer de verkeerde kant op, en dat is jammer want ik heb thuis alles. En hier eigenlijk niets
  zondag 20 juni 2010 @ 17:38:58 #241
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_83062580
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
Maarja Lakitu, ik begrijp het ook wel. Je woont tenslotte al in Amsterdam, je bent gehecht aan die stad dus wil daar ook niet weg, voor 400 euro heb je daar een bezemkast terwijl je nu gratis gewoon een huis tot je beschikking hebt.

Voor mij is het, ik kom uit een kutstad, voor een studie moest ik sowieso minimaal een uur reizen, en ik wilde een keer weten wat het leven in een 'grote' stad mij te bieden heeft een stuk meer reden om uit huis te gaan dan jij dus. Plus dat Groningen veel betaalbaarder is qua kamers.
Kijk eigenlijk zijn we het gewoon met elkaar eens
  zondag 20 juni 2010 @ 17:39:45 #242
289055 WillFerrell
pi_83062630
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:38 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Juistem. Ik wou dat ik het kon, de relatie die ik nu heb met mijn ouders is super. Maar zou ik weer terug naar huis gaan gaat het gewoon weer de verkeerde kant op, en dat is jammer want ik heb thuis alles. En hier eigenlijk niets
Hoe bedoel je, dat je niets hebt?
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  zondag 20 juni 2010 @ 17:39:47 #243
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83062632
Godver, komt er zo'n meisje met dezelfde naam online
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  zondag 20 juni 2010 @ 17:39:56 #244
181126 MouzurX
Misschien?
pi_83062636
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:36 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik woon in een stad op 20 min. van mijn studie in Amsterdam, en ik ken vrijwel iedereen hier die ertoe doet (jongeren).
Vrouwen zat.
Koken kan ik.
En ik ga ook 2x in de week uit, zowel hier als in Amsterdam meestal.

Maar als ik in Zeeland zou wonen zou ik ook wel uit huis gaan denk ik.
Als je een beetje goede kamer thuis hebt in een grote stad en relaxte ouders is het verschil idd veel minder.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_83062652
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, als het maar een half uurtje is dan is het ook wel logisch. Maar voor mij persoonlijk zou ik er gewoon niet voor kiezen om bij mijn ouders te blijven wonen.
  zondag 20 juni 2010 @ 17:40:15 #246
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_83062659
oke het begint wel spannend te worden, ik ga heel even voetbal kijken
pi_83062682
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dat je niets hebt?
Al mijn familie en vrienden wonen in Druten. Eigenlijk alles wat ik lief heb is daar. Behalve vriendjelief dan.
pi_83062707
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Kijk eigenlijk zijn we het gewoon met elkaar eens
Ja behalve dat ik me afvraag of je wel een keer op kamers wil ? Of ga je straks meteen samenwonen ofzo? Ik vind dat deel zonde, dat je mist hoe het is om echt alleen te zijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2010 17:41:40 ]
  zondag 20 juni 2010 @ 17:43:39 #249
289055 WillFerrell
pi_83062791
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, als het maar een half uurtje is dan is het ook wel logisch. Maar voor mij persoonlijk zou ik er gewoon niet voor kiezen om bij mijn ouders te blijven wonen.
Nu heb ik niet alles gelezen, TheKC wees mij hierop, maar binnen mijn vriendengroep is er een sterke behoefte om van de uithuiswonenden de thuiswonenden over te halen om uit huis te gaan. Nu zeg ik niet dat jij dat doet, maar ik snap dat werkelijk waar niet waarom dat moet. Nu ken ik jouw persoonlijke situatie niet, maar van een vriend van mij bijvoorbeeld. Die woonde in hetzelfde dorp als ik, had hier een bijbaantje en ging naar Utrecht voor een opleiding die overal te volgen is. Daar in Utrecht heeft hij een kamer waar hij flink geld voor neerlegt, geen werk, gaat wel bij de sport- en muziekvereniging en moet dus maximaal lenen. En nu zit ie (na een jaar) al bijna financieel aan de grond. Terwijl hij het thuis prima voor elkaar had.
Allure_
Crack_
  zondag 20 juni 2010 @ 17:43:58 #250
289055 WillFerrell
pi_83062808
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:40 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Al mijn familie en vrienden wonen in Druten. Eigenlijk alles wat ik lief heb is daar. Behalve vriendjelief dan.
Ah, ja, dat is wel jammer.
Allure_
Crack_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')