Ik vergeef het jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef tuintegel het volgende:
Ik kan niet een netjes een topic titel typen
Sowieso 'Waar....' topics.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef tuintegel het volgende:
Ik kan niet een netjes een topic titel typen
Mensen die mijn nick fout typen.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef Flappekz het volgende:
Waar sommige mensen beter met hun paper aan de slag kunnen dan op FOK! hun tijd te verdoen
Doe het de volgende keer dan zelfquote:
Graag!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef tuintegel het volgende:
Doe het de volgende keer dan zelf. Zeur
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef Flappekz het volgende:
Volgende TT zal wel iets worden als: Waar we geen waar-topics meer willen zien
Als...als....eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef tuintegel het volgende:
Straks als het echt mooi weer wordt dan blijven de topics nog wel langer open denk ik .
Weinig kansquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef tuintegel het volgende:
Dan liggen we allemaal op het strand op een mobieltje te fok!ken bedoel je en is het topic alsnog vol in vijf dagen ?
Ook wel mee eens eigenlijk , op het strand zie je mij niet snel internetten . Niet eigenlijkquote:
wat is het dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo dat was 1 van de 6 eindes en 22 subeindes...
dit spelletje gaat me geloof ik nog wel ff bezig houden.. al is spel misschien niet de juiste benaming....
Zelfs jij had genoten van de prachtige lichtshows, super podium, top muziek, mooie intervals..quote:
Zo misschienquote:Op zondag 20 juni 2010 00:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfs jij had genoten van de prachtige lichtshows, super podium, top muziek, mooie intervals..
heavy rainquote:
Als jij dat zegt, geloof ik je direct. Kan zo snel ff geen titel van ze verzinnenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:25 schreef GotC het volgende:
[..]
De oude albums hebben ze ook gespeeld, stuk gaver if you ask me!
Origin of symmetry.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:27 schreef Flappekz het volgende:
Als jij dat zegt, geloof ik je direct. Kan zo snel ff geen titel van ze verzinnen
second thatquote:
quote:
Luie mormels!quote:
Het is maar een heel klein stukje wat gedaan moet worden , dus komt vast goedquote:Op zondag 20 juni 2010 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Succes, ik niet!
Ik weet nog niet wat ik wel ga doen....
Jij liever dan ik. Ik had je graag willen helpen overigens maar je weet,...ik ken niksquote:Op zondag 20 juni 2010 11:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het is maar een heel klein stukje wat gedaan moet worden , dus komt vast goed. Dan alleen nog wat kleine dingetjes
.
Ik knap jouw huis wel op als je ooit gaat verhuizenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik had je graag willen helpen overigens maar je weet,...ik ken niks
een goede middag om dingen aan je verbeelding over te latenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Middag!, een zeer rustige middag overigens
hahaha hij is fijnquote:Op zondag 20 juni 2010 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een goede middag om dingen aan je verbeelding over te laten
Stockholm Syndrome!quote:
Gelukkig houden we nog wel van elkaarquote:
Wie? Jij en ik? Hij en ik? Jij en hij?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gelukkig houden we nog wel van elkaar
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi, het lijkt wel of ik hier nooit meer kom
Ik heb het gewoon te druk hahaha!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie? Jij en ik? Hij en ik? Jij en hij?
[..]
Hopelijk is het dat weer dan ook in Schotland, vanaf laten we zeggen....volgende week maandagquote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
Strandweer
http://www.nu.nl/binnenla(...)nde-week-omhoog.html
en de week daarop is t waarschijnlijk gewoon weer 14 gradenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
Strandweer
http://www.nu.nl/binnenla(...)nde-week-omhoog.html
aahhquote:Op zondag 20 juni 2010 23:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
en de week daarop is t waarschijnlijk gewoon weer 14 graden
Bijna thuismn kat straks weer uitgebreid knuffelen
en krasjes van m krijgen
R&P staat er vol meequote:Op zondag 20 juni 2010 23:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahher zijn fokkers die die daar mesjes voor kopen
Nee, er zijn fokkers die zeggen dat ze er mesjes voor kopenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahher zijn fokkers die die daar mesjes voor kopen
ja maar het zijn degene die het niet roepen die het wel doenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, er zijn fokkers die zeggen dat ze er mesjes voor kopen
Weet wel zeker dat werkelijk geen enkele fokker er ook daadwerkelijk het lef er voor heeft..Aandachthoertjes
Och, ik ken er een paar (foksters) die het wel gedaan hebben,al is het voor de aandacht,sommige hebben wel een serieuze poging gedaanquote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, er zijn fokkers die zeggen dat ze er mesjes voor kopen
Weet wel zeker dat werkelijk geen enkele fokker er ook daadwerkelijk het lef er voor heeft..Aandachthoertjes
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:15 schreef Marvelous het volgende:
Oeh,
* Marvelous werd gister door een dame op fok gevraagd of ik met haar mee wilde naar duinrell!!
dus ik vroeg of ze lekker billen heeft, en die had ze! ze zit nu in de trein van a`dam naar den haag centraal.. daar pik ik haar op en zij heeft entree kaarten! Dus Marv gaat vandaag eens op date richting kikkerland!
[ afbeelding ]
Dankje!! ik heb echt zin om in haar billen te knijpen!quote:
Verstandig plan. Gewoon vanavond mee naar huis ontvoeren en dronken voeren en dan aan haar billen zittenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dankje!! ik heb echt zin om in haar billen te knijpen!![]()
maar ik zal me proberen in te houden om haar niet meteen weg te laten rennen
Wellicht rent ze al weg op het moment dat ze je zietquote:Op maandag 21 juni 2010 09:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dankje!! ik heb echt zin om in haar billen te knijpen!![]()
maar ik zal me proberen in te houden om haar niet meteen weg te laten rennen
Oeh, goed plan!! ik zal hier ook wel weer posten hoe het is gegaan! ik weet alleen niet of ze het heel prettig vind als ik een foto van haar billen maak en die hier ga posten... zal ik haar dat vragen of zou dat heel raar zijn? kan toch wel?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig plan. Gewoon vanavond mee naar huis ontvoeren en dronken voeren en dan aan haar billen zitten
Ze vond me mooi op foto en skype! (dus denk dat ze een bril nodig heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 09:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wellicht rent ze al weg op het moment dat ze je ziet
Dat krijg je he, als je beelden van mij laat zien en erbij zegt dat je het zelf bentquote:Op maandag 21 juni 2010 09:43 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ze vond me mooi op foto en skype! (dus denk dat ze een bril nodig heeft)
Ja, Skypequote:Op maandag 21 juni 2010 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat krijg je he, als je beelden van mij laat zien en erbij zegt dat je het zelf bent
Heb al 5 bakken opquote:Op maandag 21 juni 2010 09:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, Skype![]()
volgens mij moet jij nog wakker worden... veel koffie drinken
oke, dan is er iets mis... want normaal zou je lezen wat ik typte, en de dan ook door hebben hoe skype werkt!!quote:
Jij stuurt gewoon opgenomen beelden van mij door over skype. Ik weet niet hoe, maar het kan vast welquote:Op maandag 21 juni 2010 09:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
oke, dan is er iets mis... want normaal zou je lezen wat ik typte, en de dan ook door hebben hoe skype werkt!!
Sorry bro, ze heeft nog gezegd dat ze mij mooier vond dan jijquote:Op maandag 21 juni 2010 09:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij stuurt gewoon opgenomen beelden van mij door over skype. Ik weet niet hoe, maar het kan vast wel
En ja, ik ben nog lang niet wakker...
Hehe, uit welk gesticht is ze afkomstig?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:55 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Sorry bro, ze heeft nog gezegd dat ze mij mooier vond dan jij
Heb ik niet gevraagd, ze had zelke mooie billen! maakt niks uit hoe gek ze is dan, dat weet je toch!!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, uit welk gesticht is ze afkomstig?
Ik zie het al voor me.... jij de hele dag gehurkt achter haar aan lopenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Heb ik niet gevraagd, ze had zelke mooie billen! maakt niks uit hoe gek ze is dan, dat weet je toch!!
Ik ook!! jammer genoeg is er een trein storing, dus ze komt iets later (wisselstoringquote:Op maandag 21 juni 2010 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.... jij de hele dag gehurkt achter haar aan lopen
Ben ik blij dat ik mn mail op mn foon kan lezenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik ook!! jammer genoeg is er een trein storing, dus ze komt iets later (wisselstoring)
Maar om de eenzame wachtijden te verkorten heb ik je maar een mailtje gestuurd!
Hahaha, ik heb nu sinds vrijdag niet langer dan een paar uurtjes geslapen... op zo`n manier blij ik ook door gaan zoquote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik mn mail op mn foon kan lezen
Vooralsnog respecteer ik haar, en zal ik dat niet doen... maar echter, mocht de date tegenvallen... dan zijn ze mooi genoeg om er naar te kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Civilian het volgende:
Als die mail foto's bevat, wil ik die ook wel
Zou een leuk begin van de Maandag zijn
Jahahaha, dan is hiet niet meer spannend! het gaat om een vrij actieve fokster uit de buurt van a`dam... ik wil haar eerst zelf in de billen kunnen knijpen voordat ik meer vertel!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dan nu.... om welke vrouwelijke FOKster! gaat het?
Nee, dat mag ik hopen... wij delen alles toch?quote:
Zo goed als allesquote:Op maandag 21 juni 2010 10:23 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik hopen... wij delen alles toch?![]()
Veel plezierquote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous gaat richting centraal...
Zal later wel weer wat posten!!
* admiraal_anaal is nu Marv zijn posthistory aan het nakijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jahahaha, dan is hiet niet meer spannend! het gaat om een vrij actieve fokster uit de buurt van a`dam... ik wil haar eerst zelf in de billen kunnen knijpen voordat ik meer vertel!
Haha, echt?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal is nu Marv zijn posthistory aan het nakijken
* mompelt Pluis Konijn*quote:Op maandag 21 juni 2010 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal is nu Marv zijn posthistory aan het nakijken
Daar heb je ook de crazy hotness index voor...... hoe heter ze is hoe gekker ze mag zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 09:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Heb ik niet gevraagd, ze had zelke mooie billen! maakt niks uit hoe gek ze is dan, dat weet je toch!!
Ik hoorde het ja. Ik begrijp dat soort ongelukken nooit zo goed. Er staan toch overal van die waarschuwingslichten of niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:17 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rampstadrail strikes again. Die auto was aardig opgevouwen, de inzittenden kwamen er overigens nog redelijk goed vanaf. Ze hebben ze wel moeten uitzagen cq knippen maar het leek er niet op dat beide inzittenden ernstig gewond waren.
Hoek Laan van Meerdervoort/Richard Wagnerlaan. Bij mij om de hoek, kon dus even ramptoerist spelen, gelijk mijn camera gepakt en wat foto's geschoten.
1 kruispunt verder paar maanden geleden was het ook al raak, alleen met wat slechtere afloop. Een oudere vrouw die een paal op haar hoofd kreeg na een aanrijding tussen Randstadrail en een auto overleefde die klap niet.
Koop een buksquote:Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh trouwens... wat een teringnacht... heb 3 uur lang een kat voor me raam gehad die aan het mauwen was om aandacht te krijgen van mijn kat3 uur later (tussendoor 1x weggejaagd te hebben) ben ik maar op de bank gaan slapen....
het zijn vast mensen die niet uit den haag komen en niet gewend zijn aan trams..quote:Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja. Ik begrijp dat soort ongelukken nooit zo goed. Er staan toch overal van die waarschuwingslichten of niet?
Het zal je verbazen hoevaak het buurtbewoners zijn die uitstekend op de hoogte zijn van de situatie maar even denken nog snel ervoor langs te kunnen (want dat kon vorige keer ook)quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het zijn vast mensen die niet uit den haag komen en niet gewend zijn aan trams..
ze over het hoofd zien is altijd lastig...
Dit dus, ik zie ze vaak zat. Of mensen die even hun auto tijdens het voorsorteren op de trambaan zetten onder het motto; 'hij ziet me staan , hij zal vast wel stoppen'.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoevaak het buurtbewoners zijn die uitstekend op de hoogte zijn van de situatie maar even denken nog snel ervoor langs te kunnen (want dat kon vorige keer ook)
Ik heb een paar dingen voor jequote:Op maandag 21 juni 2010 16:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zal wel ergens tussen 5 en half 6 zijn ...ofzo... denk ik
Kan..effe denken. Anders spag bol?quote:
Is ook lekker!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan..effe denken. Anders spag bol?
Beenie Man vervangt Snoop Dogg op Parkpop
TrouwensMaar hoorde op 538 dat die Beenie Man anti homo is en dus ook niet mag komen
quote:# Overigens heeft Beenie Man samen met andere grote artiesten uit Jamaica een verklaring getekend waarin zij afstand nemen van deze teksten.. about 3 hours ago
# Parkpop confirmeert zich niet aan homo- geweld en heeft contractuele afspraken gemaakt met Beenie Man betreft anti homo teksten.. about 3 hours ago
Nee dat wordt echt een groot feest die 30e keer:quote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Beenie man my ass. Ik kom voor Snoop en dan wil ik geen Beenie Man. Net alsof deze gast geen groepen mensen aantrekt. Achterlijke kutorganisatie, kut Aartsen!
Volgens mij komen nu Nick en Simon,... die zijn wel politiek correctquote:Na Snoop ook geen Beenie Man op Parkpop
DEN HAAG - Ook reggaeartiest Beenie Man zal niet op het Haagse popfestival Parkpop te zien zijn. Dat heeft de organisatie maandag laten weten. Parkpop laat het optreden niet doorgaan vanwege alle reacties op de homofobe teksten van de zanger.
Beenie Man Foto: ANP
Please Wait ...
Zo zong Beenie Man in een lied dat hij „de kelen van alle homomannen zou willen doorsnijden”. De zanger zou optreden in plaats van Snoop Dogg. De gemeente Den Haag had die hoofdact eerder verboden nadat er signalen waren ontvangen dat rivaliserende groepen elkaar rond het concert van de rapper zouden treffen.
Een zegsvrouw van Parkpop laat weten dat met de reggaezanger was afgesproken dat hij geen homo-onvriendelijke teksten op Parkpop ten gehore zou gaan brengen. „Maar we hebben sinds het bekendmaken van zijn naam zoveel reacties gekregen, dat we geen enkel risico willen nemen”, legt ze uit. „We kunnen op deze korte termijn niet goed inschatten wat klopt en wat niet. Maar de dertigste editie moet een feest zijn. En daar past deze commotie niet bij.”
De homobelangenorganisatie COC had de organisatie van Parkpop maandag al opgeroepen af te zien van een optreden van Beenie Man en noemt het besluit „heel erg moedig. Het zal niet gemakkelijk zijn om op zo'n korte termijn twee keer een hoofdact te verliezen. Maar het is volgens ons het enige juiste besluit.”
Parkpop kan nog niet zeggen wie Snoop Dogg en Beenie Man gaat vervangen. De organisatie moet wel opschieten, want het festival vindt zondag al plaats.
Kokende manquote:
Owh... dan neem ik morgen pizzaquote:
De vraag is alleen welke, want de heerlijke AH-pizza's zijn zo goed als uit de collectie en vervangen door pizza's die er op het plaatje iig al helemaal niet aantrekkelijk en minder goed belegd uitzienquote:
Je wou toch niet beweren , dat je nu al terug bent van Duinrell en mooie billen! En het Tikibad dan ??quote:
Macaroniquote:Op maandag 21 juni 2010 18:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoor net dat het opgewarmde macaroni gaat worden morgen
Vakantiemacaroniquote:
quote:
Ja wel , ik vind pasta wel lekker .. ik heb alleen iets tegen de elleboogjes macaroni , spaghetti daarentegen .quote:Op maandag 21 juni 2010 18:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vakantiemacaroni
Hou je helemaal niet van pasta?
Civje! poppedopje, heb je lekker gewerkt moppie?quote:
Nee.. Komt die klerebus 3 minuten te vroegquote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Civje! poppedopje, heb je lekker gewerkt moppie?
Je kan later niet zeggen dat ik niet geprobeerd heb lief tegen je te doenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef Civilian het volgende:
Nee.. Komt die klerebus 3 minuten te vroegBen ik gelijk weer een half uur later thuis.. Ik ben hier echt zo klaar mee
Jij doet liefquote:Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kan later niet zeggen dat ik niet geprobeerd heb lief tegen je te doen
Eenmalig valt 't vast wel mee.. Maar als je keer op keer gezeik met 't OV hebt gaat 't toch wel knagenquote:
Ik heb altijd in Den Haag gewerkt , maar vroeger moest ik jaren met het ov naar mijn werk of de fietsquote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Eenmalig valt 't vast wel mee.. Maar als je keer op keer gezeik met 't OV hebt gaat 't toch wel knagen
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja wel , ik vind pasta wel lekker .. ik heb alleen iets tegen de elleboogjes macaroni , spaghetti daarentegen .
Ben gewoon een beetje raar met eten. Ik lust trouwens absoluut geen koek , vinden mensen ook zo vreemd
als ik dat probeer eindig ik in een rolstoelquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat is dit ubercool !
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_in_de_regen.html
Goeie tvpquote:Op maandag 21 juni 2010 23:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
HEUJ! WAT POST JE ME FOBO![]()
[tevens verkapte TVP omdat er hier over mij gekletst wordt]
altijd volledige naam wat in je paspoort invullenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef GotC het volgende:
Zo, net lekker effe onder de zonnebank geweest![]()
Morgen even fijn bellen met Easyjet. Niet gezien dat ik bij de tickets ook m'n middelnaam moest invullen
Ja idd.. maar had niet gedacht dat een middelnaam (dus geen doopnaam) ook moestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd volledige naam wat in je paspoort invullensommige maatschappen kunnen daar erg moeilijk over doen als dat niet klopt
shit mijn paspoort is verlopen! donderdag of vrijdag maar eens verlengen..quote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd volledige naam wat in je paspoort invullensommige maatschappen kunnen daar erg moeilijk over doen als dat niet klopt
altijd alles wat in je paspoort aanhouden dan is het altijd goedquote:Op maandag 21 juni 2010 23:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja idd.. maar had niet gedacht dat een middelnaam (dus geen doopnaam) ook moest..
Vandaag was super gezellig!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je wou toch niet beweren , dat je nu al terug bent van Duinrell en mooie billen! En het Tikibad dan ??
Oh, ja die kom ik wel vaker tegen op fok!!quote:
Respect dat hij na 1 nachtje alweer op 0 staatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:48 schreef Civilian het volgende:
G'moguh!
Zo een nieuwe dag en een nieuwe kans voor t OVchagrijnlevel staat weer op 0 en hopelijk blijft dat vandaag ook zo
Maar de grote vraag is of je er ook aan hebt gezetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Vandaag was super gezellig!
Hier zijn dan de beloofde billen...
[ afbeelding ]
Na Duinrell nog even naar het strand gegaan!!
Mjah mijn nachtrust is voor mij een soort resetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Respect dat hij na 1 nachtje alweer op 0 staat
naisequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Vandaag was super gezellig!
Hier zijn dan de beloofde billen...
[ afbeelding ]
Na Duinrell nog even naar het strand gegaan!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Oh, ja die kom ik wel vaker tegen op fok!!
en hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:48 schreef Civilian het volgende:
G'moguh!
Zo een nieuwe dag en een nieuwe kans voor t OVchagrijnlevel staat weer op 0 en hopelijk blijft dat vandaag ook zo
Dan heb je wel een heerlijke nacht gedachtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah mijn nachtrust is voor mij een soort reset
Alle chagrijnlevels gaan op 0.. kleine pijntjes van die dag zijn 's ochtends weg.. Kleine wondjes dicht enzoideaal
Succesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naise
[..]
[..]
en hoe is het gegaan?
enneh mogguh! Ik mag zo ook weer ov in... ben benieuwd hoe al dat zitten gaat vandaagmoet naar bedrijfsarts
hihihi,quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is of je er ook aan hebt gezeten
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga vandaag naar mijn mams en naar de parade rotterdam.
Wat een tegenstellingquote:
* MissMSX trots is op Marvquote:
Ik ga haar misschien stiekem mee nemen naar parkpop...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Wat een tegenstelling
[..]
* MissMSX trots is op Marv
Misschien treedt Sieneke wel op, nu Snoopp Dog en Beanie Man niet mogen komen.. tof!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik ga haar misschien stiekem mee nemen naar parkpop...
Ik weet het niet hoor, het draaiorgel zal maar in het publiek worden gegooid...dan heb je de poppen aan het dansen. Ik denk dat ome Willem weer komtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:13 schreef Civilian het volgende:
[..]
Misschien treedt Sieneke wel op, nu Snoopp Dog en Beanie Man niet mogen komen.. tof!
Ik zit op dat moment ook een lekker stukje vlees,....wij gaan BBQ'enquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:17 schreef Marvelous het volgende:
Maakt mij niet zo veel uit wie er komt, als die lekker billen maar met me mee komen
Oeh, is ook lekker! maar toch... ik heb al toestemming gekregen om zachtjes aan haar billen te sabbelen! daar sla ik wel een bbq`tje voor overquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit op dat moment ook een lekker stukje vlees,....wij gaan BBQ'en
Zou ik ook doen ! prioriteiten stellen is belangrijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Oeh, is ook lekker! maar toch... ik heb al toestemming gekregen om zachtjes aan haar billen te sabbelen! daar sla ik wel een bbq`tje voor over![]()
Ja, zeker weten!! of gewoon alles in 1 dag stoppen... dan kan je al het goede doen!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zou ik ook doen ! prioriteiten stellen is belangrijk
dag van?quote:
Afmaken en inleveren van mn schoolspullie, en daarna ff tot september geen school meerquote:
M'n volgende autoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dag van?
oh, bro... voor jou
http://www.abhd.nl/video/ford-focus-rs500/
Oeh, gaan we dat zondag vieren? neem ik mooi billen mee!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Afmaken en inleveren van mn schoolspullie, en daarna ff tot september geen school meer
Ik heb altijd mn eigen mooie billen bij mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Oeh, gaan we dat zondag vieren? neem ik mooi billen mee!
was je vergeten wat je naam was?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef GotC het volgende:
Heerlijk, in het Engels praten met een Zweedse van EasyjetWel kosteloos m'n naam veranderd!
(ipv 162 euro online!!!
)
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:53 schreef tuintegel het volgende:
Het wordt heel mooi weer binnenkort!Dat wordt naar het strand
*plopperdeplop*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:24 schreef SolidasRock het volgende:
*plop*
We zijn onderweg van schiphol naar den haag. We hebben heel erg genoten van de vakantie.
Summer wilt nog ff kwijt dat ze marvelous en flappekz heeft verslagen qua teint. De zomer is nog niet voorbij en ze verwacht nog donkerder te worden.![]()
Wij zijn wel moe nu....![]()
Wij zijn maandagochtend op Schiphol!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
welkom back solid&sum
Vanaf maandag weer 4 uurtjes per dag werken... straks of morgen ff bespreken hoe we dat gaan invullen!
Kan nu wel naar parkpop lol..... nu maar kijken of ik ga en wie er gaan!
nerdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog 6 posts en ik heb de 30.000 bereikt
Dan is het goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kansloos he
En toch kom ik vaak genoeg buiten
Achteraf edittenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nu alleen goed bedenken wat ik met mijn 30.000e post ga posten want die gaat toch wel de geschiedenisboeken in
daar ga je mij in noemenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nu alleen goed bedenken wat ik met mijn 30.000e post ga posten want die gaat toch wel de geschiedenisboeken in
hoe laat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij zijn maandagochtend op Schiphol!
Zal wel vanaf een uurtje of half 8 / 8 zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar ga je mij in noemen
[..]
hoe laat?
wie weet zie ik jullie dan wel ffiesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zal wel vanaf een uurtje of half 8 / 8 zijn
Wellichtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie weet zie ik jullie dan wel ffies
Waar kun je dit eigenlijk zien??quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog 6 posts en ik heb de 30.000 bereikt
Ronnie_bravoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waar kun je dit eigenlijk zien??
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo, dit is wel een aardig : "DUH" moment hahahaha
Misschien hadden we wel andere accountsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:08 schreef MissMSX het volgende:
Wat zitten jullie allemaal kort op Fok! zeg
Da's dom danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Misschien hadden we wel andere accounts
Ik zit er sinds 2000, heb een 8000 user id account waar ik ook mee postquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:08 schreef MissMSX het volgende:
Wat zitten jullie allemaal kort op Fok! zeg
Ik moet eerlijk zeggen.....ik heb geen andere account. Ik ben idd pas een jaar of drie actief.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit hier nu bijna 5 jaar... eigenlijk alweer veel te lang. In de tussentijd nog wel een andere nick gebruikt ook
Dat verbaast me nietsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zit er sinds 2000, heb een 8000 user id account waar ik ook mee post
hmm ik ben geloof ik wel echt de newbeequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
iets van 1,5 jaar actief op forum... daarvoor 2 jaar lang niets eigenlijk, alleen fp lezen en zo nu en dan reageren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm ik ben geloof ik wel echt de newbee
maar goed.. het is leuke afleiding tijdens werk...
Ik lees ook al zeer lang...... maar had me nooit geregistreerd.... tenminste volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef GotC het volgende:
Ben al sinds 2001 actieve lezer, maar pas in 2004 lid geworden.
Ik heb alleen deze nickquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik lees ook al zeer lang...... maar had me nooit geregistreerd.... tenminste volgens mij.
Haha, daar ging ons groepspaper overquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef nectarientje het volgende:
echt, die belastingdienst... Leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker gaat in mijn geval ook zeker niet op
Hoera!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Flappekz het volgende:
Haha, daar ging ons groepspaper over![]()
Over papers gesproken......
KLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd om eens te bellen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoera!!!!![]()
![]()
![]()
Ik had bezwaar aangetekend en volgens de beslissing op bezwaar krijg ik geld terug en volgens de brief van vandaag moet ik nog geld terugbetalen
GoldenC?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze nickZou wel een andere willen..
Wij kregen meer dan vijf keer zoveel terug.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik moet meer dan 800 terugbetalen.
En na wat spitten zie ik dat het klopt![]()
Stom.
Je mag een donatie doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij kregen meer dan vijf keer zoveel terug.En dat was nog bovenop de voorlopige teruggaaf die we al hadden ontvangen.
Als je indertijd wat guller was geweest met het uitdelen van je tietenfoto's had ik het overwogen. Nu zeg ik: volgend jaar beter!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je mag een donatie doen.
Leuk zo je eigen financiën regelen, ach, vallen en opstaan zullen we maar denken.
De fout is er dit jaar ook ingeslopenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je indertijd wat guller was geweest met het uitdelen van je tietenfoto's had ik het overwogen. Nu zeg ik: volgend jaar beter!![]()
Welkom terug vrienden!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:24 schreef SolidasRock het volgende:
*plop*
We zijn onderweg van schiphol naar den haag. We hebben heel erg genoten van de vakantie.
Summer wilt nog ff kwijt dat ze marvelous en flappekz heeft verslagen qua teint. De zomer is nog niet voorbij en ze verwacht nog donkerder te worden.![]()
Wij zijn wel moe nu....![]()
Ook mijn eisen zijn aan inflatie onderhevig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
De fout is er dit jaar ook ingeslopen
Dus kan ik je eraan houden?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook mijn eisen zijn aan inflatie onderhevig.
Ja, voor je het weet zit ze in geldnood, stuurt ze echt een tietenfoto en kan ik vervolgens 800 euro lappen...quote:
dan is de wallen toch goedkoperquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet zit ze in geldnood, stuurt ze echt een tietenfoto en kan ik vervolgens 800 euro lappen...![]()
Ik weet een veel leukere serie.... Cougar Town echt te grappigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef tuintegel het volgende:
Noedels en de laatste 2 afleveringen van Desperate Housewives
De wallen zijn ook niet meer wat het ooit is geweest na het doorvoeren van project 1012.quote:
Die ga ik hierna maar eens bekijken , want ik heb net de laatste aflevering gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik weet een veel leukere serie.... Cougar Town echt te grappig
Nee hoor, ben geen kreeft geworden, heb een donkere kleur gekregen maar kan nog lang niet aan jullie pindakleurtje tippenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Welkom terug vrienden!!!
Ik ben benieuwd, ik heb ook weer redelijk aan het poep kleurtje gewerkt!! ben jij nog een beetje rood geworden daar??
Vervelend zeg... Ik ga nog geld krijgen maar slechts de helft van wat ik had uitgerekend maar dit is dan ook de voorlopige beslissing. Ik wacht het ff af... ik krijg nu 250 euro terug ipv 500.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik moet meer dan 800 terugbetalen.
En na wat spitten zie ik dat het klopt![]()
Stom.
Over strand gesproken!! ik lig morgen denk weer op de vaste stek! of misschien wel meer bij habana... nog meer liefhebbers?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen kreeft geworden, heb een donkere kleur gekregen maar kan nog lang niet aan jullie pindakleurtje tippen
Kijkduin was voor mij de vuurdoop en toen kon ik blijkbaar Tunesie wel hebben. Het is wel zo dat ik regelmatig me hebt ingesmeerd en in schaduw ben gaan liggen maar aan de andere kant heb ik ook heel erg veel gezwommen en gewaterscooterd. (1e keer de helft met summer en de helft alleen en dan wel vol gas en de 2e keer ging ik gewoon alleen en bleef summer in de toezichter zijn speedboot zitten). Knetterhard dat dat ding gaat![]()
Maar we hebben natuurlijk leuke verhalen te vertellen maar ik en zij hebben geen zin ze uit te tikken, we moeten slaap inhalen en we vertellen het wel onder het genot van een biertje en strandzand tussen onze bilspleten.
Heb je summer nog kunnen ruilen voor 30 kamelen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen kreeft geworden, heb een donkere kleur gekregen maar kan nog lang niet aan jullie pindakleurtje tippen
Kijkduin was voor mij de vuurdoop en toen kon ik blijkbaar Tunesie wel hebben. Het is wel zo dat ik regelmatig me hebt ingesmeerd en in schaduw ben gaan liggen maar aan de andere kant heb ik ook heel erg veel gezwommen en gewaterscooterd. (1e keer de helft met summer en de helft alleen en dan wel vol gas en de 2e keer ging ik gewoon alleen en bleef summer in de toezichter zijn speedboot zitten). Knetterhard dat dat ding gaat![]()
Maar we hebben natuurlijk leuke verhalen te vertellen maar ik en zij hebben geen zin ze uit te tikken, we moeten slaap inhalen en we vertellen het wel onder het genot van een biertje en strandzand tussen onze bilspleten.
Dat gaat GotC vanmiddag al doen namens ons 3tjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:38 schreef Marvelous het volgende:
Bro, zal ik vandaag even een bos bloemen kopen namens ons? of heb je betere ideeen?
Ook goed!! dan kan ze daarna mooi naar het strand komenquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gaat GotC vanmiddag al doen namens ons 3tjes
Lijkt me sterk, ze heeft eerst nog dagdienstquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:40 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ook goed!! dan kan ze daarna mooi naar het strand komen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je summer nog kunnen ruilen voor 30 kamelen?
Nee, dat gaat hem niet worden!! ga ik toch maar verder zoeken, of een boek mee naar het strand nemenquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ze heeft eerst nog dagdienst
Kan je ook doen ja...quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem niet worden!! ga ik toch maar verder zoeken, of een boek mee naar het strand nemen [ afbeelding ]
Feli dan hequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Trouwdag van onze ouders vandaag. Vanavond lekker uit eten
Owh ja was draaien1!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:21 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil wel maar ik kan niet want ik moet de rest nog uitpakken en nog een paar wasjes draaien enz enz.
Dankje man, ik zie je vanmiddag nog wel op het strand he?!quote:
ik was altijd `s nachts tijdens het baggeren en bierdrinken...quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
Ik verlang wel naar biertje en strandzand tussen mijn bilspleet maar ik moet echt 1 en ander gaan doen, zal eens kijken of ik vanmiddag tijd heb. Morgen heb ik afspraken.
De wasmachine heeft ook aangestaan vannacht maar ik heb nog veel veel meer was. Bier en baggeren gaan goed samen, ik weet het.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik was altijd `s nachts tijdens het baggeren en bierdrinken... [ afbeelding ]
Neem even pauze vanmiddag, gaan wij ook weer eens bier en zand samenbrengen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De wasmachine heeft ook aangestaan vannacht maar ik heb nog veel veel meer was. Bier en baggeren gaan goed samen, ik weet het.
Gedver, bier en zand samen =quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Neem even pauze vanmiddag, gaan wij ook weer eens bier en zand samenbrengen!
doe niet zo raar, zand tussen de tenen en bier tussen de lippen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef Marvelous het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef Marvelous het volgende:
[..]
doe niet zo raar, zand tussen de tenen en bier tussen de lippen!
[ afbeelding ]Dan zijn zand en bier nog niet samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Wel als ik ga pissen!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zijn zand en bier nog niet samen
Jij gaat midden op het strand staan pissenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Wel als ik ga pissen!!! [ afbeelding ]
ligt aan de nood!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij gaat midden op het strand staan pissen
Dat heb ik ook altijd. Hier in Nederland ga ik echt de zee niet zomaar in. Dus als je me ineens naar de zee ziet rennen, moet ik waarschijnlijk nodig pissenquote:
Meestal trek ik wel een keer of 6 50 cent uit me spaarpotje om te pissenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Hier in Nederland ga ik echt de zee niet zomaar in. Dus als je me ineens naar de zee ziet rennen, moet ik waarschijnlijk nodig pissen
Moet je wel een spaarpotje hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Meestal trek ik wel een keer of 6 50 cent uit me spaarpotje om te pissen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Wel als ik ga pissen!!! [ afbeelding ]
anders wissel je je grote geld inquote:
ohjah, lul... eigenlijk moet ik mee naar gwk (veel korting), alleen via werk was nog goedkoper geweest (mits lang van te voren aangeven)quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:06 schreef Flappekz het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik in Schotland en Engeland niet met euro's kan betalen
Ik pin daar wel gewoonquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:09 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ohjah, lul... eigenlijk moet ik mee naar gwk (veel korting), alleen via werk was nog goedkoper geweest (mits lang van te voren aangeven)
oke, maar het maakt echt wel een groot verschil hoor...quote:
Dan moeten we het daar vanavond maar eens over hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:20 schreef Marvelous het volgende:
[..]
oke, maar het maakt echt wel een groot verschil hoor...
oke, zal ik even opzoeken hoeveel korting ik precies krijgquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moeten we het daar vanavond maar eens over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |