Ja, want ik was een ware rebelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, het is nou een beetje een softe bende. Zelfs static is soft.
op het buzzybeeforum wellicht? of alexmiedema.com?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Alex zal wel meer fotos hebben, waar staan die online ?
Je kan ook een advertentie plaatsen dat je iemand zoekt om te neukenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef Pool het volgende:
Gatver, ik klikte dus net door op zo'n link, kwam ik in KPD terecht.Zo'n forum van: als ik in SEX opschep dat ik een grote piemel heb, dan gelooft niemand me, dus ga ik mezelf maar neukenderwijs op internet zetten.
En ik heb nooit KPD aangevraagd, waarom kan ik daar in tegenwoordig?
Untrue. Als je crew bent kan het ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je verlult jezelf nu. Je kan niet in KPD als je dat niet hebt aangevraagd.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, want ik was een ware rebel.
jewaidzzz mangquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet schatje. Die eckte eckte seksfoto's komen niet online.
Wij 2 toch Dushi11 4 altijd wij!! Niemand kan ons kapot maken togggg
Ik had het nrtje al in me hand!!!quote:
Godzijdank.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben helemaal schoon. Als een blanco vel.
De privileges van ex-crew zijn, dan hoef je die zut niet aan te vragen en mag je ongegeneerd lachen om andermans special parts.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef Pool het volgende:
Gatver, ik klikte dus net door op zo'n link, kwam ik in KPD terecht.Zo'n forum van: als ik in SEX opschep dat ik een grote piemel heb, dan gelooft niemand me, dus ga ik mezelf maar neukenderwijs op internet zetten.
En ik heb nooit KPD aangevraagd, waarom kan ik daar in tegenwoordig?
Ik heb het nooit aangevraagd. Ik werd gefeliciteerd met mijn 18e verjaardag door een aantal users en een FA, en hops ik kon erinquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je verlult jezelf nu. Je kan niet in KPD als je dat niet hebt aangevraagd.
Wat zijn de opties dan,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef Desunoto het volgende:
Maarre... dit eindigt dus vanavond met een cliffhanger?
Ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef Desunoto het volgende:
Het begon zo leukquote:
Het is echt... een totale anti-climax.. zoals met bijna alle relletjes zeg maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef Desunoto het volgende:
Heb je geen stemapparaatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wil jij mijn gitaar komen stemmen?.
Weet je zeker dat jij het volgende nummertje had?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik had het nrtje al in me hand!!!Hij heeft van die fijne neukteugels en tja, tats he
quote:
Nee met een anticlimax natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef Desunoto het volgende:
Daar hebben we het nog wel eens overquote:
Nog meer nummertjes?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij het volgende nummertje had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |