quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al eens. Toen kwam er zo'n droeftoetergeluidje van 4 seconden.
Zie het niet gebeuren..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
De enige hoop voor dit topique is één van de hoofdrolspelers die volbezopen hier komt posten.
Hoi Chowi!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:38 schreef Chowi het volgende:
Hoi Pool!
Tja, de hoofdrolspelers zijn nu aan het neuken, wij met z'n allen aan het wachten. rara, wat doen wij verkeerdquote:
Hm?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef Renesite het volgende:
Clumsy, wanneer kom je weer in de crew meid?
Dat zouden we prive houdenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Zullen we onze naaktfoto's posten?
Nee! Pixie en ik zijn voor elkaar gemaakt, alleen moet zij daar nog achterkomen. Tot die tijd moet ze verpakt blijvenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Gaarnequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
I think I'm letting this one go beebquote:
Ja, het is nou een beetje een softe bende. Zelfs static is soft.quote:
quote:
BWHAHAHAHAHA TOOO LATEEEEquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee! Pixie en ik zijn voor elkaar gemaakt, alleen moet zij daar nog achterkomen. Tot die tijd moet ze verpakt blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhuh!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
I think I'm letting this one go beeb![]()
Nee hoor, ik ben helemaal schoon. Als een blanco vel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Hoi Chowi!
Jij hebt toch niet ook van die inktvlekken hè?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[..]
BWHAHAHAHAHA TOOO LATEEEEIk dacht dat je de echte zou postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
[..]
[..]
BWHAHAHAHAHA TOOO LATEEEESpank that ass baby!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
† The 3 Kings †
JIj ging hem of haar ook neuken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
I think I'm letting this one go beeb![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee! Pixie en ik zijn voor elkaar gemaakt, alleen moet zij daar nog achterkomen. Tot die tijd moet ze verpakt blijven
[..]
[..]
BWHAHAHAHAHA TOOO LATEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Evil woman!!
Tuurlijk niet schatje. Die eckte eckte seksfoto's komen niet online.quote:
Je verlult jezelf nu. Je kan niet in KPD als je dat niet hebt aangevraagd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef Pool het volgende:
Gatver, ik klikte dus net door op zo'n link, kwam ik in KPD terecht.Zo'n forum van: als ik in SEX opschep dat ik een grote piemel heb, dan gelooft niemand me, dus ga ik mezelf maar neukenderwijs op internet zetten.
En ik heb nooit KPD aangevraagd, waarom kan ik daar in tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |