Juist niet, dat kan Nederland niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:41 schreef KingOfMars het volgende:
En nu terugzakken en de Japanners laten komen..
Omdat Japan toen nog scherp was. Zoals Japan speelt dat houden ze nooit 2 helften vol.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom kunnen ze dit dan niet in de eerste helft
Tja, Wesley scoort eindelijk eens een doelpunt ipv een Spaanse hoer...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:41 schreef wolferl het volgende:
Jammer dat Yolanthe niet heeft gezegd dat als Wesley scoort dat zij naakt in de Playboy zou staan.
Sneijder Cabau..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:43 schreef RedFever007 het volgende:
Sneijder Cabau![]()
Verder zaadsaaie partij
Heb je ook weer een punt. Doe er dan nog maar eerst 1 bij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juist niet, dat kan Nederland niet.
Het commentaar op ZDF:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:43 schreef RedFever007 het volgende:
Sneijder Cabau![]()
Verder zaadsaaie partij
daar krijgen ze toch voor betaald?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omdat Japan toen nog scherp was. Zoals Japan speelt dat houden ze nooit 2 helften vol.
een NL wedstrijd kijken op de ZDF, erg foutquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het commentaar op ZDF:
TOR! TOR! VON WESLEY SNEIJDER CABAU TOR!!!!
Neeheequote:
Je mist de grap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:45 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
een NL wedstrijd kijken op de ZDF, erg fout
Arrogantie heeft hij geen gebrek aan volgens mij nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:45 schreef Mixende_match het volgende:
jammer dat sneijder die moet maken.
wordtie weer helemaal de hemel in geprezen en denktie datie god is...
Omdat ze een keer op de helft van Nederland zijn?quote:
Nja zolang ie maar niet gaat denken dat ie groot isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:45 schreef Mixende_match het volgende:
jammer dat sneijder die moet maken.
wordtie weer helemaal de hemel in geprezen en denktie datie god is...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:45 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
een NL wedstrijd kijken op de ZDF, erg fout
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het commentaar op ZDF:
TOR! TOR! VON WESLEY SNEIJDER CABAU TOR!!!!
Doeiquote:
Zo gaat het altijd, KOM.quote:
Van Persie 'de Pers' noemenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Die armen van van Persie aka de Pers, prachtig om te zien dan wel te aanschouwen zo ook tot je te nemen.²
FAQ.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:47 schreef Chung het volgende:
Waar staat eigenlij kda tje ban krijgt bij verkeerde score?
lol dat ding hoor je zowat elk wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Voor de eerste keer heb ik de telefoon gehoord
Van mij mag het. Dan wordt het tenminste nog een echt spannende wedstrijd.quote:
idd, 6 puntenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nederland mag dan slecht spelen, maar de andere topteams spelen nog erger
En het gaat om de punten!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nederland mag dan slecht spelen, maar de andere topteams spelen nog erger
zeg dat nou maar niet te snelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo slecht spelen en toch na 2 wedstrijden op 6 punten.
Het is nog niet afgelopen he.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze kopiëren alles he die Jappen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef wdn het volgende:
Die wissel van Japan komt erin omdat het schot van Sneijder is ontleedt en ze die nu willen gaan kopieren
Niet te voorbarig worden nou, we moeten nog 25 minuten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Na de wedstrijd is iedereen gewoon blij met het eindresultaatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou, inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:50 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Nederland minder spelen dan in de eerste helft. Nu laten ze Japan voetballen.
Prima toch? Gewoon zorgen dat ze er staan als ze in de kwartfinale tegen Brazilië moeten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Het commentaar van Grueter is tenenkrommend, inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo slecht vind ik Nederland helemaal niet. De Pers stelt me wel teleur.²
Hij heeft een wat romig hoofdje.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Het commentaar van Grueter is tenenkrommend, inderdaad
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe VdV daar werd aangespeeld, Elia had daarna de actie naar de cornervlag gemaakt en voor gezet
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft een wat romig hoofdje.²
Die komt uit Hong Kong en is dus technisch gesproken een Chineesquote:
Voetbal en vooral baseball zijn erg populair... en natuurlijk sumo-worstelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:53 schreef Bellatrix het volgende:
Is voetbal echt een populaire sport in Japan. En dan bedoel ik, leeft het ook echt?
quote:
Ik mis Ten Napel nu alquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:53 schreef rijsttafel het volgende:
Kut commentaar. Wordt er een doelpunt gemaakt, reactie:
"Tsja wat een geluk. We worden weer geholpen. "
Doe eens blij ofzo
Nou.. als het even kan eerst de 2-0, en dan pas een tegendoelpuntje van jappiesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel, maar ze mogen niet winnen
absoluut. Ze hebben na het wk wel de doorstroming laten liggen (er komt geen nieuw talent bij)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:53 schreef Bellatrix het volgende:
Is voetbal echt een populaire sport in Japan? En dan bedoel ik, leeft het ook echt?
Je bedoelt "De Pers" neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie speelt als een natte krant. In vergelijking met wat Van Der Vaart allemaal creert, heeft Van Persie alleen kansen zitten verprutsen als hij er überhaupt aan te pas kwam.
Dan winnen we zekerquote:
Van Persie is ook geen diepe spits. Die heeft iemand nodig waar hij omheen kan spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie speelt als een natte krant. In vergelijking met wat Van Der Vaart allemaal creert, heeft Van Persie alleen kansen zitten verprutsen als hij er überhaupt aan te pas kwam.
Daarom pleit ik ook voor Huntelaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van Persie is ook geen diepe spits. Die heeft iemand nodig waar hij omheen kan spelen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van Persie is ook geen diepe spits. Die heeft iemand nodig waar hij omheen kan spelen.
't is het veld he, 't is het veldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
tering, alles te kort en te zacht....
Die was voor Edje de Goey, en voor niemand anders.quote:
dat maak ik wel uit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die was voor Edje de Goey, en voor niemand anders.
Man hij stond in een half jappen kamp.quote:
Mja, dat krijg je, Japan heeft goed naar de vorige wedstrijden gekekenquote:
Ja, ziet er fresh uit. Hij laat regelmatig zijn haar freshen.quote:
Niemand. En dat maakt Het Plan juist zo geniaal.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:58 schreef patrick37 het volgende:
wie denkt nu nog dat wij favoriet op dit toernooi zijn?
De ultieme vorm hequote:
Wel een profeet toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:59 schreef alors het volgende:
Jongens, laten we niet doen alsof Elia de verlosser is
Jij dus niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ziet er fresh uit. Hij laat regelmatig zijn haar freshen.²
Beste man van het veld.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:00 schreef N-E-R-D het volgende:
van Bommel speelt weer een puike wedstrijd.
gast..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:59 schreef alors het volgende:
Jongens, laten we niet doen alsof Elia de verlosser is
Hij doet het daar ook alleen maar voor he. Enige doel in het leven van Elia: panna's makenquote:
4-4quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:03 schreef ThePianoMan het volgende:
Hoeveel staat het?
Nee, ik kan even geen voetbal kijken momenteelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:03 schreef Fireblast het volgende:
[..]
troller om bans uit te lokken, jammer dit
Indurain rijdt virtueel in het geel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:03 schreef ThePianoMan het volgende:
Hoeveel staat het?
Oeh ah Ed de Goeiquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:04 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Nee, ik kan even geen voetbal kijken momenteel
http://teletekst.nos.nlquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:04 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie daarvoor een ban krijgt hoorquote:
waarom anderen wel dan? wtf slaat die regel dan opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:05 schreef -jos- het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie daarvoor een ban krijgt hoor
76:29 Wissel Keiji Tamada ingevallen voor Yoshito Okuboquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:04 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Mij ook niet. Toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:05 schreef -jos- het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie daarvoor een ban krijgt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |