Ja, dat dus. Mensen die niet weten dat Washington DC de hoofdstad van de Verenigde Staten isquote:
Grappig.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
Poll: Wat is de allround mooiste stad van benelux 3000.000+Brussel Amsterdam Antwerpen Rotterdam Den Haag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van de staat New York.
Verder kan er maar één antwoord uit dit topic komen. Lelystad natuurlijk
USA is United Stated of America. = de VS is wel een land Amerika = een werelddeel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
USA is geen land, het is een werelddeel. New York is de hoofdstad van een staat: new york
Je bedoelt dit?quote:
Ach, 9 van de 10 mensen zeggen dat ze naar Amerika op vakantie gaan ('i.p.v.' de VS).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:54 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
USA = United Stated of America = de VS = wel een land.
Amerika = een werelddeel.
ditquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:47 schreef VinceMega het volgende:
Jammer, misleidende TT. Ik dacht namelijk echt dat je een brief naar Amsterdam had geschreven
Naast Amsterdam de enige stad in Nederland waar ik zou willen wonen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:50 schreef Pixie. het volgende:
Haarlem
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:00 schreef Laurabeest het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Beriljn en Boedapest
TS denkt van amerikaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:17 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waar is New York de hoofdstad van?
dubbel faalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
USA is geen land, het is een werelddeel. New York is de hoofdstad van een staat: new york
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |