Ik voel me er niet enorm stoer bij, maar ik vind wel dat je enorm veel mist als je niet op kamers gaat wonenquote:Op zondag 20 juni 2010 17:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Je stoer voelen omdat je op kamers zit. Ik ga wel over anderhalf jaar ofzo.
Jamaar dat is anders, ik had het over in je eigen stad uit huis gaanquote:Op zondag 20 juni 2010 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn vrienden die elke dag 2 uur heen en weer reizen naar hun school en neerkijken op het feit dat ik mijn keuken met mensen moet delen.
Jaquote:Op zondag 20 juni 2010 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Daarnaast is de gemiddelde leeftijd dat mensen uit huis gaan gewoon 21/22 hoorMaarja
Zoals?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik voel me er niet enorm stoer bij, maar ik vind wel dat je enorm veel mist als je niet op kamers gaat wonen
Nee gewoon gemiddeld van alles. Gemiddeld.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaals je een MBO doet ja. Of als je zo gelovig bent dat je pas het huis uit gaat als je gaat trouwen en samenwonen.
Ja, misschien moet je bij sommige opleidingen nog een toets doen ofzo, met je p kan je dan ook meestal een stuk of 3-4 opleidingen op de uni doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Hey maar kun je bij bijna elke opleiding na je p naar de uni?
Nee, niet echt. Hij heeft het goed bij zijn ouders en hij is binnen no-time op de campus. Al vind ik het soms wel jammer.quote:
Jij kunt geen chicks mee naar huis nemen, niet zelf bepalen wanneer je gaat eten en gaat slapen, niet na het uitgaan thuis nog een afterparty vieren etc etc.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn vrienden die elke dag 2 uur heen en weer reizen naar hun school en neerkijken op het feit dat ik mijn keuken met mensen moet delen.
Dit. Als ik op kamers ga neemt mijn reistijd waarschijnlijk alleen maar toe. Met 20 minuutjes ben ik er vanaf hier. Niks mis mee, en ik heb geen last van m'n ouders. Als ik bij m'n moeder ben is m'n pa ook vaak weg dus als ik wil chillen met mensen of meisjes zonder ouders kan dat ook altijd.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:24 schreef ynuhh het volgende:
Wanneer het van je ouderlijk huis naar je studie goed te bereizen is zie ik probleem niet echt.
Jawel.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij kunt geen chicks mee naar huis nemen
Hij kwam toch uit Bussum? En dan binnen no-time op campus? Quequote:Op zondag 20 juni 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Hij heeft het goed bij zijn ouders en hij is binnen no-time op de campus. Al vind ik het soms wel jammer.
Dus dat zijn moeder zijn was doet vind je prima enzoquote:Op zondag 20 juni 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Hij heeft het goed bij zijn ouders en hij is binnen no-time op de campus. Al vind ik het soms wel jammer.
Chicks mee naar huis kan, is natuurlijk wel chiller als je op kamers gaat, maar om daar uit huis voor te gaanquote:Op zondag 20 juni 2010 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij kunt geen chicks mee naar huis nemen, niet zelf bepalen wanneer je gaat eten en gaat slapen, niet na het uitgaan thuis nog een afterparty vieren etc etc.
Wat snap je niet aan gemiddeld?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaals je een MBO doet ja. Of als je zo gelovig bent dat je pas het huis uit gaat als je gaat trouwen en samenwonen.
Ik zou dat hier toch echt niet moeten doen hoor, sowieso worden mijn ouders al bij het minste geluid wakker..dus tsja...quote:
Ik kan best een afterparty geven in mijn kelder maar of men nou 6-7 km om wil fietsen voor mijn huisquote:Op zondag 20 juni 2010 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij kunt geen chicks mee naar huis nemen, niet zelf bepalen wanneer je gaat eten en gaat slapen, niet na het uitgaan thuis nog een afterparty vieren etc etc.
M'n ouders zijn gescheiden. Als ik bij de één ben is de ander vaak niet thuis. Kan ik daarheen.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zou dat hier toch echt niet moeten doen hoor, sowieso worden mijn ouders al bij het minste geluid wakker..dus tsja...
Wijze woorden.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicks mee naar huis kan, is natuurlijk wel chiller als je op kamers gaat, maar om daar uit huis voor te gaan![]()
Eten en slapen kun je prima bepalen als je thuis woont. Daarnaast eet je ook samen als je op kamers woont dus kun je het alsnog niet zelf bepalen.
En afterpartyen hoeft niet altijd in je eigen huis.
Eet ik samen ja? Niet dat ik weet hoor, in ieder geval zeker niet elke avond. En vertel me nou niet dat jij random chicks mee naar huis zou nemen en daar dan 's morgens mee aan het ontbijt gaat zitten met je oudersquote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicks mee naar huis kan, is natuurlijk wel chiller als je op kamers gaat, maar om daar uit huis voor te gaan![]()
Eten en slapen kun je prima bepalen als je thuis woont. Daarnaast eet je ook samen als je op kamers woont dus kun je het alsnog niet zelf bepalen.
En afterpartyen hoeft niet altijd in je eigen huis.
Ongeveer 20 minuten met de auto. Vind ik vrij snel.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij kwam toch uit Bussum? En dan binnen no-time op campus? Que
Ja, mijne ook. Die zouden het echt niet waarderen als ik op een doordeweekse dag uitga en zij 's morgens vroeg telkens wakker worden als ik thuis kom.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zou dat hier toch echt niet moeten doen hoor, sowieso worden mijn ouders al bij het minste geluid wakker..dus tsja...
Dat jij niet samen eet is hetzelfde als dat iemand geen chicks mee naar huis kan nemen. Verschilt toch per persoon?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eet ik samen ja? Niet dat ik weet hoor, in ieder geval zeker niet elke avond. En vertel me nou niet dat jij random chicks mee naar huis zou nemen en daar dan 's morgens mee aan het ontbijt gaat zitten met je ouders?
Natuurlijk hoef je niet te afterpartyen in je eigen huis, maar ik heb het meer over de vrijheden die je hebt. Je hoeft niet constant rekening te houden met je ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |