Niiiiiice, goeie juk/rok voor je heupen en billenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat ziet het er stom uit zo
[ afbeelding ]
Ik vond het met het broekje ook leukerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
DankjeMaar met rokje komen m'n benen beter uit
Same here :yquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:34 schreef Tinacoladaa het volgende:
Ik vond het met het broekje leuker persoonlijk
fapfapfapfapfapfapfapquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
zo, nu ga ik me niet meer omkleden
[ afbeelding ]
Die kleur van dat rokjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor 's avonds (nu loop ik erg onsjiek in een spijkerbroekje en wit shirt met koffievlekken rond. Ging 't alvast even passen, hoef ik daar niet meer over na te denken.)
Jurk Topshop; riem H&M; schoenen Mango
Tis dus een jurk. En jah. Zachte neon-kleurtjes überhauptquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Die kleur van dat rokje! Ik hou van die kleur, ik heb nu zo'n kleur shirtje aan.
Neejoh, lekker zo blijven. Lichte huidskleuren zijn veul mooier imoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef Marouska het volgende:
[..]
Tis dus een jurk. En jah. Zachte neon-kleurtjes überhauptWou alleen dat ik bruiner was, deze kleur staat krachtiger bij een zongebruinde huid. Maar goed, mijn huid doet niet echt aan bruin worden, dus ach.
Mensen beschouwen het doorgaans als zijnde ongezond: "Voel je je wel lekker, je bent zo bleek?" en dan aansporen dat ik wat ga zonnen. Nee ik voel me niet lekker als ik verbrand, rood en vervellend ben, vooral dat eigenlijk. En dan na dat hele gedoe, wanneer het rood weg is getrokken, ook gewoon geen grientje bruiner zijn he.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Neejoh, lekker zo blijven. Lichte huidskleuren zijn veul mooier imo(en nee niet alleen omdat ik zelf ook spierwit ben
)
Oh wauwquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:33 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor 's avonds (nu loop ik erg onsjiek in een spijkerbroekje en wit shirt met koffievlekken rond. Ging 't alvast even passen, hoef ik daar niet meer over na te denken.)
Jurk Topshop; riem H&M; schoenen Mango
Is dat niet veul te warm vandaag?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje inspiratieloos vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |