Dat hoor ik vaker inderdaad.quote:
Hahahaha.quote:
Amper.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hier leeft het nog?
Alsof jij weet met welke knopjes jij mag spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:50 schreef vosss het volgende:
Wat moet centraal? Ik kan dat wel. Ik heb al jaren wat meer knopjes dan de meesten hier
Binnenpretje.quote:
In ieder geval met die van Myraelaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jij weet met welke knopjes jij mag spelen.
*Slikt opmerking in.quote:
Nou, dan ga je toch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef vosss het volgende:
Ik had eik gewoon naar de kroeg moetengaan want op fok is ook geen kut meer te doen
Laat het maar opschrijven.quote:
Mijn rekening is al vol daar en ik denk niet dat ik nog een biertje krijg voordat ik eens wat aflosquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn rekening is al vol daar en ik denk niet dat ik nog een biertje krijg voordat ik eens wat aflos!
Waar gaat de reist naartoe?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:57 schreef Huppelmuts het volgende:
GVD ik heb met pijn en moeite 4 uur geslapen![]()
Zal veilig zijn op de weg straks
Van Emmen naar Den Helder en weer terugquote:
Ja hoiquote:
Als ik die link aanklik gaat mn muziek wegquote:
En eerst langs Hoornquote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van Emmen naar Den Helder en weer terug
pff kalm aan het is nog vroegquote:
dat is wel heel vroegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had om half 8 huppelmuts al op de thee hoor,
nee dies alweer een uurtje onderwegquote:
oow ja dat reminds me ik moet zo ook effe naar de superquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dies alweer een uurtje onderwegze wilde weer op tijd in de kroeg zijn voor de voetbalwedstrijd
kan je beter vanmiddag doen, dan is het rustigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja dat reminds me ik moet zo ook effe naar de super
mja dat zal best maar ik kijk de wedstrijd bij een vriendin van mequote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je beter vanmiddag doen, dan is het rustig
Ahjah dan handiger om zo te doen dan vanmiddag, ik ga in het goffertpark wel feestvieren als we winnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:30 schreef Giertje het volgende:
mja dat zal best maar ik kijk de wedstrijd bij een vriendin van me
en als we winnen gaan we feesten op de rotonde
oow ja je gaat naar muse hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahjah dan handiger om zo te doen dan vanmiddag, ik ga in het goffertpark wel feestvieren als we winnen
18.30 - 19.00 uur: Ghinzuquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:49 schreef Giertje het volgende:
oow ja je gaat naar muse he
hoelaat begint dat?
Die is net hier weg.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had om half 8 huppelmuts al op de thee hoor,
Ik had gelukkig tijd om me aan te kledenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik deed bijna naakt de deur voor ;r open
aah dan ben je wel laat huisquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
18.30 - 19.00 uur: Ghinzu
19.30 - 20.15 uur: Editors
20.45 - uiterlijk 23.00 uur: Muse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |