Eh ja welke stad anders, alles gebeurd in New York.quote:
Parijs.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:14 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Eh ja welke stad anders, alles gebeurd in New York.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:17 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waar is New York de hoofdstad van?
Van de staat New York.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:17 schreef Oproerkraaier het volgende:
Dat is in Flevoland. Dan kan je nog net zo goed zeggen we maken Groningen hoofdstadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van de staat New York.
Verder kan er maar één antwoord uit dit topic komen. Lelystad natuurlijk
beetje jammer. Waarom die nou niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:27 schreef The_Flash het volgende:
OP aangepast, ik bedoel hoofdsteden van landen en niet provincies
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:16 schreef Lastpost het volgende:
Rotterdam zou de hoofdstad van Nederland moeten zijn.
Je faalt anders wel hard met een plaatje van New York, terwijl dat dus niet de hoofdstad is van de USAquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:10 schreef The_Flash het volgende:
Wat is volgens jullie de beste hoofdstad in de wereld?
Plaatje om te helpen met kiezen.
[ afbeelding ]
EDIT: Ik bedoel natuurlijk hoofdsteden van landen en niet van provincies e.d.
USA is geen land, het is een werelddeel. New York is de hoofdstad van een staat: new yorkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je faalt anders wel hard met een plaatje van New York, terwijl dat dus niet de hoofdstad is van de USA_!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:16 schreef Lastpost het volgende:
Rotterdam zou de hoofdstad van Nederland moeten zijn.
ik hoop dat je dit niet serieus meentquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je faalt anders wel hard met een plaatje van New York, terwijl dat dus niet de hoofdstad is van de USA_!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
USA is geen land, het is een werelddeel. New York is de hoofdstad van een staat: new york
Washington D.C. is de hoofdstad van de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik hoop dat je dit niet serieus meent
Dat dusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Washington D.C. is de hoofdstad van de Verenigde Staten.
Klopt, doelde meer op dat dat de grap was van TSquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Washington D.C. is de hoofdstad van de Verenigde Staten.
Groningen is toch ook al echt een tijdje hoofdstad hoor..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is in Flevoland. Dan kan je nog net zo goed zeggen we maken Groningen hoofdstad
Een federale staat is gewoon een landquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
USA is geen land, het is een werelddeel. New York is de hoofdstad van een staat: new york
Betweterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een federale staat is gewoon een land
Nou, dat denk ik toch welquote:
ehm, ehmquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik toch wel
Maar leg gerust uit waarom jij het anders ziet.
Stoere boy.quote:
Haha inderdaad, stelletje onwetendenquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:14 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
WereldstadPrachtige infrastructuur,
Ren voor je leven?quote:goede sportvoorzieningen.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Niemand.. het volgende:
wtf .. op 1.00quote:
Ze gaan gewoon even bijna landen op een paar mensjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
wtf .. op 1.00![]()
Wat gebeurt daar?
Collega pestenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
wtf .. op 1.00![]()
Wat gebeurt daar?
Ja, dat dus. Mensen die niet weten dat Washington DC de hoofdstad van de Verenigde Staten isquote:
Grappig.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
Poll: Wat is de allround mooiste stad van benelux 3000.000+Brussel Amsterdam Antwerpen Rotterdam Den Haag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van de staat New York.
Verder kan er maar één antwoord uit dit topic komen. Lelystad natuurlijk
USA is United Stated of America. = de VS is wel een land Amerika = een werelddeel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?quote:
Ach, 9 van de 10 mensen zeggen dat ze naar Amerika op vakantie gaan ('i.p.v.' de VS).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:54 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
USA = United Stated of America = de VS = wel een land.
Amerika = een werelddeel.
ditquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:47 schreef VinceMega het volgende:
Jammer, misleidende TT. Ik dacht namelijk echt dat je een brief naar Amsterdam had geschreven
Naast Amsterdam de enige stad in Nederland waar ik zou willen wonen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:50 schreef Pixie. het volgende:
Haarlem
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:00 schreef Laurabeest het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Beriljn en Boedapest
TS denkt van amerikaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:17 schreef Oproerkraaier het volgende:
dubbel faalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |