quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:47 schreef Marouska het volgende:
[..]
Mensen beschouwen het doorgaans als zijnde ongezond: "Voel je je wel lekker, je bent zo bleek?" en dan aansporen dat ik wat ga zonnen. Nee ik voel me niet lekker als ik verbrand, rood en vervellend ben, vooral dat eigenlijk. En dan na dat hele gedoe, wanneer het rood weg is getrokken, ook gewoon geen grientje bruiner zijn he.![]()
Maar beide is mooi inderdaad, licht blijven ook, helemaal mee eens! Maar ik blijf erbij dat sommige dingen gewoon mooier staan op een bruinere huid. Of op een donkere huid, ook zo prachtig soms!
Prima hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje inspiratieloos vandaag
Je doelt op de spijkerbroek? Moet je dan meteen een korte broek aan zodra het 24 graden is ofzo?quote:
Wow!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor 's avonds (nu loop ik erg onsjiek in een spijkerbroekje en wit shirt met koffievlekken rond. Ging 't alvast even passen, hoef ik daar niet meer over na te denken.)
Jurk Topshop; riem H&M; schoenen Mango
Hoe lang ben je nu wel niet met die schoenen? 1,95?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor 's avonds (nu loop ik erg onsjiek in een spijkerbroekje en wit shirt met koffievlekken rond. Ging 't alvast even passen, hoef ik daar niet meer over na te denken.)
Ik ken die reacties... vooral in de winter krijg ik ERG vaak te horen of ik niet doodziek ben....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:47 schreef Marouska het volgende:
[..]
Mensen beschouwen het doorgaans als zijnde ongezond: "Voel je je wel lekker, je bent zo bleek?" en dan aansporen dat ik wat ga zonnen. Nee ik voel me niet lekker als ik verbrand, rood en vervellend ben, vooral dat eigenlijk. En dan na dat hele gedoe, wanneer het rood weg is getrokken, ook gewoon geen grientje bruiner zijn he.![]()
Maar beide is mooi inderdaad, licht blijven ook, helemaal mee eens! Maar ik blijf erbij dat sommige dingen gewoon mooier staan op een bruinere huid. Of op een donkere huid, ook zo prachtig soms!
Nou, niet zó lang.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu wel niet met die schoenen? 1,95?
Het is vooral de combinatie jurk, hakken & figuur. Ben geeneens dol op de kleur, doe mij maar een little black dressquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:35 schreef Marouska het volgende:
Hij valt zo te zien in de smaak, die jurk.
Nee..de jurk niet per se..jij, met die jurk aan, wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:35 schreef Marouska het volgende:
Hij valt zo te zien in de smaak, die jurk.
wauwquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
eindeloze benenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt toch wel die sokken uitgedaan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:43 schreef Tinacoladaa het volgende:
en nu vertrekken nr summerfestival hier in belgenland :p
[ afbeelding ]
Nee hoor, tof overhemdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal nu wel gebashed worden aangezien de meesten hier een overhemd/blouse met korte mouwen not done vinden
Wat een geweldige jurk!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Neuhquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie haren![]()
Kun je bukken met dat rokje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |