whehequote:Op zondag 20 juni 2010 09:48 schreef Rewimo het volgende:
En zorg dat je tent groot genoeg is
[ afbeelding ]
Ah, dank!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef Rewimo het volgende:
Aldi heeft de komende tijd nog meer handige dingen voor je. O.a. ledlampen, folie, campingstoelen...
jups! Heb je er al zin in?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah, dank!
Ik heb bij de LIDL vandaag een omvormer gekocht en een dynamo LED-lamp die je kan opwinden, aan de gewone stroom én aan de autostroomplug kan doen.
Goed gedaan?
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja!
De meneer gelooft er nog niet zo in en fronst diep bij elke aankoop. Maar het diepe zuchten is reeds achterwege, dus het gaat de goede kant op.
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Een 12 voltsplitter voor in de auto zodat je koelbox en tomtom tegelijk aan kan zetten!
Dan hejje wat lekkers op de heenweg voor luns en de terugweg kan je vleeswaren en zulks makkelijker meenemen. En toetjes die ze hier niet hebben. En dingen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef Duderella het volgende:
Ja!
De meneer gelooft er nog niet zo in en fronst diep bij elke aankoop. Maar het diepe zuchten is reeds achterwege, dus het gaat de goede kant op.
Kijkshop heeft ze ook. Telefoonwinkels waarschijnlijk ook wel. Maar die laatste zijn vast duurderquote:
Hou je de totale kosten bij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja!
Ehm, nee.quote:
Beter geen bouwzijl, daar zitten weekmakers in en die tasten je tent aan. Plastic zonder weekmakers is beter voor je tent. Verkrijgbaar bij iedere buitensportzaak en vaak ook in verschillende diktes/gewichtquote:
Waarom koken? Gewoon elke dag wokkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan ook nog even vrijbuiteren binnenkort.
We kunnen gewoon pootjes voor dat gasstel krijgen, dus we kunnen arbo-correct koken in Frankrijk
Er kan ook wel een wok op het gasstelquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom koken? Gewoon elke dag wokken
Gewoon een gasfles. Die kan je ook netjes kopen bij Weiss (zit aan de stockholmstraat, bij de Ikea - kleinere kampeerwinkel) of Vrijbuiter. Je hebt ze in alle soorten en maten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
Oh ja, daar wou ik toch nog even op terugkomen, op dat gasstel.
Want ik weet nu echt niet meer wat wijsheid is: Gas? Elektrisch? Benzine?Navulgas? Geen navulgas?
Gas lijkt me handig, omdat ik ook bij de krotenboer om de hoek wil kunnen kamperen midden in de wei. Toch? (Wie wil dat nou niet,every girls dream.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |