quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een open relatie kan alleen als beide partners ervan af weten
Dat weet ik, ik bedoel dat er nog meer fokkers waren, met jou.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:07 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Toen was het echt like:
Pluisss en laforest kap eensch met slijmen
en toen later:
omgggg whuttt happenuhnend tussen Pluis en laforest.
en wij waren echt van:![]()
![]()
bwhaha
Ongelovigen zullen branden door naiviteit en nalatigheid !quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
het is een complot!
De illuminati zitten erachter! Ik zweer 't je!
--> BNW
Je hebt het mis. Beroepsautist is het.quote:
Mogen we je versieren met slingers enzo?quote:
We hebben op dit moment alleen Alexxxx die zegt dat er een relatie was. Kan best zijn dat Sys dacht dat er gewoon gescharreld werd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een open relatie kan alleen als beide partners ervan af weten
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Alexxxxx het volgende:
hoofdpijngelukkig vanavond weer naar m'n vriendin
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
enorm gekwetst.
Ohja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik bedoel dat er nog meer fokkers waren, met jou.
Neehe, jij zit aan de tieten van iemand waarvan een ander denkt dat ie daar een relatie mee had!quote:
Dan nog.. om zo foto's te (laten) plaatsen.. al wordt er enkel gescharreld. vind ik ook beetjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben op dit moment alleen Alexxxx die zegt dat er een relatie was. Kan best zijn dat Sys dacht dat er gewoon gescharreld werd.
Daisy wel.quote:
Cute Wat heb je daarvoor gestudeerd?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Beroepsautist is het.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben op dit moment alleen Alexxxx die zegt dat er een relatie was. Kan best zijn dat Sys dacht dat er gewoon gescharreld werd.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neehe, jij zit aan de tieten van iemand waarvan een ander denkt dat ie daar een relatie mee had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |