Nog nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:28 schreef Annnet het volgende:
Magertjes. Beginnen we alweer? Heb even weggezapt.
Bewaren? Bewaren voor wat? Dit is het WK. Het hoogste podium. Inzetten die hap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:28 schreef Rookert het volgende:
Robben bewaren voor aanvallende ploegen, Elia erin voor nu voor trukendoos
Jij bent zeker ook zo'n supporter die tien minuten voor tijd weg gaat bij een achterstand.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ik stel voor dat Nederland nu gewoon direct het vliegtuig naar huis pakt, het wordt toch niks meer.
wel knap om 3x te scoren in 1 wedstrijd en dan met 2-1 te verliezenquote:
Ik vond iedereen beter.quote:
Wie zegt dat dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef Michielos het volgende:
Eeh nee? ik ben bezig met een ander beeld te geven. Mensen die schreeuwen dat we wereldkmapioen worden en we japan met 6-0 gaan bashen zijn toch ook uitdagend bezig?
Jij bent zo'n supporter die tien minuten van zijn leven weggooit?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n supporter die tien minuten voor tijd weg gaat bij een achterstand.
Ehh nee, ik ben namelijk geen supporter van het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n supporter die tien minuten voor tijd weg gaat bij een achterstand.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik mis het voetbal volgens de Hollandsche school over de flanken. Ik zeg: Co Adriaanse als bondscoach. En Overmars oproepen als alter-ego.²
Wat wordt NLD tegen Jap topic. Kijk rond en verbaas je hahahquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef G.R.S. het volgende:
Ik dacht dat de wedstrijd om half 9 begon
Pfff, kom daar toch een overheen, je kan niet iedereen meenemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef F.M.D. het volgende:
Wie wie nodig hadden, is eigenlijk iemand als Van Nistelrooij maarja die laten we thuis
dit mag je niet zeggen, dat is getroll namelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:30 schreef VeX- het volgende:
Tot nog toe vind ik Nederland slap ogen. Fantasieloos.
Een team dat geen risico neemt, zal het nooit ver schoppen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef F.M.D. het volgende:
Elia is toch geblesseerd, dus ook daar zou ik geen risico mee nemen.
Wie wie nodig hadden, is eigenlijk iemand als Van Nistelrooij maarja die laten we thuis
Die stemmetjes in zijn hoofdquote:
We gaan helemaal niet wereldkampioen worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:31 schreef BB-King het volgende:
We gaan gewoon heel saai wereldkampioen worden... en daar is niks mis mee.
Van der Gijp en Derksen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:31 schreef bamboe007 het volgende:
Volgens van der Gijp zouden we geen enkel probleem hebben met deze jappies we zouden wel ff winnnen.![]()
Tot nu toe doet maradonna het beter op dit toernooi dan alle andere ploegen
mag je niet zeggen troll dit is uitdagenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:31 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
We gaan helemaal niet wereldkampioen worden.
1 voordeel ze hebben net 45 min lang geoefend met de bal die kant op te spelenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:31 schreef KingOfMars het volgende:
NOU VOETBALLE HOMO"S GODVERREDOMME NAAR VOREN MET DIE KLOTEBAL!!!!!!
Onzin, Nederland is niet in gevaar geweest. Frankrijk was continue in gevaar. Nederland heeft 75% balbezit.quote:
Nou nou, let eens op je bewoording. Er zitten kinderen bij hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:31 schreef KingOfMars het volgende:
NOU VOETBALLE HOMO"S GODVERREDOMME NAAR VOREN MET DIE KLOTEBAL!!!!!!
Ssssssssssssssssssst ik probeer een beetje de moed erin te houden!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:31 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
We gaan helemaal niet wereldkampioen worden.
ja want balbezit zegt allesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onzin, Nederland is niet in gevaar geweest. Frankrijk was continue in gevaar. Nederland heeft 75% balbezit.²
Nederland niet in gevaar geweest? Ik zag/zie Japan eerder scoren dan Nederland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onzin, Nederland is niet in gevaar geweest. Frankrijk was continue in gevaar. Nederland heeft 75% balbezit.²
En zie liepen als zakken zout over het veld.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
BSBquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
jij slaat nergens opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Topic zit gewoon vol met voetballeken, meeste reacties slaan totaal nergens op
Zegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
dit mag je niet zeggen, dat is getroll namelijk
nederland wordt wereldkampioen_O_
Oh noes!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:33 schreef marcodej het volgende:
Van der Vaart wil weer beslissend zijn...
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
Deze kant op speelt gewoon veel lekkerder. Duh. Domme wij dat we dat niet door hadden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |