http://www.gelderlander.n(...)int-in-rechtzaal.ecequote:Verdachte scooterongeval gaat volledig door het lint in rechtzaal
zaterdag 19 juni 2010 | 08:10 | Laatst bijgewerkt op: zondag 20 juni 2010 | 08:37
ARNHEM - De 20-jarige Beuningse verdachte, die op de vlucht voor de Nijmeegse politie Arnhemmer Mario van de Geijn doodreed, is vrijdag volledig door het lint gegaan in de rechtszaal in Arnhem.
Zie ook:
Arts bedreigd bij hulp na fatale aanrijding
Arhemmer komt om bij aanrijding met vluchtende bromfietsers
Drie parketwachters die hem slechts met grote moeite de baas werden, wisten hem uiteindelijk af te voeren naar de cellengang.
De man sprong tijdens een pro-formazitting op van zijn stoel, smeet die op de grond, schold de officier van justitie en rechters uit en verzeilde in een handgemeen met drie parketwachters.
Tijdens het tumult poogde een zus van de verdachte helemaal over haar toeren de glazen deur in de wand tussen publieke tribune en rechtszaal te forceren.
Ik denk het niet hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:08 schreef barbamamma1948 het volgende:
[..]
In Nederland? Ben je wel helemaal goed?
Dit zijn Marokkaantjes hoor! Dat wordt gewoon een "nooit meer doen, lieverd!", een aai over de bol en een koekje.
Dat lijkt mij inderdaad de kern van de zaak.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:11 schreef doeka het volgende:
Ik weet niet of dit nu zoveel te maken heeft met het feit dat het Marokkanen zijn.
Ze zijn gewoon volkomen gestoord, dat is meer het probleem.
Laat ik het zo zeggen: een bekende van me heeft eens voor de rechter gestaan en ik weet wel dat ze niet van dit soort dingen houden. Als je juridisch wordt bijstaan wordt je ook geadviseerd je niet zo te gedragen. Maar goed, omdat het marokkanen zijn zal zo''n advocaat dit advies wel geven, toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:10 schreef barbamamma1948 het volgende:
[..]
Jij denkt het niet hoor.
Maar je weet stiekem eigenlijk ook wel beter...
Dat is het natuurlijk wel, anders verwonderde niemand zich er meer over. Alleen al het feit dat jij hier zo reageert, geeft aan dat dit bijna nooit gebeurd.quote:
Een bekende van je. Vast geen Marokkaan zeker?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: een bekende van me heeft eens voor de rechter gestaan en ik weet wel dat ze niet van dit soort dingen houden. Als je juridisch wordt bijstaan wordt je ook geadviseerd je niet zo te gedragen. Maar goed, omdat het marokkanen zijn zal zo''n advocaat dit advies wel geven, toch?
Prima redenatie.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk wel, anders verwonderde niemand zich er meer over. Alleen al het feit dat jij hier zo reageert, geeft aan dat dit bijna nooit gebeurd.
Anders haalde het de krant niet.
Ah, dus de marokkaan mag de boel kort en klein slaan en de rechter uitschelden?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:19 schreef barbamamma1948 het volgende:
[..]
Een bekende van je. Vast geen Marokkaan zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |