Was binnen buiten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Achteraf snapte ik waarom, want het was binnen dus echt niet binnen.
Gast, ik heb gisteravond in mijn broek gescheten en ben vandaag al de hele dag uitgelachen door mijn vriendenquote:
Ik heb 10 minuten staand gefietst, maar ik voelde het gewoon langs m'n been lopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:42 schreef Stekelbees het volgende:
Met je natte boxer nog op 't zadel van een fiets moeten gaan zitten
Liever mauwen over een fout dan in m'n broek schijten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, ik heb gisteravond in mijn broek gescheten en ben vandaag al de hele dag uitgelachen door mijn vriendenen jij gaat lopen mauwen over een typefout
Daar moet staan boeiend.
Het was binnen dus echt niet boeiend.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:41 schreef GizartFRL het volgende:
Mensen die na een aantal drankjes spierfuncties verliezen...
Je bent vandaag de hele dag uitgelachen door je vrienden, maar dat vind je niet genoeg?quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Afgelopen avond ben ik met een aantal vrienden naar de stadsfeesten in Hoorn geweest.
Groot feest een mega veel bier uiteraard![]()
Rond 01:00 gingen de deuren van kroeg dicht () dus ik en een vriend haastte ons naar een club.
De rest van de vrienden ging al naar huis toe.
Achteraf snapte ik waarom, want het was binnen dus echt niet boeiend.
We haalden snel een Desperado en goten deze in een plastic bekertje, waarop we de club uitliepen.
We gingen nog even een rondje op het plein waar eerst het feest was bij het podium en waar de terrassen stonden.
Het was alleen al aan het uitsterven, dus besloten we naar de lokale Döner zaak te gaan![]()
De vriend waar ik mee was had ik een deel van mijn kapitaal gegeven, waarmee hij mijn broodje döner kon bestellen en betalen.
Ik liep naar buiten richting een pisbak om mijn blaas te legen.
Ik voelde alleen al dat ik buikpijn had, dat zal gekomen zijn door de garnalen die ik die avond als diner gehad heb.
Ik probeerde hééél voorzichtig te plassen en floot er voorzichtig bij.
Dit had ik beter niet kunnen doen, want door het fluiten ontspande mijn anus.
Waarop ik dus deels mijn broek volgeblaft heb met diarree
Ik wist wel zeker dat dit een natte was, dus begaf me snel richting mijn fiets zodat ik naar huis kon fietsen.
Het meest kut was nog wel dat ik die vriend moest bellen, die een broodje döner aan het bestellen voor me was, en hem te vertellen wat er gebeurd was
Klacht: natte scheet laten in de stad
Ik kan er toch beter om lachen, en jullie dus ook, dan er moeilijk over doen of niet danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent vandaag de hele dag uitgelachen door je vrienden, maar dat vind je niet genoeg?
Het was zo'n sta pispotquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:47 schreef Zwolsboy het volgende:waarom ging je dan niet in zon hokje naar de wc dan kon je meteen schijten erbij
Nja het smaakte beter dan het waterige tapbier wat er normaal geschonken werd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:51 schreef Siddartha het volgende:
Ik hield hier op met lezen:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:41 schreef GizartFRL het volgende:
Mensen die na een aantal drankjes spierfuncties verliezen...
Dat meen je niet gastquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Djeez het volgende:
Briljant topic, doet het vast goed op de FP!
Het is gewoon een schijtstadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:02 schreef anoniemelurker het volgende:
Dat heb ik ook eens gehad, ook in Hoorn_!
Sowieso, Hoorn___!!
Maar eens met klacht dus
Ja fuck die döner dacht ik, ik ben direct naar huis gegaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Djahani het volgende:
Gast, hoe kut voel je je dan.
En je vriend maar zoeken met döner in z'n hand.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Djeez het volgende:
Briljant topic, doet het vast goed op de FP!
Mensen die _! Achter een emoticon plakkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:02 schreef anoniemelurker het volgende:
Dat heb ik ook eens gehad, ook in Hoorn_!
Sowieso, Hoorn___!!
Maar eens met klacht dus
Idd. Als je niet aan de scheiterij bent, dan loop je het daar wel opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is gewoon een schijtstad!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:40 schreef Lespaulspelert het volgende:
Verzonnen topics.
Je bent hip of je bent het nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die _! Achter een emoticon plakken
Zoiets?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb 10 minuten staand gefietst, maar ik voelde het gewoon langs m'n been lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |