Net een erwtje met een flapje aan de zijkantquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef Rave_NL het volgende:
Ligt aan de maat van je hoofd. Bij kleine koppen zien die pannenkoeken van de baas er niet uit. Bij grote koppen is die noorloos belachelijk.
\quote:
Als je maar de goeie kleur koopt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef rubje het volgende:
[..]
\
Ah ok. wist ik niet. Maar je mag deze baret dus gewoon dragen naast je officiële baret begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
gecapt uit een filmpje? zo kan iedereen bijdrage's leveren...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef rubje het volgende:
is dat Noord Koreaans?[ afbeelding ]
mijn bijdrage.
[ afbeelding ]
Ik dacht russischquote:
Een groot deel van de militaire doctrine is een kopie van de Sovjet-Unie en Chinaquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef Iska het volgende:
Hmm, my bad.. Rangindicatie lijkt wel op die van de USSR: http://en.wikipedia.org/wiki/Military_ranks_of_the_Soviet_Union
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |