quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo slecht spelen en toch na 2 wedstrijden op 6 punten.
Nou, inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:50 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Nederland minder spelen dan in de eerste helft. Nu laten ze Japan voetballen.
Prima toch? Gewoon zorgen dat ze er staan als ze in de kwartfinale tegen Brazilië moeten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo slecht spelen en toch na 2 wedstrijden op 6 punten.
Het commentaar van Grueter is tenenkrommend, inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo slecht vind ik Nederland helemaal niet. De Pers stelt me wel teleur.²
Hij heeft een wat romig hoofdje.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Het commentaar van Grueter is tenenkrommend, inderdaad
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe VdV daar werd aangespeeld, Elia had daarna de actie naar de cornervlag gemaakt en voor gezet
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft een wat romig hoofdje.²
Die komt uit Hong Kong en is dus technisch gesproken een Chineesquote:
Voetbal en vooral baseball zijn erg populair... en natuurlijk sumo-worstelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:53 schreef Bellatrix het volgende:
Is voetbal echt een populaire sport in Japan. En dan bedoel ik, leeft het ook echt?
quote:
Ik mis Ten Napel nu alquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:53 schreef rijsttafel het volgende:
Kut commentaar. Wordt er een doelpunt gemaakt, reactie:
"Tsja wat een geluk. We worden weer geholpen. "
Doe eens blij ofzo
Nou.. als het even kan eerst de 2-0, en dan pas een tegendoelpuntje van jappiesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel, maar ze mogen niet winnen
absoluut. Ze hebben na het wk wel de doorstroming laten liggen (er komt geen nieuw talent bij)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:53 schreef Bellatrix het volgende:
Is voetbal echt een populaire sport in Japan? En dan bedoel ik, leeft het ook echt?
Je bedoelt "De Pers" neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie speelt als een natte krant. In vergelijking met wat Van Der Vaart allemaal creert, heeft Van Persie alleen kansen zitten verprutsen als hij er überhaupt aan te pas kwam.
Dan winnen we zekerquote:
Van Persie is ook geen diepe spits. Die heeft iemand nodig waar hij omheen kan spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie speelt als een natte krant. In vergelijking met wat Van Der Vaart allemaal creert, heeft Van Persie alleen kansen zitten verprutsen als hij er überhaupt aan te pas kwam.
Daarom pleit ik ook voor Huntelaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van Persie is ook geen diepe spits. Die heeft iemand nodig waar hij omheen kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |