quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:39 schreef oeke het volgende:
Wat een lief filmpje, Vicky!![]()
Memmel, foto van je luiertaart!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:48 schreef Ticootje het volgende:
Innepin moet natuurlijk eerst ff van de huwelijksnacht bijkomen. de huwelijksnacht nog dunnetjes overdoen
Laptop kapot?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:02 schreef E.T. het volgende:
ik wacht tot MediaMarkt open gaat.. kan ik een nieuwe laptop halen
moederbord van m'n macbook heeft het begeven (nog wel proberen via verlengde garantie te maken) en dit jaar werd het toch weer tijd voor een nieuwe.. dus dan nu maar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Laptop kapot?
Ik hou wel van nieuwe laptops, als ze nog zo shiny en new enzo zijn![]()
Wij gaan straks ook even naar de stad. Vaderdagkado's kopen voor onze vaders en zulks, daarna kom ik lekker de hele dag niet meer van de bank af
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:16 schreef E.T. het volgende:
O en hier lopen drie kinderen met oranje nagellak..
Tijn met nagellak is géén gezicht
OOOOh staat dat op het shirtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet het, het is mijn shirt die het niet weet
Als ik sojameel kan vinden zal ik ze eens proberenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:08 schreef k_i_m het volgende:
Over Heller gesproken; zou jij die Heller proof muffins eens kunnen maken? Ik weet niet wat ik fout doe, maar bij mij wordt het een soort van inzakkende eierkoek.
Ik heb hier 2 pakken waar ik nooit meer doorheen ga komen, ik stuur je wel wat opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als ik sojameel kan vinden zal ik ze eens proberen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 pakken waar ik nooit meer doorheen ga komen, ik stuur je wel wat op.
ik had het ook zien staan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef huuphuup het volgende:
Wtf
ik krijg net een mailtje met de eindconclusies van zo'n buzzcampagne, staat mijn naam daar met een stukje wat ik geschreven zou moeten hebben maar dat heb ik helegaar niet geschreven![]()
verkapte reclame man
ja half buzzend NL waarschijnlijkquote:
Welke drogist had nou reklame met goeiekope havaianas? *zoeken gaat*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja half buzzend NL waarschijnlijk![]()
Damn, mn havaiana is kapothet bandje brak zomaar. En nergens te vinden in de stad net omdat ik weer zo nodig die slims wil. Overal verkopers die me die Ipanema's willen verkopen "ja mevrouw die lopen nog veel lekkerder dan havaiana's!" ja zal best maar dr zitten glimmers en hysterische zut op en dat wil ik niet
*bestellen gaat*
haha ja thnx, maar ik wil de slim hebben, met smalle bandjes, en dit zijn de normale.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welke drogist had nou reklame met goeiekope havaianas? *zoeken gaat*
_edit- Kruidvat dus Huup. 9.99 en op=op
tsk vandaag zat er zelfs nog 20% korting op..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja thnx, maar ik wil de slim hebben, met smalle bandjes, en dit zijn de normale.
Ik ben geen zeikerd verder hoor
had ik dit maar eerder gelezenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:39 schreef moussy het volgende:
tsk vandaag zat er zelfs nog 20% korting op..
Niks boeiends eigenlijk hoor. Ik vind ze iets lekkerder zitten en ik vind een wat dunnere zool prettiger. Maar het verschil is miniem, t is meer voor t mooi ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:11 schreef oeke het volgende:
Wat is dan het verschil tussen die dunne bandjes en die dikke, Huup? Of is het gewoon voor de mooi?
In ieder geval komen ze eraan!
Die had ik in het paars voor Beppiequote:
Geen idee, ik stapte in de auto en toen had k ineens een halve slipperquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:41 schreef mikoxx het volgende:
Havaianas zijn fijn!! Hoe krijg je t voor mekaar huup, ze stukmaken?![]()
Die ipanema's zijn ook leuk trouwens! En die lopen dus ook zo fijn???
Ohjaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:45 schreef Brighteyes het volgende:k_i_m, ik moet Ocean nog steeds betalen, doe me de gegevens eens!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef mikoxx het volgende:
Hey wat leuk BE.!
Kim wat een verhaal, hihi, zal er best lollig uit gezien hebben![]()
Be, die leesclub, wasdapesies?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ohja. Stuur maar een keer een flessie terug waar je op uitgekeken bent, vind ik veul leuker
.
en koekies!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier in de SC ontstaan. Het ging over leesclubs, ik geloof nav dat Bix over die van haar vertelde en toen ontstond er een Haagse Leesclub en ET en ik hebben ons, als niet hagenaars (en omgeving) gewoon bij gewurmd.
We komen om de 6 weken bij elkaar ongeveer en dan hebben we het 5-10 minuten over het boek en de rest van de tijd kletsen we over van alles en niks.
Oh, klinkt gezelligquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier in de SC ontstaan. Het ging over leesclubs, ik geloof nav dat Bix over die van haar vertelde en toen ontstond er een Haagse Leesclub en ET en ik hebben ons, als niet hagenaars (en omgeving) gewoon bij gewurmd.
We komen om de 6 weken bij elkaar ongeveer en dan hebben we het 5-10 minuten over het boek en de rest van de tijd kletsen we over van alles en niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |