Kom jij eerst maar eens met pix, Bellatrix.quote:
Geil dat rijmt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar eens met pix, Bellatrix..
ja weet je k ben dat gekanker van jullie zat ik wil ook ffquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
precies waar om zou je sgelde al je ook gwoon kna zegge bervoorbeelt sgelde met jood geloof ebbaal ej niet zeluf nou groetjens
[ afbeelding ]
Slierten en bonken ftw.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ja weet je k ben dat gekanker van jullie zat ik wil ook ff
de hele godgansekankerdag mot ik me eigen inhouwe om niet iemand de bloedkanker te schelde omdat iemand met ze cholera klauwe me fiets heeft gesloop. die vuile kankerhonden hebben iets met me achterkant geflikt, van me fiets waar ik godverdetyfus met 2 kleine kinderen op zit. die hele kanker fiets schudt als de pleuris en heb het idee dat het wiel ineens breekt waardoor ik dan dus met me kinderen een tyfusklapper maak en stel dat er dan net zon kankertram aan komt die niet meer kan remmen of zon doodrijder van een taxi. dus al deze kanker woorden zijn voor de lieve buren die t niet kenne hebbe dat ik me fiets in dat cholera portiek zet omdat ie buiten gejat word [ afbeelding ]
Nee, laatste dag.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, als ik ibuprofen of aspirine inneem zwel ik op.
Mensen die er maar niet over uit kunnen en dus blijven posten dat ze er niet over uit kunnen.quote:
Wat inconsequent van je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, laatste dag.Anders vind ik het vies.
Gelukkig doe ik dat niet meer. Rustig maar, schatje.quote:
I know.quote:
Dat was zo grappigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik dat niet meer. Rustig maar, schatje.
Wat is dat inderdaad eigenlijk voor een kutnaam?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know.Sowieso, als je wist wat wolvendagen waren.
in ONZ ckerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mensen die buiten KLB komen.Serieuze dingen bespreken op het internet en zo.
Ik ken wolvendagen alleen maar als jailbaitchick van FOK!.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know.Sowieso, als je wist wat wolvendagen waren.
Nee, slierten. Niet de aloude term verkrachten.quote:
Siewosie mensen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Klaploper het volgende:
Mensen die KLB het beste forum van FOK! vinden.
Hoiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zucht. Moet ik weer die pic posten?.
Ja ik wist niks. En ik las toen toevallig het boek Vochtige Streken. Lekker vunzig. En ik was op een pagina waar ze wolvendagen aan het uitleggen was. En ik vond wolvendagen wel leuk klinken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat is dat inderdaad eigenlijk voor een kutnaam?
ha grappig man van klb en dan zo n sarcasme poppetje laggen en 3 keer het word steeds grapiger en dat terwel je zelf in de klb sc post egt laggen man nou doei xxxquote:
Ik ben bijna jailbait-af. Nog een jaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ken wolvendagen alleen maar als jailbaitchick van FOK!.
Ludieke Experimenten en Exercities Dit is veel beter idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Klaploper het volgende:
Mensen die KLB het beste forum van FOK! vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |