wel prettig voor als het gaat regenen. Wel echt onder de tent doen, zorgen dat het er niet uitsteekt, want dan loopt het water onder de tent. Ik koop altijd het goedkoopste plastic bij de bouwmarkt, dan kun je het na 1 keer ook weggooien. Ook de action heeft wel van dat afdekplastic voor het schilderen, dat goed functioneert, vind ik..quote:Op maandag 26 juli 2010 14:06 schreef Duderella het volgende:
Oh, trouwens, wij moeten hierónder dus nog extra zeil doen hè? landbouwplastic? Toch?
Maar dat was toch verboden op sommige campings? Of valt dat wel mee?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wel prettig voor als het gaat regenen. Wel echt onder de tent doen, zorgen dat het er niet uitsteekt, want dan loopt het water onder de tent. Ik koop altijd het goedkoopste plastic bij de bouwmarkt, dan kun je het na 1 keer ook weggooien. Ook de action heeft wel van dat afdekplastic voor het schilderen, dat goed functioneert, vind ik..
Wij halen bij de vrijbuiter altijd onderzeil, landbouwplastic kan weekmakers bevatten schijnt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:06 schreef Duderella het volgende:
Oh, trouwens, wij moeten hierónder dus nog extra zeil doen hè? landbouwplastic? Toch?
Gewoon negeren, en er onder leggen, leg het verschil eens uit tussen een onderkant van de tent en een extra schilletje plastic?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar dat was toch verboden op sommige campings? Of valt dat wel mee?
Er kwamen geen scheidingspapieren ter sprake, dus dat stemt hoopvol.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef AnneX het volgende:
Leuk tentje, Dude.
Hoe ging het opzetten? met/zonder overleg en verschil van mening?
Dan weten jullie dat ook al vast weer.
Wauw, leuk zeg, de Balkan!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:26 schreef SeLang het volgende:
Deze (17 jaar oude) rugzak bevat:
- 2-persoons tent
- Slaapzak + self inflating matrasje + stromatje voor buiten de tent
- Benzinebrander + extra brandstoffles
- Pannetjes + overige kookspullen, peper, zout, kruiden,...
- Campinglantaarn, batterijen, oplader, etc
- Kleding, toiletspullen, etc
Ging prima zo, ruim een maand rondreizen op de Balkan
[ afbeelding ]
Ja, dat is onze tent toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Dude, ik durf het bijna niet te vertellen maar...... klik
Hahaha! Ja, die Quechua wegwerptenten. Prachtig!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[url=http://tente.quechua.com/en/tent/r-2,en-tentes-instantanees.html]Dan moet je deze hebben[/url]
[ afbeelding ]
Nee, die hebben we daar gehaald vorige week.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Dude, ik durf het bijna niet te vertellen maar...... klik
Ik ben met mijn sherpa getrouwd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef mvdlubbe het volgende:
Komen bij die tent nog de kosten van een sherpa of zitten die er al in? Maw, wie vertilt dat stuk doek in hemelsnaam?
Valt heel erg mee:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef mvdlubbe het volgende:
Komen bij die tent nog de kosten van een sherpa of zitten die er al in? Maw, wie vertilt dat stuk doek in hemelsnaam?
Ze gan met de auto toch?quote:Specificaties:
- Buitendoek: Technical Cotton PU 2000 mm.
- Grondzeil: Polyester
- Kleur: Beige
- Gewicht: 19 kg.
- Stahoogte: 1,92 m.
- Stokken: Glasfiber
- Inclusief: Luifelstokken
- Garantie: 2 jaar
Whehe, ja. 't Is zo dat onze tent 3,8 kg weegt. Dan is 19 vrij veelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Valt heel erg mee:
[..]
Ze gan met de auto toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |