Nouvelle Vague!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:34 schreef P.F het volgende:
Hoe heet die ene nieuwe lichtblauwe kleur van Chanel, die is omg awesome!
Foto?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:53 schreef progje het volgende:
heb net groene nagellak opgesmeerd, wel ff wennen
En ik van ttluvpolishquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Diconnected het volgende:
En ik wil m'n pakketje van sparkling*nails
Meid ik wacht al sinds half februari op een pakketje, soms heb je gewoon pech... Of je moet meer geduld hebben, m'n zus had rond die tijd ook iets besteld wat uiteindelijk pas eind mei binnenkwam (wel 2 maanden te laat voor m'n moeder's verjaardag maargoed). De post kan soms rare dingen doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En ik van ttluvpolishVandaag alwéér niet bezorgd
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon een wat kleinere schijf halen, die zijn niet zo duur, en dan een externe HD aansluiten als je meer ruimte nodig hebtzit er geen garantie meer op? de schijf eruit halen en erin zetten is zo gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, geen idee danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Niet die is nog niet uit?
Uit de cruise collectie?
[ afbeelding ]
Ik kan niet echt een beter plaatje vinden..
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Bundel monster plate dinges binnen!Thanks ijsdraakje
Zeg dat nog eensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, geen idee danIk houd chanel niet echt bij, 'mijn' blogs houden die ook niet echt bij. Vind Chanel wel vaak mooi.
Ik denk trouwens dat het komt bij jou dat je het wit van je nagel sneller ziet, is omdat je redelijk bruin bent
Mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Jade is the new black![]()
Het zit er al een dag op bijna, en geen chips, het laat niet los, dus ik ben heel blij. Het lijkt of OPI Envy het wel het beste doet, bij het behouden van mijn lak. Nu nog een keer Nubar Diamont proberen, zien of dat beter werkt na het douchen, en dan heb ik mijn ideale combi gevonden denk ik.
Als ik al die foto's van jou zie, ben je 3 keer zo bruin als ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens
De laatste 10 jaar heeft nog nooit iemand mij bruin genoemd![]()
![]()
*stuiterstuiterstuiter*![]()
Dankjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi
Edit: En mijn Discomix-nageltjes nog:
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel bleek, maar ik was het dit jaar zat, dus ben al heel lang aan m'n kleurtje aan 't werkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ik al die foto's van jou zie, ben je 3 keer zo bruin als ik.![]()
Ikbendanookwelheelbleek.
[..]
Dankje
Oh ook mooi![]()
Hm, de Models Own die ik heb gekocht, staat niet op de site. Zou het zo nieuw zijn, of zo oud?
Ik heb. Lilac Fantasy. Een lila lakje met roze/lila shimmer.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bleek, maar ik was het dit jaar zat, dus ben al heel lang aan m'n kleurtje aan 't werken(heb in de winter ook 3x per week buiten gesport. Ja, elke week...)
Stom doel misschienMaar deze zomer word ik bruin!
Nou, niks mis mee!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:03 schreef P.F het volgende:
Nou 2 laagjes en een betere foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zie ik zelf de hele tijd die witte randjes
Tof kleurtje wel!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:12 schreef progje het volgende:
het lukt niet echt, maar:
[ afbeelding ]
nfu-oh 56
Met glitters!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef Diconnected het volgende:
Mijn WK mani![]()
[ afbeelding ]
En nu ga ik even slapen.Vannacht maar 3 uur geslapen en toen weer gaan werken.
Die wil ik ook nog hebben... Jade..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Jade is the new black![]()
Het zit er al een dag op bijna, en geen chips, het laat niet los, dus ik ben heel blij. Het lijkt of OPI Envy het wel het beste doet, bij het behouden van mijn lak. Nu nog een keer Nubar Diamont proberen, zien of dat beter werkt na het douchen, en dan heb ik mijn ideale combi gevonden denk ik.
Yay! Toffe glitters!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi
Edit: En mijn Discomix-nageltjes nog:
[ afbeelding ]
Ongeveer halverwege de pagina staan wheels met de flakies enzo, misschien heb je hier wat aanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:19 schreef mirannie het volgende:
Is er iemand die een blog of site weet met veel en goede swatches van Nfu Oh? Ik zit te denken er toch wat te bestellen (GEEN holo´s! Wat een horror) maar bijna iedereen heeft swatches met basekleur zwart... Ik wil ze het liefst zonder kleurtje eronder zien en ook de andere kleurtjes waar geen flakies inzitten.
Alvast bedankt!
Ah, thanks!! Alleen vind ik swatches op een wiel toch wel een iets vertekend beeld geven. Ik zoek nog even verder.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:55 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ongeveer halverwege de pagina staan wheels met de flakies enzo, misschien heb je hier wat aan
http://nfuohproduct.blogspot.com/
Straks even teruglezen, ga eerst eten![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:19 schreef moussy het volgende:
Ik weet het niet meer wie het was die ook niet kon stempelen met die nieuwe plates van essence, maar na het gewone folie wat er op zit, zit nóg een héél dun laagje folie. Kwamen we na een kwartier klooien achter
hebben ze ze niet gewoon hier?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:24 schreef mirannie het volgende:
Viis heeft maar 1 van de 4 kleuren die ik sowieso wil... dat schiet niet op. Le Beauty Boutique heeft ze wel alle 4, maar dan ben ik voor 4 lakkies 47 euro kwijt!! Ze berekenen ook echt hoge verzendkosten. Beetje jammer weer. Ik zag wel ergens een webshop aangegeven op 1 van de blogs, even daarna zoeken dan maar.
Oh seriously? Ga ik zo maar eens kijken op m'n platequote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:19 schreef moussy het volgende:
Ik weet het niet meer wie het was die ook niet kon stempelen met die nieuwe plates van essence, maar na het gewone folie wat er op zit, zit nóg een héél dun laagje folie. Kwamen we na een kwartier klooien achter
ja echt, maar ook echt héél dun!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh seriously? Ga ik zo maar eens kijken op m'n plate
ik probeerde het net even met een van de plates uit de monster bundel maar het ging nog niet echtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:03 schreef moussy het volgende:
[..]
ja echt, maar ook echt héél dun!
In gedachten was ik al een boze mail aan het maken, mn dochter die een deel van d'r zure zakgeld uitgegeven had aan een plate die het niet deed, ze wilde dat skulletje juist zó graag..
Gister had ze al een glitterlakje bij de actionheeft ze niet van mij hoor, echt niet
dat hadden wij dus met die van essence, tig lakjes geprobeerd ook en opeens kwamen er allemaal krassen op het plaatje, terwijl ik gewoon een bankpasje gebruikte.. nog een laagje folie dusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik probeerde het net even met een van de plates uit de monster bundel maar het ging nog niet echtik haal de schaper er langs en dan zit er bijna geen nagellak meer op de plate
Krijg nou de kak!!!!! Tis nog waar ook!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:09 schreef moussy het volgende:
[..]
dat hadden wij dus met die van essence, tig lakjes geprobeerd ook en opeens kwamen er allemaal krassen op het plaatje, terwijl ik gewoon een bankpasje gebruikte.. nog een laagje folie dus
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Krijg nou de kak!!!!! Tis nog waar ook!
Kutkruidvat
Dank je!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
hebben ze ze niet gewoon hier?
http://www.nfuoh-nederland.nl/
Oh, echt? Bij mij doen de meeste het prima!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik probeerde het net even met een van de plates uit de monster bundel maar het ging nog niet echtik haal de schaper er langs en dan zit er bijna geen nagellak meer op de plate
Mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
DC midnight blue met 2B holografische glitters die niet holografisch zijn op de foto
Ja dat heb ik met sommige plates ook!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |