quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Allure_ het volgende:
Een kerel van 33 met de username van een 9 jarige en ook nog eens mod, gaat andere users bekritiseren. Wheres the sense in that.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mod ben je overal en altijd. Dat was de eerste les die ik van Yvonne kreeg in FC..
Peac oud duudquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
lauwe topic maarja wel veel haterz maar je kan niet alles hebben in life [ afbeelding ] chill peace
Maar de kern blijft hetzelfde, waerde SWJ.quote:
Je moest eens weten hoe vrolijk ik ben als het bloed uit mijn vasjien druipt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zit jij constant in je ongesteldheidsperiode?
Pix?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vrolijk ik ben als het bloed uit mijn vasjien druipt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Allure_ het volgende:
Een kerel van 33 met de username van een 9 jarige en ook nog eens mod, gaat andere users bekritiseren. Wheres the sense in that.
Als je me dan wilt verbeteren doe het dan goed. In degelijk engels is het 'where is'quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je me dan wilt verbeteren doe het dan goed. In degelijk engels is het 'where is'.
Sowieso ben ik een no-lifer geweest de afgelopen maanden en als je in een SC post gaat het post-gemiddelde iets sneller dan random in flut topics posten. Maargoed, care ook.
GADVERDAMME VUILE LEEUWquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
lekkere ongestelde kutjes. [ afbeelding ]
quote:
is dat niet diewolvendagenquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
GADVERDAMME VUILE LEEUW [ afbeelding ]
jij hebt niet eens (duidelijke) pics, manquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef Chowi het volgende:
Allure_ is volgens mij een van de weinige FOK!dames met een redelijk hoog IQ die ertoe in staat is gevatte opmerkingen te maken, scherp uit de hoek te komen én die ook nog eens knap is..
Samen met mijzelf dan, natuurlijk.
Ja, als ik ibuprofen of aspirine inneem zwel ik op.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vrolijk ik ben als het bloed uit mijn vasjien druipt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef Chowi het volgende:
Allure_ is volgens mij een van de weinige FOK!dames met een redelijk hoog IQ die ertoe in staat is gevatte opmerkingen te maken, scherp uit de hoek te komen én die ook nog eens knap is..
Dat vind ik lief van jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef Chowi het volgende:
Ik hoef jou er ook niet van te overtuigen, lijkt me, toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
jij hebt niet eens (duidelijke) pics, man
pics dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef Chowi het volgende:
pics zijn altijd leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hoef jou er ook niet van te overtuigen, lijkt me, toch?
Ik deed het met liefde.quote:
precies waar om zou je sgelde al je ook gwoon kna zegge bervoorbeelt sgelde met jood geloof ebbaal ej niet zeluf nou groetjensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
idd nja ik zelf zeg wel vaak kk mar probeer het af te leren haha [ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
precies waar om zou je sgelde al je ook gwoon kna zegge bervoorbeelt sgelde met jood geloof ebbaal ej niet zeluf nou groetjens
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |