Alleen jammer dat het niet aankomtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:44 schreef Chanty87 het volgende:
Bye bye TDhello eBay. Net een 16oz fles besteld bij ttluvspolish. Daar kun je tenminste wel fatsoenlijk mee communiceren.
Hier dus hetzelfde. En het zit er bovendien nog veel te mooi op om nu al er af te halen. Ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
Hier geen oranje nagels vandaag. Geen tijd en zin om het te veranderen.
Same here! Ben wel oranje gekleed, heb gouden oogschaduw op die ietwat naar oranje neigt, maar mijn nagels zijn nog paars/lilaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
Hier geen oranje nagels vandaag. Geen tijd en zin om het te veranderen.
Gewoon een wat kleinere schijf halen, die zijn niet zo duur, en dan een externe HD aansluiten als je meer ruimte nodig hebtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef Dzjonka het volgende:
Zo hehe, de openingspost is af![]()
Mijn laptopje besloot me in de steek te laten (heeft een beetje schijf gedoe, herkent hem dan weer wel en datn weer niet en moet ie nadenken en crashen
Moet er een nieuwe inzetten, maar is minilaptop en die speciale kleine sdd-schijven zijn zo duur....
Ze zijn nog steeds leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:25 schreef Tegan het volgende:
Ik post mijn WK nagels maar nog een keer.
Vanavond weer eraf, morgen werken.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat hoor ik ook vaak. "Heb je dat met stickertjes gedaan?" Of laatst iemand: "Waar heb je dat laten doen?"quote:Kreeg gisteren in de kroeg wel veel complimentjes, en een iemand zei zo, "Dat is toch eropgeplakt of niet?" "Nee, helemaal zelf gedaan."
Ik kreeg trouwens ook nog een Pepsi-opmerking van een goede vriendquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds leuk![]()
[..]
Oh ja, dat hoor ik ook vaak. "Heb je dat met stickertjes gedaan?" Of laatst iemand: "Waar heb je dat laten doen?"
Allemaal home made
zomgquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Het topic was sneller vol dan ik verkleinen kon.
Maar goed, de plaatjes! (Aardig wat plaatjes zelfs...)
OPI:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly:
[ afbeelding ]
Color Club en boobies
[ afbeelding ]
Models Own en Hema:
[ afbeelding ]
Zoya, Misa, Manglaze en LA Girl Rockstar
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics en H&M:
[ afbeelding ]
Catrice:
[ afbeelding ]
Essence en Catrice:
[ afbeelding ]
Edit: En m'n overige meuk:
[ afbeelding ]
Heel mooi, vooral je teentjes!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef Ainnir het volgende:
@IJsdraakje Nice!![]()
Paar dagen niet op fok geweest, dus ik heb flink wat terug te lezen..
OPI Text Me Text You over China Glaze Awakening.. duochrome effect is niet goed te zien in de zon helaas
[ afbeelding ]
OPI DS Royal over OPI Purple with a Purpose
[ afbeelding ]
Ja die zijn gaafquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Hey ladies! Mooie nagels weer allemaal. Vind vooral die wknagels van Linnie leuk!
Oh jawel hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet aankomt
Heb je die grote groene fles remover besteld? Shipping valt echt mee bij haar!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je die grote groene fles remover besteld? Shipping valt echt mee bij haar!
Is die remover fijn of duurt het lang voordat je lak eraf gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |