Ik vergeef het jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef tuintegel het volgende:
Ik kan niet een netjes een topic titel typen
Sowieso 'Waar....' topics.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef tuintegel het volgende:
Ik kan niet een netjes een topic titel typen
Mensen die mijn nick fout typen.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef Flappekz het volgende:
Waar sommige mensen beter met hun paper aan de slag kunnen dan op FOK! hun tijd te verdoen
Doe het de volgende keer dan zelfquote:
Graag!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef tuintegel het volgende:
Doe het de volgende keer dan zelf. Zeur
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef Flappekz het volgende:
Volgende TT zal wel iets worden als: Waar we geen waar-topics meer willen zien
Als...als....eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef tuintegel het volgende:
Straks als het echt mooi weer wordt dan blijven de topics nog wel langer open denk ik .
Weinig kansquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef tuintegel het volgende:
Dan liggen we allemaal op het strand op een mobieltje te fok!ken bedoel je en is het topic alsnog vol in vijf dagen ?
Ook wel mee eens eigenlijk , op het strand zie je mij niet snel internetten . Niet eigenlijkquote:
wat is het dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo dat was 1 van de 6 eindes en 22 subeindes...
dit spelletje gaat me geloof ik nog wel ff bezig houden.. al is spel misschien niet de juiste benaming....
Zelfs jij had genoten van de prachtige lichtshows, super podium, top muziek, mooie intervals..quote:
Zo misschienquote:Op zondag 20 juni 2010 00:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfs jij had genoten van de prachtige lichtshows, super podium, top muziek, mooie intervals..
heavy rainquote:
Als jij dat zegt, geloof ik je direct. Kan zo snel ff geen titel van ze verzinnenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:25 schreef GotC het volgende:
[..]
De oude albums hebben ze ook gespeeld, stuk gaver if you ask me!
Origin of symmetry.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:27 schreef Flappekz het volgende:
Als jij dat zegt, geloof ik je direct. Kan zo snel ff geen titel van ze verzinnen
second thatquote:
quote:
Luie mormels!quote:
Het is maar een heel klein stukje wat gedaan moet worden , dus komt vast goedquote:Op zondag 20 juni 2010 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Succes, ik niet!
Ik weet nog niet wat ik wel ga doen....
Jij liever dan ik. Ik had je graag willen helpen overigens maar je weet,...ik ken niksquote:Op zondag 20 juni 2010 11:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het is maar een heel klein stukje wat gedaan moet worden , dus komt vast goed. Dan alleen nog wat kleine dingetjes
.
Ik knap jouw huis wel op als je ooit gaat verhuizenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik had je graag willen helpen overigens maar je weet,...ik ken niks
een goede middag om dingen aan je verbeelding over te latenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Middag!, een zeer rustige middag overigens
hahaha hij is fijnquote:Op zondag 20 juni 2010 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een goede middag om dingen aan je verbeelding over te laten
Stockholm Syndrome!quote:
Gelukkig houden we nog wel van elkaarquote:
Wie? Jij en ik? Hij en ik? Jij en hij?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gelukkig houden we nog wel van elkaar
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi, het lijkt wel of ik hier nooit meer kom
Ik heb het gewoon te druk hahaha!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie? Jij en ik? Hij en ik? Jij en hij?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |