Ga ik vanavond ergens maken!quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:36 schreef Blackviper het volgende:
Heb je een foto van pocket nr: 1, 55 en 151?
Dat wil ik ook wel weten, eigenlijk alleen van 1 t/m 3 (indien nog beschikbaar). De rest heb ik al in 1e drukquote:
Het is inderdaad wel zonde, maar ik heb echt de ruimte nodigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat wil ik ook wel weten, eigenlijk alleen van 1 t/m 3 (indien nog beschikbaar). De rest heb ik al in 1e druk
Overigens vind ik het wel eeuwig zonde, zeker omdat je ook een kinderwens hebt...
16, 21, 24, 27, 35, 36, 45, 46, 49, 50, 51, 52, 55quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek tot en met 60 nog best wel wat 1e drukken..
Dat is vreemd. Jouw verzending was, zoals je gekozen hebt, geen pakketpost en kunnen we dus niet traceren. Houd je mij op de hoogte?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:45 schreef allroms het volgende:
tnt is echt kutheb het nog steeds niet binnen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:36 schreef Blackviper het volgende:
waar blijven die foto's dan? Kan je ook zeggen welke uitgever 1 en 55 zijn?
als ik het binnen krijg hoor je het welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:28 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Jouw verzending was, zoals je gekozen hebt, geen pakketpost en kunnen we dus niet traceren. Houd je mij op de hoogte?
Helaas, excl. verzenden hebben wij natuurlijk een deal. Anders vind ik het de moeite niet waard ;-)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:02 schreef Blackviper het volgende:
Dank voor de foto
Zien er goed uit. Je hebt ze erg netjes gehouden! 7,50 incl verzenden?
Kan je ze apart in een enveloppe doen? Dan wil ik wel akkoord gaan niet voor pakketpost dat is het niet waar voor drie pockets.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:25 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Helaas, excl. verzenden hebben wij natuurlijk een deal. Anders vind ik het de moeite niet waard ;-)
Dat is prima!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:04 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Kan je ze apart in een enveloppe doen? Dan wil ik wel akkoord gaan niet voor pakketpost dat is het niet waar voor drie pockets.
Dan gewoon in een enveloppe en een leeg A4 tje eromheen gevouwen zodat ze niet gevouwen aankomen.
PM verstuurdquote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Dat is prima!
Stuur maar een PB met jouw gegevens ;-)
Dan is hij laat binnengekomen (nadat hij, zoals gemeld, eerst een keer bij mij retour is gebracht).quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef Blackviper het volgende:
Zowaar binnen zien er goed uit!
thnx!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |