Ik vergeef het jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef tuintegel het volgende:
Ik kan niet een netjes een topic titel typen
Sowieso 'Waar....' topics.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef tuintegel het volgende:
Ik kan niet een netjes een topic titel typen
Mensen die mijn nick fout typen.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef Flappekz het volgende:
Waar sommige mensen beter met hun paper aan de slag kunnen dan op FOK! hun tijd te verdoen
Doe het de volgende keer dan zelfquote:
Graag!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef tuintegel het volgende:
Doe het de volgende keer dan zelf. Zeur
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef Flappekz het volgende:
Volgende TT zal wel iets worden als: Waar we geen waar-topics meer willen zien
Als...als....eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef tuintegel het volgende:
Straks als het echt mooi weer wordt dan blijven de topics nog wel langer open denk ik .
Weinig kansquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef tuintegel het volgende:
Dan liggen we allemaal op het strand op een mobieltje te fok!ken bedoel je en is het topic alsnog vol in vijf dagen ?
Ook wel mee eens eigenlijk , op het strand zie je mij niet snel internetten . Niet eigenlijkquote:
wat is het dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo dat was 1 van de 6 eindes en 22 subeindes...
dit spelletje gaat me geloof ik nog wel ff bezig houden.. al is spel misschien niet de juiste benaming....
Zelfs jij had genoten van de prachtige lichtshows, super podium, top muziek, mooie intervals..quote:
Zo misschienquote:Op zondag 20 juni 2010 00:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfs jij had genoten van de prachtige lichtshows, super podium, top muziek, mooie intervals..
heavy rainquote:
Als jij dat zegt, geloof ik je direct. Kan zo snel ff geen titel van ze verzinnenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:25 schreef GotC het volgende:
[..]
De oude albums hebben ze ook gespeeld, stuk gaver if you ask me!
Origin of symmetry.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:27 schreef Flappekz het volgende:
Als jij dat zegt, geloof ik je direct. Kan zo snel ff geen titel van ze verzinnen
second thatquote:
quote:
Luie mormels!quote:
Het is maar een heel klein stukje wat gedaan moet worden , dus komt vast goedquote:Op zondag 20 juni 2010 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Succes, ik niet!
Ik weet nog niet wat ik wel ga doen....
Jij liever dan ik. Ik had je graag willen helpen overigens maar je weet,...ik ken niksquote:Op zondag 20 juni 2010 11:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het is maar een heel klein stukje wat gedaan moet worden , dus komt vast goed. Dan alleen nog wat kleine dingetjes
.
Ik knap jouw huis wel op als je ooit gaat verhuizenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik had je graag willen helpen overigens maar je weet,...ik ken niks
een goede middag om dingen aan je verbeelding over te latenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Middag!, een zeer rustige middag overigens
hahaha hij is fijnquote:Op zondag 20 juni 2010 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een goede middag om dingen aan je verbeelding over te laten
Stockholm Syndrome!quote:
Gelukkig houden we nog wel van elkaarquote:
Wie? Jij en ik? Hij en ik? Jij en hij?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gelukkig houden we nog wel van elkaar
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi, het lijkt wel of ik hier nooit meer kom
Ik heb het gewoon te druk hahaha!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie? Jij en ik? Hij en ik? Jij en hij?
[..]
Hopelijk is het dat weer dan ook in Schotland, vanaf laten we zeggen....volgende week maandagquote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
Strandweer
http://www.nu.nl/binnenla(...)nde-week-omhoog.html
en de week daarop is t waarschijnlijk gewoon weer 14 gradenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
Strandweer
http://www.nu.nl/binnenla(...)nde-week-omhoog.html
aahhquote:Op zondag 20 juni 2010 23:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
en de week daarop is t waarschijnlijk gewoon weer 14 graden
Bijna thuismn kat straks weer uitgebreid knuffelen
en krasjes van m krijgen
R&P staat er vol meequote:Op zondag 20 juni 2010 23:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahher zijn fokkers die die daar mesjes voor kopen
Nee, er zijn fokkers die zeggen dat ze er mesjes voor kopenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahher zijn fokkers die die daar mesjes voor kopen
ja maar het zijn degene die het niet roepen die het wel doenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, er zijn fokkers die zeggen dat ze er mesjes voor kopen
Weet wel zeker dat werkelijk geen enkele fokker er ook daadwerkelijk het lef er voor heeft..Aandachthoertjes
Och, ik ken er een paar (foksters) die het wel gedaan hebben,al is het voor de aandacht,sommige hebben wel een serieuze poging gedaanquote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, er zijn fokkers die zeggen dat ze er mesjes voor kopen
Weet wel zeker dat werkelijk geen enkele fokker er ook daadwerkelijk het lef er voor heeft..Aandachthoertjes
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:15 schreef Marvelous het volgende:
Oeh,
* Marvelous werd gister door een dame op fok gevraagd of ik met haar mee wilde naar duinrell!!
dus ik vroeg of ze lekker billen heeft, en die had ze! ze zit nu in de trein van a`dam naar den haag centraal.. daar pik ik haar op en zij heeft entree kaarten! Dus Marv gaat vandaag eens op date richting kikkerland!
[ afbeelding ]
Dankje!! ik heb echt zin om in haar billen te knijpen!quote:
Verstandig plan. Gewoon vanavond mee naar huis ontvoeren en dronken voeren en dan aan haar billen zittenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dankje!! ik heb echt zin om in haar billen te knijpen!![]()
maar ik zal me proberen in te houden om haar niet meteen weg te laten rennen
Wellicht rent ze al weg op het moment dat ze je zietquote:Op maandag 21 juni 2010 09:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dankje!! ik heb echt zin om in haar billen te knijpen!![]()
maar ik zal me proberen in te houden om haar niet meteen weg te laten rennen
Oeh, goed plan!! ik zal hier ook wel weer posten hoe het is gegaan! ik weet alleen niet of ze het heel prettig vind als ik een foto van haar billen maak en die hier ga posten... zal ik haar dat vragen of zou dat heel raar zijn? kan toch wel?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig plan. Gewoon vanavond mee naar huis ontvoeren en dronken voeren en dan aan haar billen zitten
Ze vond me mooi op foto en skype! (dus denk dat ze een bril nodig heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 09:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wellicht rent ze al weg op het moment dat ze je ziet
Dat krijg je he, als je beelden van mij laat zien en erbij zegt dat je het zelf bentquote:Op maandag 21 juni 2010 09:43 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ze vond me mooi op foto en skype! (dus denk dat ze een bril nodig heeft)
Ja, Skypequote:Op maandag 21 juni 2010 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat krijg je he, als je beelden van mij laat zien en erbij zegt dat je het zelf bent
Heb al 5 bakken opquote:Op maandag 21 juni 2010 09:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, Skype![]()
volgens mij moet jij nog wakker worden... veel koffie drinken
oke, dan is er iets mis... want normaal zou je lezen wat ik typte, en de dan ook door hebben hoe skype werkt!!quote:
Jij stuurt gewoon opgenomen beelden van mij door over skype. Ik weet niet hoe, maar het kan vast welquote:Op maandag 21 juni 2010 09:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
oke, dan is er iets mis... want normaal zou je lezen wat ik typte, en de dan ook door hebben hoe skype werkt!!
Sorry bro, ze heeft nog gezegd dat ze mij mooier vond dan jijquote:Op maandag 21 juni 2010 09:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij stuurt gewoon opgenomen beelden van mij door over skype. Ik weet niet hoe, maar het kan vast wel
En ja, ik ben nog lang niet wakker...
Hehe, uit welk gesticht is ze afkomstig?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:55 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Sorry bro, ze heeft nog gezegd dat ze mij mooier vond dan jij
Heb ik niet gevraagd, ze had zelke mooie billen! maakt niks uit hoe gek ze is dan, dat weet je toch!!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, uit welk gesticht is ze afkomstig?
Ik zie het al voor me.... jij de hele dag gehurkt achter haar aan lopenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Heb ik niet gevraagd, ze had zelke mooie billen! maakt niks uit hoe gek ze is dan, dat weet je toch!!
Ik ook!! jammer genoeg is er een trein storing, dus ze komt iets later (wisselstoringquote:Op maandag 21 juni 2010 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.... jij de hele dag gehurkt achter haar aan lopen
Ben ik blij dat ik mn mail op mn foon kan lezenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik ook!! jammer genoeg is er een trein storing, dus ze komt iets later (wisselstoring)
Maar om de eenzame wachtijden te verkorten heb ik je maar een mailtje gestuurd!
Hahaha, ik heb nu sinds vrijdag niet langer dan een paar uurtjes geslapen... op zo`n manier blij ik ook door gaan zoquote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik mn mail op mn foon kan lezen
Vooralsnog respecteer ik haar, en zal ik dat niet doen... maar echter, mocht de date tegenvallen... dan zijn ze mooi genoeg om er naar te kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Civilian het volgende:
Als die mail foto's bevat, wil ik die ook wel
Zou een leuk begin van de Maandag zijn
Jahahaha, dan is hiet niet meer spannend! het gaat om een vrij actieve fokster uit de buurt van a`dam... ik wil haar eerst zelf in de billen kunnen knijpen voordat ik meer vertel!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dan nu.... om welke vrouwelijke FOKster! gaat het?
Nee, dat mag ik hopen... wij delen alles toch?quote:
Zo goed als allesquote:Op maandag 21 juni 2010 10:23 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik hopen... wij delen alles toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |