Dat is niet jade toch? Hoe heet deze?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat goed
Geen WK-nagels hier, maar nog steeds deze. Foto is een beetje donker zie ik nu
[ afbeelding ]
Vanochtend nog voor half tien wakker gebeld door de postbezorger. Ik werd al helemaal enthousiast, maar geen lakjes, maar bol.com (ook leuk, daar niet van, maar heb liever lakjes)
Nouvelle Vague!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:34 schreef P.F het volgende:
Hoe heet die ene nieuwe lichtblauwe kleur van Chanel, die is omg awesome!
Foto?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:53 schreef progje het volgende:
heb net groene nagellak opgesmeerd, wel ff wennen
En ik van ttluvpolishquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Diconnected het volgende:
En ik wil m'n pakketje van sparkling*nails
Meid ik wacht al sinds half februari op een pakketje, soms heb je gewoon pech... Of je moet meer geduld hebben, m'n zus had rond die tijd ook iets besteld wat uiteindelijk pas eind mei binnenkwam (wel 2 maanden te laat voor m'n moeder's verjaardag maargoed). De post kan soms rare dingen doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En ik van ttluvpolishVandaag alwéér niet bezorgd
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon een wat kleinere schijf halen, die zijn niet zo duur, en dan een externe HD aansluiten als je meer ruimte nodig hebtzit er geen garantie meer op? de schijf eruit halen en erin zetten is zo gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, geen idee danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Niet die is nog niet uit?
Uit de cruise collectie?
[ afbeelding ]
Ik kan niet echt een beter plaatje vinden..
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Bundel monster plate dinges binnen!Thanks ijsdraakje
Zeg dat nog eensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, geen idee danIk houd chanel niet echt bij, 'mijn' blogs houden die ook niet echt bij. Vind Chanel wel vaak mooi.
Ik denk trouwens dat het komt bij jou dat je het wit van je nagel sneller ziet, is omdat je redelijk bruin bent
Mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Jade is the new black![]()
Het zit er al een dag op bijna, en geen chips, het laat niet los, dus ik ben heel blij. Het lijkt of OPI Envy het wel het beste doet, bij het behouden van mijn lak. Nu nog een keer Nubar Diamont proberen, zien of dat beter werkt na het douchen, en dan heb ik mijn ideale combi gevonden denk ik.
Als ik al die foto's van jou zie, ben je 3 keer zo bruin als ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens
De laatste 10 jaar heeft nog nooit iemand mij bruin genoemd![]()
![]()
*stuiterstuiterstuiter*![]()
Dankjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi
Edit: En mijn Discomix-nageltjes nog:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |