quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:39 schreef oeke het volgende:
Wat een lief filmpje, Vicky!![]()
Memmel, foto van je luiertaart!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:48 schreef Ticootje het volgende:
Innepin moet natuurlijk eerst ff van de huwelijksnacht bijkomen. de huwelijksnacht nog dunnetjes overdoen
Laptop kapot?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:02 schreef E.T. het volgende:
ik wacht tot MediaMarkt open gaat.. kan ik een nieuwe laptop halen
moederbord van m'n macbook heeft het begeven (nog wel proberen via verlengde garantie te maken) en dit jaar werd het toch weer tijd voor een nieuwe.. dus dan nu maar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Laptop kapot?
Ik hou wel van nieuwe laptops, als ze nog zo shiny en new enzo zijn![]()
Wij gaan straks ook even naar de stad. Vaderdagkado's kopen voor onze vaders en zulks, daarna kom ik lekker de hele dag niet meer van de bank af
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:16 schreef E.T. het volgende:
O en hier lopen drie kinderen met oranje nagellak..
Tijn met nagellak is géén gezicht
OOOOh staat dat op het shirtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet het, het is mijn shirt die het niet weet
Als ik sojameel kan vinden zal ik ze eens proberenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:08 schreef k_i_m het volgende:
Over Heller gesproken; zou jij die Heller proof muffins eens kunnen maken? Ik weet niet wat ik fout doe, maar bij mij wordt het een soort van inzakkende eierkoek.
Ik heb hier 2 pakken waar ik nooit meer doorheen ga komen, ik stuur je wel wat opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als ik sojameel kan vinden zal ik ze eens proberen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 pakken waar ik nooit meer doorheen ga komen, ik stuur je wel wat op.
ik had het ook zien staan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef huuphuup het volgende:
Wtf
ik krijg net een mailtje met de eindconclusies van zo'n buzzcampagne, staat mijn naam daar met een stukje wat ik geschreven zou moeten hebben maar dat heb ik helegaar niet geschreven![]()
verkapte reclame man
ja half buzzend NL waarschijnlijkquote:
Welke drogist had nou reklame met goeiekope havaianas? *zoeken gaat*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja half buzzend NL waarschijnlijk![]()
Damn, mn havaiana is kapothet bandje brak zomaar. En nergens te vinden in de stad net omdat ik weer zo nodig die slims wil. Overal verkopers die me die Ipanema's willen verkopen "ja mevrouw die lopen nog veel lekkerder dan havaiana's!" ja zal best maar dr zitten glimmers en hysterische zut op en dat wil ik niet
*bestellen gaat*
haha ja thnx, maar ik wil de slim hebben, met smalle bandjes, en dit zijn de normale.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welke drogist had nou reklame met goeiekope havaianas? *zoeken gaat*
_edit- Kruidvat dus Huup. 9.99 en op=op
tsk vandaag zat er zelfs nog 20% korting op..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja thnx, maar ik wil de slim hebben, met smalle bandjes, en dit zijn de normale.
Ik ben geen zeikerd verder hoor
had ik dit maar eerder gelezenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:39 schreef moussy het volgende:
tsk vandaag zat er zelfs nog 20% korting op..
Niks boeiends eigenlijk hoor. Ik vind ze iets lekkerder zitten en ik vind een wat dunnere zool prettiger. Maar het verschil is miniem, t is meer voor t mooi ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:11 schreef oeke het volgende:
Wat is dan het verschil tussen die dunne bandjes en die dikke, Huup? Of is het gewoon voor de mooi?
In ieder geval komen ze eraan!
Die had ik in het paars voor Beppiequote:
Geen idee, ik stapte in de auto en toen had k ineens een halve slipperquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:41 schreef mikoxx het volgende:
Havaianas zijn fijn!! Hoe krijg je t voor mekaar huup, ze stukmaken?![]()
Die ipanema's zijn ook leuk trouwens! En die lopen dus ook zo fijn???
Ohjaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:45 schreef Brighteyes het volgende:k_i_m, ik moet Ocean nog steeds betalen, doe me de gegevens eens!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef mikoxx het volgende:
Hey wat leuk BE.!
Kim wat een verhaal, hihi, zal er best lollig uit gezien hebben![]()
Be, die leesclub, wasdapesies?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ohja. Stuur maar een keer een flessie terug waar je op uitgekeken bent, vind ik veul leuker
.
en koekies!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier in de SC ontstaan. Het ging over leesclubs, ik geloof nav dat Bix over die van haar vertelde en toen ontstond er een Haagse Leesclub en ET en ik hebben ons, als niet hagenaars (en omgeving) gewoon bij gewurmd.
We komen om de 6 weken bij elkaar ongeveer en dan hebben we het 5-10 minuten over het boek en de rest van de tijd kletsen we over van alles en niks.
Oh, klinkt gezelligquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier in de SC ontstaan. Het ging over leesclubs, ik geloof nav dat Bix over die van haar vertelde en toen ontstond er een Haagse Leesclub en ET en ik hebben ons, als niet hagenaars (en omgeving) gewoon bij gewurmd.
We komen om de 6 weken bij elkaar ongeveer en dan hebben we het 5-10 minuten over het boek en de rest van de tijd kletsen we over van alles en niks.
En je moet verhuizen om erbij te mogen.quote:
Jij hebt je eigen clubje met spuuglokkertquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En je moet verhuizen om erbij te mogen.
ik vlieg nooit met teenslippers aan. Want, zo redeneer ik, dan krijg ik koude voeten mochten we onverhoopt in zee storten.. ')quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:43 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben met mijn gloednieuwe Havaianas op Schiphol tussen deMINDYOURSTEP
. roltrapband blijven hangen. Nu zitten er allemaal groeven aan de achterkant
.
Dat is vast een briljante plaatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zijn er toch een hoop foute dingen geproduceerd op muziekgebied!![]()
http://www.smosh.com/smos(...)le-album-covers-ever
[ afbeelding ]
Hmmzzz, vanmiddag broek ingenomen wegens veel te wijd, maar nu ben ik net een klein tikkie te enthousiast geweest.
*rechtop zitten is goed!![]()
![]()
Dat ga ik in november uittesten. Zou de overgang Curacao - Nederland erg groot zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het altijd zo balen als je vanaf vakantiebestemming in het vliegtuig stapt met rokjes en slippers en warm enzo, dat je dan met regen en 5 graden op Schiphol uit moet stappen.
Ja hey ik kom met liefde meer jouw kant op verhuizen, zo onderin Drenthe, dat vind k wel ver genoegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En je moet verhuizen om erbij te mogen.
wij hebben die (paarse) ook in maat 29, zal ik ze voor bep bewaren? onze eigen bep past ze ook al eigenlijk niet meer, maar wil ze soms nog aan omdat ze 't wel stoer vindt om op slippers te lopen. we moeten maar snel op zoek naar nieuwe, maar madam houdt zo ontzettend NIET van schoenen passen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die had ik in het paars voor Beppie. Maar die passen niet meer
.
Ja, maar ja. Hoe leuk ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen clubje met spuuglokkert
tskquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja hey ik kom met liefde meer jouw kant op verhuizen, zo onderin Drenthe, dat vind k wel ver genoegmaar de meneer heeft een baan hier enzo
tsk
Kom maar bij mijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja hey ik kom met liefde meer jouw kant op verhuizen, zo onderin Drenthe, dat vind k wel ver genoegmaar de meneer heeft een baan hier enzo
tsk
wat leuk dat ze er zoveel plezier van heeft! en ja ik heb nog best veel. maar druk druk druk!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
heppie nog meer kleertjes trui? Meike heeft het spul wat ik destijds van je kocht nog steeds aan (rood-wit geruite jurkje, roze jurk (die is zelfs nog wat groot!) en vooral dat witte wikkelvestje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het eten was keigezellig![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef Saffier het volgende:
Zucht ende zwijmel![]()
Ik ben verliefd
Op een heel klein eigenwijsje
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef Saffier het volgende:
Zucht ende zwijmel![]()
Ik ben verliefd
Op een heel klein eigenwijsje
nee, na de curretage was t compleet leeg.. dus echt gewoon stolsels..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Buh,nou dat ben je in ieder geval kwijt dan...
Maar dat was dan geen vruchtje? een stolsel ofzo?
trui, ik dacht "doe even pm met foto", gaat ie 3 keer...snorrie!
de rest zat in de wasquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef huuphuup het volgende:
Jemig KD je hebt wel lef dan hoorals je t aan voelt komen maar toch je crèmekleurige broek aantrekt.
Fijn dat je het kwijt bent in elk geval.
Ik heb hem gewoon open geknipt aan de zijkanten. Terug op elkaar gelegd en de naad een goeie 2-3 cm meer naar binnen gezet. Zelfde lijntje volgen hou je (ongeveer) hetzelfde model.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef Groofsken het volgende:
Dat je dat kan BE, zelf je broek innemen. Die paar keer dat ik het zelf geprobeerd had, was het hele model daarna foetsie.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het altijd zo balen als je vanaf vakantiebestemming in het vliegtuig stapt met rokjes en slippers en warm enzo, dat je dan met regen en 5 graden op Schiphol uit moet stappen.
whaha ja, ik wist ook niet zo goed hoe ik het had.. maar door de zenuwen kon ik alleen maar idioot lachenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon open geknipt aan de zijkanten. Terug op elkaar gelegd en de naad een goeie 2-3 cm meer naar binnen gezet. Zelfde lijntje volgen hou je (ongeveer) hetzelfde model.
Was een gokje, pakte goed uit.![]()
[..]
Nog irritanter was hier in mei met 25gr weg vliegen naar Buenos Aires en dan daar 16 uur later bij -2 in je open schoentjes staan te blauwbekken op het vliegveld voor je eerste post-vlucht sigaretje.![]()
![]()
Had er even niet bij stil gestaan dat het daar ook best eens winter zou kunnen zijn.![]()
Huup! Ik ga met je mee naar Drenthe hoor!
Wij hebben een blauwe maandag in Nieuw Amsterdam gewoond. Ik mis het nog steeds!
Oi KD! Fijn ook in gezelschap!
En dat gevoel is zo goor!Ik krijg er de kriebels van als ik daar aan denk.
![]()
Oja, koop dit;quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:06 schreef m@x het volgende:
Ik denk dat ik vriendinnetje ervan moet overtuigen dat ze echt haar auto op schiphol moet parkeren. Zo'n klein stukje durf ik nog wel met teenslippers. Toen Maggie en ik 2 jaar terug uit Marokko terugkwamen (midden in de nacht) was er één of ander treindrama. UIteindelijk hebben we uit pure wanhoop in Leiden maar de taxi gepakt omdat we niet nog 3 kwartier op een trein wilden wachten. Koud was het toen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
whaha ja, ik wist ook niet zo goed hoe ik het had.. maar door de zenuwen kon ik alleen maar idioot lachenthuis gewoon gelijk onde de douche gestapt , broek in een emmer water met zout..en nu maar afwachten of ie er zonder batik uitkomt
Is het zo erg met de muggen daar?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, koop dit;
[ afbeelding ]
Het zal je beste vriend worden.
Ik heb nog steeds littekens op mijn voeten/benen van de vakantie van vorig jaar, van het krabbenquote:
Waarom? Als er geen vlek meer inzit dan is het toch gewoon zonde om een goede broek weg te mieteren of mis ik iets?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:32 schreef cattie het volgende:
Die broek zou bij mij direct de vuilnisbak in gaan!
Wij stapten na onze huwelijksreis in op Mauritius bij +35 en kwamen er op schiphol met -15 weer uit. Gelukkig was er iemand om ons op te halen en was diegene zo attent om fleecetruien mee te nemen.
*beetje laat* ik heb dat op een rolgordijn gedaan en het beleekt echt als de neten. Die was toen van geel naar ecru gegaan. Dus net als verdunde bleek.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:57 schreef Memmel het volgende:
Ik hou van HG. En zij van mij, ik heb bijna de hele collectie <3
quote:Op zondag 20 juni 2010 07:53 schreef Vicky het volgende:
hallow!!
onze benedenbuuf had gisteravond weer eens te veel gezopen en had haar stereo op 10 gezet, we zaten mee te deinen op de bank. De benedenste buuan vond het om 23.15 wel genoeg geweest en liet dat even merken door hard op het balkonhek te slaan met iets. Het was weer gezellg hier..
Tess was ondertussen ook wakker geworden van de teringherrie. Als tegen'aanval' heb ik om 7 uur de wasmachine aangezet
op zich niet, maar wel als je gemiddeld 4 uur slaap per nacht krijgtquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 09:12 schreef innepin het volgende:
Jij ook gefeliciteerd Nikki
Mijn baby was gezelliger denk ik.
Ambtenaar: Wat is daarop uw antwoord?
D: Ja!
Willow: JA!![]()
Oiquote:Op zondag 20 juni 2010 09:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Toen we thuiskwamen stond onze hele gang vol met bekertjes water die we dus eerst leeg moesten gaan gooien...Toen deden we de wc open en kregen we een ballonnenlawine over ons heen.
. Maar gelachen hebben we wel.
En trouwen is echt leuk!maar ik wil niet nog een keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn tosti apparaat had ie niet gepastquote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Tis dat ik net een McFlurry achter m`n kiezen heb, anders had ik nu ook wel zo`n tosti willen hebbeb
dat dus.. alleen omdat ze je toevalllig tegenkomtquote:Op zondag 20 juni 2010 10:04 schreef YPPY het volgende:
Ik zou behoorlijk boos worden als ze een foto van mij ging verkopen geloof ik.![]()
Goedemorgen overigens, ik ga vandaag reptielen kijken.
Whoahquote:Op zondag 20 juni 2010 09:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
In mijn tosti apparaat had ie niet gepast.
[ afbeelding ]
Let niet op mijn hoofd, ik mopper waarschijnlijk net dat het daar KOUD. is met de airco op -6
.
of van de geur als ie nét begint te bakken en dan moet je wachten op dat lekkere brood tot ie klaar is, hongerrrrr!quote:Op zondag 20 juni 2010 11:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
3 uur en 40 minuten, voor een beetje brood
Ik zet hem vaak aan voor ik naar bed ga en dan op de timer. Wakker worden met versgebakken brood
Nog stééds 38 minuten voor het klaar isquote:Op zondag 20 juni 2010 11:27 schreef moussy het volgende:
[..]
of van de geur als ie nét begint te bakken en dan moet je wachten op dat lekkere brood tot ie klaar is, hongerrrrr!
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Moggeh
Innepin FOTO
Ook van die hete man van je bitte
Die moet ik ook nog doen. Maar heb ook geen zin. En ik heb de hele dag op Jair gepast in verband met m'n man zijn studie. Dan wil ik ook heel even tijd voor mezelf in de tijd dat de kleine slaapt. Heb hier wel bijna alle schone en droge was opgevouwen, dat scheelt weer voor de komende week.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik zag innepin in dit topic, dus ik denk foto's. Wat een domper.
Ik heb de badkamer gepoetst, eigenlijk superstom, want de keuken is veel harder aan een doekje toe. Maar nu heb ik geen zin meer.
Ik ookquote:
Nee hoor, niet dubbelquote:Op zondag 20 juni 2010 16:48 schreef YPPY het volgende:
Dubbel hè m@x, gelukkig wel zonder anjers getrouwd toch?;)
LOL... ja, was erg grappig, gewoon de wandelwagen direct naast het pashokje waar ik uitkwamquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens, vergeet ik helemaal. Stapte ik vanmiddag helemaal blij de kleedkamer in bij de Miss Etam, met broeken 2 maten kleiner dan ik de laatste keer kocht. Gedoe met wagen van Oscar en Sasha op de grond installeren met rozijntjes, hoor ik ineens: Hey hallo!
Dus ik kijk om en denk 'Ik heb echt GEEN idee wie je bent'.
Hey Brighteyes!!!
Toen viel mijn kwartje al wel, kon alleen nog even niet op de juiste nick komen, was het Leandra!
Heel leuk om je eens in het echie te zien!![]()
Heerlijk stralend zwanger!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 juni 2010 17:44 schreef Memmel het volgende:
Jeeee ik heb net gehoord dat ik 'tante' ben geworden, mijn vriendin uit Parijs is bevallen! En nu moet ik nog twee weken wachten voor ik m kan zien..
zaterdag 3 juli. Wauw je mee dan?quote:
Ja leuk was 't!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:47 schreef YPPY het volgende:
Uitstapje naar de dierentuin was erg leuk. Groene leguanen gezien, kaaimannen, kwi kwi's en veel meer. Oxy weet echt heel veel van dieren!
Hier niet. Aan het eind van de straat zit de Domino'squote:Op zondag 20 juni 2010 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb net ook pizza op ohmygosh
Wel zelfgemaakt..dat is eerder klaar
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Omg..zoon van vrienden van ons heeft z`n nieuwe verkering zwanger gemaakt. Dan hebben we straks een opa&oma in onze vriendengroep![]()
Whehe ze zijn de 13 wel voorbijquote:
ah, gelukkigquote:Op zondag 20 juni 2010 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Whehe ze zijn de 13 wel voorbij
Hij is 21, zij iets jonger
Ah, dat scheelt al een heel eind... ze zijn niet helemaal puber meerquote:Op zondag 20 juni 2010 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Whehe ze zijn de 13 wel voorbij
Hij is 21, zij iets jonger
Ze hebben een jaar minder lang een relatie dan wij, dus meer dan 6 jaar....quote:Op zondag 20 juni 2010 20:14 schreef Leandra het volgende:
Das ook balen Free, zijn ze te snel getrouwd dat ze er nu pas achterkomen dat ze te verschillend zijn of was de roze bril van verliefdheid zo heftig dat ze het niet doorhadden?
Dan is het idd een beetje vreemd om in een paar maanden van "we willen ook een kindje" naar "we gaan uit elkaar" te gaanquote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze hebben een jaar minder lang een relatie dan wij, dus meer dan 6 jaar....
ja, kan. Ik sluit het natuurlijk niet uit, maar het lijkt me érg onwaarschijnlijk... Ken ze allebei vrij goed.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het idd een beetje vreemd om in een paar maanden van "we willen ook een kindje" naar "we gaan uit elkaar" te gaan![]()
Maar goed, kan natuurlijk zijn dat er meer achter zit.
Ik bedoelde niet per se vreemdgaan ofzo, maar misschien wel dat die poging een kindje te krijgen ook gelijk een poging zou zijn de relatie weer vlot te trekken.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:27 schreef freecell het volgende:
[..]
ja, kan. Ik sluit het natuurlijk niet uit, maar het lijkt me érg onwaarschijnlijk... Ken ze allebei vrij goed.
Een stel wat ik vroeger kende, kwam van hun huwelijksreis terug met de mededeling dat ze uit elkaar gingen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef freecell het volgende:
hmmmm
word net gebeld door een vriend. Hij gaat scheiden. Vorig jaar in Juli getrouwd......
Laatst nog bij ons en toen hadden ze het over kinderen...
Maar nu ging het echt niet meer samen en ze hadden er heus wel aan gewerkt, maar ze zijn gewoon verschillend...
Ik kan daar dus boos om worden hè?
Ik ben er zo eentjequote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef cattie het volgende:
Free, wat rot. Maar als je ziet hoeveel mensen er binnen 2 jaar na hun huwelijk echtscheiding aanvragen, dat zijn er erg veel! Opvallend is ook dat heel veel mensen die gaan scheiden kinderen onder de 3 jaar hebben..
kan dat nog? Ik dacht dat dat niet meer mogelijk was.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon een pakje shag gaan halen en nooit meer terugkomen. Geen gedoe
Ik vind het niet gek, aangezien dat volgens mij ook geestelijk en lichamelijk bijzonder zware jaren zijn. Wel jammer, want het trekt vanzelf allemaal wel weer bij als je even doorbijt.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef cattie het volgende:
Wat een gave foto met het hert!! Jullie zagen er mooi uit Nikki.
Free, wat rot. Maar als je ziet hoeveel mensen er binnen 2 jaar na hun huwelijk echtscheiding aanvragen, dat zijn er erg veel! Opvallend is ook dat heel veel mensen die gaan scheiden kinderen onder de 3 jaar hebben..
Je kan ook hem de hond uit laten laten (quote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan ook gewoon de hond uitlaten en niet meer terugkomen. Alhoewel, dat zou opvallen denk ik.
Nee, die snapte ik vroeger al niet, maar na het krijgen van een eigen kind al helemaaaaal niet meerquote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hmjah hoeveel stellen nemen er geen kind in een laatste poging hun relatie te redden? Als er iets niet bevorderlijk is voor je relatie is het wel `s nachts 20x je nest uitmoeten om voedsel/speen/aandacht te regelen voor zo`n kleintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |