* Keshet rolt het topic ook weer even binnen!Fabian is een half jaar!
Veel plezier, samen met je mama, bij de grote baby'tjes!
Amaranta, hoe gaat het met je oog?
De halfjarigdag van Dyon had ik ook al gemist! Van harte nog kereltje! Ook jou wens ik veel plezier 'aan de overkant'!
CP en Liesz zijn er nu echt!
Fijn dat het allemaal zo lekker gaat nu!
Plums: Wees welkom met je mooie mannetje!
Ik gebruik vitamine D van Davitamon trouwens. Die gebruikten ze in het ziekenhuis en die ben ik dus ook maar blijven gebruiken.
Simmu: Emma is ook niet zo'n fan van in bad gaan. Ja, als 't op haar manier mag, op je buik met je gezicht in het water. Dat is niet helemaal mijn manier, dus dat is soms oorlog.
Wat hier werkt: Emma in een hydrofiel wikkelen, in het lekkere warme water laten zakken, als ze rustig is/blijft de hydrofiel langzaam van haar af halen. Dat voorkomt zwaaiende armpjes hier.

Jeetje Lijnloos, jullie verhuizen ook al bijna!
Asy, het bekijken van die foto en het aanhoren van het bijbehorende verhaal lijkt me inderdaad erg moeilijk. Voor je man, voor jou en niet in het minst voor je schoonouders.

voor jullie allemaal. (En eentje extra voor Harry!)
Haha Octo! Dat badje komt waarschijnlijk de badkamer niet meer uit?

Spannend Draakje! Zo'n eerste dag met minder hulp is altijd spannend maar ik hoop voor je dat het helemaal lukt! Succes ook voor je eigen controle!
Freecell, het lukt me even niet om het filmpje te bekijken maar wat fijn dat hij nu zo vrolijk is! Dat zal voor jullie tweetjes en voor Leander ook een stuk prettiger
understatement zijn! Voor Florian zal het ook een hele opluchting zijn zeg!
Wij zijn dit weekend voor het eerst echt op stap geweest met Emma! Zaterdag naar m'n schoonouders en zondag naar mijn ouders.
Mijn vader heeft Emma voor het eerst vastgehouden. Toch wel vertederend hoor, een boom van een kerel die z'n ieniemienie kleindochter vasthoudt.
Hij durfde haar niet eerder vast te houden omdat ze volgens hem 'te zwabberig' was.