Ahw thanksquote:
ik vind het een beetje grijs-zwart denk ikquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Ahw thanksHij is van eksept. zonder mauwtjes ook, meer een gilet idee.
Heb ff een fotootje toegevoegd, geeft toch een beter beeld
Hoezo grijs-zwart?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef electronique het volgende:
[..]
ik vind het een beetje grijs-zwart denk ik
een ander shirt en een lichtere spijkerbroek was leuker geweest
Mijn zus die werkt op het hoofdkantoor van shoeby, dus als er leuke dingen zijn neemt ze afentoe wat voor me meequote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohh, ja van shoeby fashion. Dat vind ik zo'n fijne winkel.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn zus die werkt op het hoofdkantoor van shoeby, dus als er leuke dingen zijn neemt ze afentoe wat voor me mee. Maar ik moet zeggen dat ik lang niet alles van shoeby leuk vind...
![]()
Tell me something, ik ben verslaafd aan zwarte nagellakquote:
omdat het vandaag mooi weer is krijg je geen ban voor het posten namens een gebande, maar laat dit de laatste keer zijnquote:
Dan ben je dus Dyanne Beekman verantwoordquote:Op maandag 21 juni 2010 20:21 schreef Marouska het volgende:
Ik moet mijzelf vaak 'dwingen' niet zoveel donkere kleuren te dragen ('ahh shiiiiit, wéér zwart/grijs/zwart met grijs?!'). Maar ik blijf 't het mooist vinden, gewoon klassiek en altijd goed!
altijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan ben je dus Dyanne Beekman verantwoord
Ik ben van binnen ook gewoon een dikke gothicquote:Op maandag 21 juni 2010 20:21 schreef Marouska het volgende:
Ik moet mijzelf vaak 'dwingen' niet zoveel donkere kleuren te dragen ('ahh shiiiiit, wéér zwart/grijs/zwart met grijs?!'). Maar ik blijf 't het mooist vinden, gewoon klassiek en altijd goed!
Echt he. Vandaag was de eerste dag sinds lange tijd dat ik eens een keer he-le-maal geen zwart in m'n outfit had (op de knopen van m'n jas naquote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ben van binnen ook gewoon een dikke gothic....
Mooie truiquote:
*Gaat veereli stalkenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef VeerEli het volgende:
Niet super duidelijk maar duidelijk genoeg denk ik:
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juni 2010 20:21 schreef Marouska het volgende:
Ik voel me vereerdquote:
Nice!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Thanks allquote:
Heb je een hele goede koop gedaanquote:Op maandag 21 juni 2010 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks all
En Pisces29, ja, het is een hele fijne broek. Laag bij de heupen, skinny, en hij lubbert niet uit zoals veel broeken doen als je ze een dag aan hebt. Deze blijft strak om de billen en benen zitten, echt super.
En hij was maar 10 euro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |