Vier dagen in een ouwe thermoskan is nog lekkerder dan senseo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nietes! Zelf opschenken is veel lekkerder.

Lol, weer opgewarmd in een pannetje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vier dagen in een ouwe thermoskan is nog lekkerder dan senseo.

En terecht, oploskoffie is te smerig voor woorden. Gewoon een pak DE mee, want die buitenlanders kunnen geen koffie maken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:50 schreef Duderella het volgende:
Ik zet gewoon koffie met een filter en dan gewoon opschenken. Dat vind ik echt campings

Neem je ook je eigen aardappels mee?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
En terecht, oploskoffie is te smerig voor woorden. Gewoon een pak DE mee, want die buitenlanders kunnen geen koffie maken.

Gedaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Kijk van tevoren wel even of je losse koffiefilterhouder op je thermoskan past

Wij wel en niet eens omdat we ook van plan zijn om ze daadwerkelijk te gebruiken maar omdat we de extra ballast nodig hebben in de caravan. We zijn zo gewend aan lichtgewicht kamperen in de jaren dat we met de tent op vakantie gingen dat we de caravan gewoon niet genoeg beladen krijgen.quote:

Bij de vrijbuiter zijn opvouwbare!quote:

Oproltafeltjes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh Dude, heb je al een tafel?
Bij de Welkoop hebben ze deze week van die handige oproltafeltjes in de aanbieding voor ¤19,95. Die zijn echt retehandig en nemen opgerold weinig ruimte in dus makkelijk mee te nemen.

quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh Dude, heb je al een tafel?
Bij de Welkoop hebben ze deze week van die handige oproltafeltjes in de aanbieding voor ¤19,95. Die zijn echt retehandig en nemen opgerold weinig ruimte in dus makkelijk mee te nemen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:04 schreef Renesite het volgende:
http://www.kampeerwinkel.(...)ltafel%20X-poot.html
Ook ideaal, rol je op en vervolgens heb je een klein zakje/tafeltje

O die had ik wel gezien en mentaal genoteerd als 'gewoon' klaptafeltje. Wat ons wellicht ook prima is hoor. Volgens mij zag ik bij de Vrijbuiter simpele tafeltjes voor 25 piek of zo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Maar daar werd niet op gereageerd.
Zelf vind ik het ideaal

Nadeel daarvan, die tafels zijn zo groot om te vervoeren. Behalve wanneer je een stationwagen hebt, of een kar. Je moet namelijk ook pratisch omgaan met je ruimtequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
O die had ik wel gezien en mentaal genoteerd als 'gewoon' klaptafeltje. Wat ons wellicht ook prima is hoor. Volgens mij zag ik bij de Vrijbuiter simpele tafeltjes voor 25 piek of zo.
Roze kleedje eroverheen en klaar.

Zo een maar dan de kleinere vierkante versie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Maar daar werd niet op gereageerd.
Zelf vind ik het ideaal

De sokken en het ondergoed aan dat knijpermolentje wat ik in je eerste topic heb gepost, en ik spande achter de tent tussen 2 bomen een waslijntje (gewoon van plastic, roze zo u wilt)quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:27 schreef Duderella het volgende:
Volgens mij is Yathzee hartstikke verboden op veel campings.
* Klongeklongeklong... Yathzee! *
Maar we nemen wel spellen mee natuurlijk. Arty is fevent bordspellenspeler. Kan zo maar dat we straks níks hebben, maar wel een tent en 150 bordspellen achter in de auto.
Mensen, wassen. Ik ga natuurlijk niet voor twee weken aan kledingmeuk meenemen (heb ik niet eens), dus ik zal aan de was moeten. In een emmertje en dan aan een scheerlijntje? Of is dit ook alweer een verouderd beeld van mij?

Oh ja, zo'n molentje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De sokken en het ondergoed aan dat knijpermolentje wat ik in je eerste topic heb gepost, en ik spande achter de tent tussen 2 bomen een waslijntje (gewoon van plastic, roze zo u wilt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |