quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het meest kut was nog wel dat ik die vriend moest bellen, die een broodje döner aan het bestellen voor me was, en hem te vertellen wat er gebeurd was
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Zoiets?Das taktiek, zo willen de andere renners hem niet inhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, de wedstrijd was wel het minst leuke van het hele weekend
Nou, je bent iig consequentquote:Op zondag 20 juni 2010 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die wedstrijd was nog minder tof dan het volschijten van mijn broek
Het was toch geen tosti met saté saus, of wel danquote:Op zondag 20 juni 2010 15:09 schreef Omkron het volgende:
Waarom lees ik dit? (tijdens het eten van een tosti)
Ik vond het op dat moment echt niet grappigquote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef WSquater het volgende:
Het gebeurt niet vaak, maar ik zit nu serieus aan het lachen hier achter de PC![]()
al je klachten zijn bij deze ongegrond verklaard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef denkjedat het volgende:
[..]
al je klachten zijn bij deze ongegrond verklaard.
ga dan naar dalyan of donnerlandDönnerland is veel te ver lopen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sfynx is dan wel beter vind ik, en ook vlakbij de Roode Steen![]()
jammer dat ik het dit jaar heb moeten missen btw. ben maar naar enkhuizen gegaan..quote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dönnerland is veel te ver lopen man
Sfynx is dan wel beter vind ik, en ook vlakbij de Roode Steen
Ja, maar er stond zo'n 15 man in die zaak te wachten, en het is niet al te groot daar, dus dat was geen optiequote:Op zondag 20 juni 2010 22:38 schreef kurk_droog het volgende:
beetje shoarma tent heeft toch gewoon wc met papier?
Met Lappendag moet je in Hoorn wezenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef denkjedat het volgende:
[..]
jammer dat ik het dit jaar heb moeten missen btw. ben maar naar enkhuizen gegaan..
moet toegeven dat het vorig jaar echt bar gezellig was zo op een terras voor de racso
ja leuk zeg! net als vorig jaar toen er alleen maar vechtpartijen waren en turkies die mans liepen te doenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met Lappendag moet je in Hoorn wezen
Hmm op de Roode Steen echt niks van gemerkt hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 23:10 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ja leuk zeg! net als vorig jaar toen er alleen maar vechtpartijen waren en turkies die mans liepen te doen
heb je de politie-helikopter ook 'over het hoofd gezien' dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm op de Roode Steen echt niks van gemerkt hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:28 schreef denkjedat het volgende:
[..]
heb je de politie-helikopter ook 'over het hoofd gezien' dan?Hmm nee, niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik was dan ook al vanaf 06:30 's ochtends aan het bier![]()
Op 26 maart 1357[1] verleende Willem V stadsrechten aan Hoorn, tegen betaling van 1550 schilden (gouden ecu's).quote:Op maandag 21 juni 2010 09:08 schreef murphyjenkins het volgende:
Stadsfeest in Hoorn
Mensen die denken dat Hoorn een stad is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |