quote:Op maandag 21 juni 2010 20:38 schreef happyme28 het volgende:
Asy![]()
Freewat een fijn nieuws allemaal. Lekker hoorrrrrr
Amaranta en Fabian, ik heb jullie nog niet eens fatsoenlijk uitgezwaaid volgens mij. Dus bij deze:![]()
Keshet, wat fijn dat het zo goed gaat, ik geniet van je positieve (maar wel realistische) verhalen en zo heerlijk meelevend met de anderen. Je bent liefffOh enne... Jep, 6 weken is 1e sprongetje!
Welkom nieuwe mama's! Altijd gezellig weer nieuwe beebsIk zag lieve foto's voorbij komen
![]()
Hier eigenlijk weinig te vertellen eigenlijk, het gaat super met Daan. Sinds gisteren zit hij op 4 flessen en daar doet hij het prima op. Donderdag is ons mannetje alweer 4 maanden, wat gaat de tijd toch vliegensvlug. Maar het wordt elke dag leuker
Jen wilde liever niet in bed, zelfs op het kdv niet... Die lag dan liever in een hangmat.. Misschien omdat dat meer om haar heen zat, kleinere wereld ofzo..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:01 schreef Keshet het volgende:
Haha, die draagdoek werkt inderdaad perfect overdag maar 's nachts heb ik 'r liever gewoon in bed!
Maarreh, volgens mij is 't weer voorbij! Ze slaapt nu al 2 nachten door van 11-3 en dan weer van 3-6!![]()
Ze kan nu ook heel gefascineerd naar dingen kijken en gerichter meppen met haar armpjes!
En ook gerichter krabben. Ben gisteren maar even fanatiek aan het vijlen geslagen.
Niet zomaar hoor, hij drinkt al weken zijn flessen niet leeg, liet steeds langer tussen de flessen en uiteindelijk zit je om 22.00 uur pas aan de 4e fles.quote:
Papa meldt zich toch bij dezequote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:36 schreef Plums het volgende:
Ik sta in de OP
Hij is trouwens een officiële Fok!babyMaar ik denk niet dat de papa in de OP wilt.
![]()
Degenen met de grote baby's: Gefeliciteerd![]()
Vannacht ein-de-lijk weer fijn geslapen, geen huilende baby omdat hij zo graag bij mama wilt slapen, maar goed drinken om de 3 á 4 uur en dan weer keihard indutten in z'n éigen bedje, hoera! Al hoopte ik op 6 uur doorslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |