abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83097467
Asy
pi_83100083
Asy..

Buikklachten zijn echt niet lief bij zo'n kleintje Hebben we met Shenaya ook behoorlijk mee gerommelt.. Bij haar hielpen uiteindelijk de spullen tegen krampjes wel. Van een vriendin ken ik het en haar kindje bleek koemelkallergie te hebben en is speciale voeding daarvoor gaan geven toen was het ineens over.. Helaas kunnen ze dat niet officieel vaststellen zo jong!!

Pff hier een klein hongerhalsje.. Mevrouw krijgt nu 65 cc per keer en drinkt dit schoon op en is dan ook tevreden! Alleen komt ze elke keer weer wat eerder.. nu is het 2 uur en 15 minuten verder en ze wil alweer.. Maar als we 90 cc aanbieden drinkt ze maar 40cc weg.. zucht! Ik herken dit helemaal niet van Shenaya..
Altijd blijven lachen... :)
pi_83101934
Asy, wat naar!

Hier wil mevroi sinds kort echt echt 2 borsten per voeding, maar dan nog 's avonds ongedurig en huilen, en 's nachts na de 2e voeding ook.. Verder eigenlijk helemaal niet, dus ik vind het maar raar
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_83115120
ow asy wat balen zeg!
  maandag 21 juni 2010 @ 20:36:35 #80
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83115852
Asy...sterkte!

Zat er niet een sprongetje rond de zes weken?
Valt die samen te vatten met: Niet slapen & Zwaan-kleef-aan spelen?
Zo ja: Dan hebben we een sprongetje te pakken.
Ze nee: Dan is 't vast een faaaaase, toch?
A grand adventure has begun.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:38:33 #81
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83115970
Asy

Free wat een fijn nieuws allemaal. Lekker hoorrrrrr

Amaranta en Fabian, ik heb jullie nog niet eens fatsoenlijk uitgezwaaid volgens mij. Dus bij deze:

Keshet, wat fijn dat het zo goed gaat, ik geniet van je positieve (maar wel realistische) verhalen en zo heerlijk meelevend met de anderen. Je bent liefff Oh enne... Jep, 6 weken is 1e sprongetje!

Welkom nieuwe mama's! Altijd gezellig weer nieuwe beebs Ik zag lieve foto's voorbij komen

Hier eigenlijk weinig te vertellen eigenlijk, het gaat super met Daan. Sinds gisteren zit hij op 4 flessen en daar doet hij het prima op. Donderdag is ons mannetje alweer 4 maanden, wat gaat de tijd toch vliegensvlug. Maar het wordt elke dag leuker
pi_83116054
Asy heel veel sterkte!

Keshet, er is volgens mij wel een sprongetje rond 6 weken. Haha zwaan-kleef-aan . Maargoed, het zou kunnen. En ja, het is een fase en gaat weer over...
pi_83121456
Asy, bah wat een slecht nieuws!

Davinia, wij staan er inderdaad ook nog tussen, eigenlijk! Gaat snel he! En leuk dat Aviva ook zo'n actief meisje is!
pi_83132871
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:38 schreef happyme28 het volgende:
Asy

Free wat een fijn nieuws allemaal. Lekker hoorrrrrr

Amaranta en Fabian, ik heb jullie nog niet eens fatsoenlijk uitgezwaaid volgens mij. Dus bij deze:

Keshet, wat fijn dat het zo goed gaat, ik geniet van je positieve (maar wel realistische) verhalen en zo heerlijk meelevend met de anderen. Je bent liefff Oh enne... Jep, 6 weken is 1e sprongetje!

Welkom nieuwe mama's! Altijd gezellig weer nieuwe beebs Ik zag lieve foto's voorbij komen

Hier eigenlijk weinig te vertellen eigenlijk, het gaat super met Daan. Sinds gisteren zit hij op 4 flessen en daar doet hij het prima op. Donderdag is ons mannetje alweer 4 maanden, wat gaat de tijd toch vliegensvlug. Maar het wordt elke dag leuker

4 maanden alweer Waar blijft die tijd.
En zomaar ineens 1 fles eraf gehaald?

Mart krijgt hier om 22:00 uur al wel een iets minder grote fles dan eerder. Nu 120cc inplaats van 180 cc.
En dat gaat goed
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:47:13 #85
265732 Keshet
pi_83133023
Leah is halfjarig vandaag! Gefeliciteerd!
pi_83133254
Leah, je wordt groot meissie! Je mag naar de grote beebs!!! tot morgen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:58:08 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83133310
Leah, gefeli met je halfjaardag!

Asy, wat een naar bericht! Hopelijk kunnen ze het helemaal weghalen en is het niet uitgezaaid

keshet, emma aan de eerste sprong! tip van de dag: draagdoek!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:01:03 #88
265732 Keshet
pi_83133391
Haha, die draagdoek werkt inderdaad perfect overdag maar 's nachts heb ik 'r liever gewoon in bed!
Maarreh, volgens mij is 't weer voorbij! Ze slaapt nu al 2 nachten door van 11-3 en dan weer van 3-6!
Ze kan nu ook heel gefascineerd naar dingen kijken en gerichter meppen met haar armpjes!
En ook gerichter krabben. Ben gisteren maar even fanatiek aan het vijlen geslagen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:04:29 #89
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83133463
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:01 schreef Keshet het volgende:
Haha, die draagdoek werkt inderdaad perfect overdag maar 's nachts heb ik 'r liever gewoon in bed!
Maarreh, volgens mij is 't weer voorbij! Ze slaapt nu al 2 nachten door van 11-3 en dan weer van 3-6!
Ze kan nu ook heel gefascineerd naar dingen kijken en gerichter meppen met haar armpjes!
En ook gerichter krabben. Ben gisteren maar even fanatiek aan het vijlen geslagen.
Jen wilde liever niet in bed, zelfs op het kdv niet... Die lag dan liever in een hangmat.. Misschien omdat dat meer om haar heen zat, kleinere wereld ofzo..

Misschien heb je er wat aan.. Ik bedoel, de hele dag met je kind in een draagdoek is toch ook geen doen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:08:49 #90
265732 Keshet
pi_83133571
Nou, op dit moment vind ik het zelf niet eens zo heel vervelend. We hebben alletwee nog wat in te halen.
Als ik voel hoe dat kleine lijfje zich helemaal ontspant op het moment dat ik de doek (jouw doek Tico!) aanspan en die gelukzalige blik zie die ze dan krijgt, tsja, dan vind ik het niet zo erg hoor.
Ik draag haar sowieso niet de hele dag maar gewoon hoe het uitkomt. Soms een hele dag niet, soms bijna de hele dag maar vaak iets daar tussenin.

Een hangmatje heb ik ook al aan zitten denken maar ik ben zo bang dat ze zich op haar zij rolmopst en dan stikt.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:12:04 #91
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83133679
Oh, ik was en ben nog steeds panisch voor stikken... Toen ze nog een kleine baby was ging ik zeker elke 5 minuten luisteren of ze nog ademde... Nu kan ik mezelf wel inhouden om niet midden in de nacht naar haar kamer te lopen, maar als ik dan toch moet plassen dan ga ik toch ff kijken...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:50:39 #92
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83134857
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef ymme het volgende:

[..]
En zomaar ineens 1 fles eraf gehaald?
Niet zomaar hoor, hij drinkt al weken zijn flessen niet leeg, liet steeds langer tussen de flessen en uiteindelijk zit je om 22.00 uur pas aan de 4e fles.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:43:11 #93
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_83138741
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:36 schreef Plums het volgende:
Ik sta in de OP
Hij is trouwens een officiële Fok!baby Maar ik denk niet dat de papa in de OP wilt.

Degenen met de grote baby's: Gefeliciteerd

Vannacht ein-de-lijk weer fijn geslapen, geen huilende baby omdat hij zo graag bij mama wilt slapen, maar goed drinken om de 3 á 4 uur en dan weer keihard indutten in z'n éigen bedje, hoera! Al hoopte ik op 6 uur doorslapen.
Papa meldt zich toch bij deze
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_83139208
leah een half jaar dat gaat hard! tot het volgende topic

Keshet je klinkt zelfs met een sprongetje

Gistermiddag is alles hier helemaal goed gegaan! ben nu ook weer alleen en mevrouw ligt lekker te slapen, heeft wat in te halen van vannacht denk ik
moet wel op mezelf letten, wil alsnog teveel zelf en dan ook vannacht zelf toch nog onderuit gegaan
pi_83143058
Goeiemiddag!
Wat een heerlijk weer is het zeg, mooie temperatuur dit.

Hier gaat alles best lekker. Van het weekend kwam mijn man met het geniale idee om Jasmijn wat meer voeding te geven en we hebben een heel ander kind gekregen. Nu krijgt ze om de 4 uur 120 cc en dat vind ze geweldig en ik ook, want ik kan veel meer doen in de tussen tijd.

Alleen een beetje jammer dat de tijden zo vervelend zijn, want nu moet ik er rond 1 uur en 5 uur uit, dat is 2 keer echt een nachtvoeding.

De nachten zijn iedere keer weer anders, de ene keer slaapt ze als een roosje, de andere keer wilt ze maar niet in slaap vallen.

Dit weekend hebben we haar op haar eigen kamer neergelegd en wat een verademing is dat zeg, ik slaap veel beter.

Draakje, doe je voorzichtig?
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_83155673
baldria wat lekker dat jasmijn zo goed reageert op de voeding toename!
en zelf ook meer rust!

Hier is het wat dat betreft echt wisselend, dan weer een goede nacht en dan weer echt een bagger nacht, een midden weg kent ze niet!

en verder doe ik wel mn best om voorzichtig te doen hoor
pi_83160584
Leah en Fabian ook alweer een half haar! Het gaat echt te hard he?

Laura zit in een sprongetje ofzo, ze is nog wel redelijk makkelijk maar ik merk echt dat ze veel nieuwe dingen leert, maar daardoor ook een stuk hangeriger is. Niet/moeilijk willen slapen, weer willen drinken om 5.00 etc.
19 weken bijna, dus kan wel kloppen
pi_83163866
Oh de sprongetjes.. Hier wachten wij nog op maar ze zijn ons bekend dat scheelt..

Ons kleine prinsesje drinkt sinds vandaag echt 90 cc. Ze wou er niet aan maar sinds vanochtend ineens wel.. Ze kwam me ineens elke 2 uur dat leek me wat kort op elkaar dus maar wat meer gegeven en dat ging erin! Nu ligt ze bijna 4 uur te pitten dus ga haar zo maar eens wakker maken voor haar fleske.
Hopelijk valt ze daarna weer meteen in slaap want dan ga ik mee doen met slapen.. Ze begint heel erg last te krijgen van krampjes..
Vind het zo sneu.. anderhalve week oud en ik nog dik in de hormonen dus elke keer ook in tranen
Altijd blijven lachen... :)
pi_83165301
Meiden jullie gaan echt zo snel. Ik kom de laatste maanden niet zo vaak toe aan internet of aan Fok. Drie kinderen is toch behoorlijk druk in huis en alles wat daar verder bij komt kijken. Maar ik doe wel verwoede pogingen om bij te lezen hoor. Fabian is in een beter humeur, Simmu heeft een klein ventje dat in bad gaan een drama vind, Teigetje van Keshet gaat ook als een trein, LiezDraaijer haar kraamverzorgster was voor het laatst etc.

Maar ik zie ook dat wij 4e in de lijst staan en zeer binnenkort doorschuiven naar het grotere babietjes topic. En gezien de haast die onze kleine man heeft met dingen doen hoort hij daar voor mijn gevoel al wel bij, de grotere babies. Hij schuift nu ook al achteruit, echt kruipen kan je het nog niet noemen. Hij zit dan op zijn knietjes en handen en duwt dan zijn kont de verkeerde richting op en ploft weer neer, en dit herhaalt zich een aantal keer waarna meneer gaat schreeuwen van frustratie omdat hij zijn speeltjes steeds verder van hem ziet verdwijnen ipv dichterbij komen.
pi_83165514
Dank jullie allemaal voor de laatste maanden. Wij gaan inderdaad een deurtje verder (maar ik blijf hier gewoon lezen en reageren hoor. Baby's zijn baby's )

Vandaag de hele dag in de Efteling rondgehobbeld (vond ik wel grappig; borstvoeden in de Efteling) dus ik ben wel kapot nu. Ik ga zo naar bed!

tot later meisjes

morgen ga ik bijlezen want dat heb ik net niet gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')