Oké, ik ben zoals je aan de TT zou kunnen herleiden dus blijkbaar niet zindelijk. Ik heb vanavond in m'n broek gescheten.

.
Nu is het wel een hele tijd geleden dat ik niet zindelijk was, dus het kwam best als een verrassing. Ik kwam van mijn moeder vandaan, waar ik al even dacht vol te zitten en later ook dacht dat ik moest schijten.
Nu was het al redelijk laat en moest ik nog steeds op de fiets naar huis toe. Het is maar een kwartiertje fietsen dus ik dacht dat doe ik thuis wel.
Dus ik stap op de fiets, maar ik voel al snel dat ik best nodig moet. Geen probleem dacht ik.
Ik ben na iets meer dan een kwartier(Gladde wegen) aangekomen bij de deur van het portiek en breng snel mijn fiets de trap af. Ik loop weer even dat trappetje op om de sleutel van de kelder te pakken, ik deed dat iets te snel en en floepte zo een beetje uit.

.
Dus ik snel de fiets weggezet en de trap omhoog(4 hoog

). In het begin ging ik sprinten maar na een paar treden ging ik maar langzaam met dichtgeknepen billen, anders zou er meer uit komen.
Nu bleek ik net op de wc dus volop aan de dunne te zijn en het was ook niet een beetje. Gelukkig kwam dat er toen pas uit, en ik ben al helemaal blij dat dat beetje gebeurde toen ik al praktisch thuis was. Als het ergens weg van een wc, bv in een overvolle trein/metro was, een tijd van huis weg was het een stuk erger geweest.

!
Eenmaal klaar alles goed afgeveegd en ook m'n boxer gelijk met wc-papier schoongemaakt en de wasmand in.
Toen gelijk onder de douche gestapt, want het voelt toch wel wat vies als je in je broek schijt, zeker als je alweer bijna 22 bent.

.
U kunt nu beginnen met mij uit te lachen,als je dat niet al aan het doen was.

.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/