Middelbare scholenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:31 schreef Nirvanamusic het volgende:
Ik hoor IEDEREEN erover
Oeh, nick is zoo lekker. Nee joe is lekkerder. En tienermeisjes slaan elkaar de hersens in , voor een of andere lelijke homo die niet kan zingen
En jij bent dus niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:24 schreef Seam het volgende:
Nirvana is minstens zo kut.
jaren 90 alto checkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:47 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En jij bent dus niet goed bij je hoofd.
Je checked maar een eind weg, maar iedere vergelijking tussen Nirvana en de Jonas eikels slaat nergens op.quote:
Allebei een hype bij een makkelijk beinvloedbare doelgroep.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:49 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Je checked maar een eind weg, maar iedere vergelijking tussen Nirvana en de Jonas eikels slaat nergens op.
Teenpop met Grunge vergelijken. En nee ik hoorde ten tijde van Nirvana niet tot een beinvloedbare doelgroep.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Allebei een hype bij een makkelijk beinvloedbare doelgroep.
Maar de overgrote meerderheid wel en ik heb het helemaal niet over genres.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:53 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Teenpop met Grunge vergelijken. En nee ik hoorde ten tijde van Nirvana niet tot een beinvloedbare doelgroep.
Alsof hij het over genres heeftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:53 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Teenpop met Grunge vergelijken. En nee ik hoorde ten tijde van Nirvana niet tot een beinvloedbare doelgroep.
Oke, ik begrijp je punt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar de overgrote meerderheid wel en ik heb het helemaal niet over genres.
Nee hoor, want zij zijn het met mijn mening eens en je eerdere reacties zouden voor aanleiding tot trollen kunnen zorgen. Ik vind een aantal nummers van Nirvana ook geweldig hoor. De meerderheid echter niet, overrated zijn ze zeker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp je punt.
Helaas slaat er weer een topicvervuiling toe doe quasi grappige figuren als de sint en ene kwalberto.
Ach je hebt wat debiele vriendjes opgetrommeld die je steunen? Dapper hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, want zij zijn het met mijn mening eens en je eerdere reacties zouden voor aanleiding tot trollen kunnen zorgen. Ik vind een aantal nummers van Nirvana ook geweldig hoor. De meerderheid echter niet, overrated zijn ze zeker.
Ommekeer in muziekquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:14 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ach je hebt wat debiele vriendjes opgetrommeld die je steunen? Dapper hoor.
Nirvana was een topband die voor een ommekeer in de muziek zorgden. Ze zetten de grungescene op de kaart met bands als Pearl Jam, Soundgarden en Alice in chains. Waar Sinterklaas nog nooit van gehoord heeft.
The Jonas Brothers is een gemaakt ptoductx80
Want?quote:
The Doors was wel degelijk een goede band die een pad vrij gelegd voor allerlei soorten muziek.quote:
Als die zanger van nirvana nog leefde had niemand nu ooit nog naar ze omgekekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:14 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ach je hebt wat debiele vriendjes opgetrommeld die je steunen? Dapper hoor.
Nirvana was een topband die voor een ommekeer in de muziek zorgden. Ze zetten de grungescene op de kaart met bands als Pearl Jam, Soundgarden en Alice in chains. Waar Sinterklaas nog nooit van gehoord heeft.
The Jonas Brothers is een gemaakt ptoductx80
En nu in begrijpelijk Nederlands?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:22 schreef Seam het volgende:
[..]
The Doors was wel degelijk een goede band die een pad vrij gelegd voor allerlei soorten muziek.
Ik kende de band bezocht concerten en kocht hun cd's toen de zanger nog leefde ja. En toen? Wat vindt kwalberto (zwakke naam) goede muziek en waarom?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:23 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Als die zanger van nirvana nog leefde had niemand nu ooit nog naar ze omgekeken
Jonas brothers omdat Nickquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:29 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik kende de band bezocht concerten en kocht hun cd's toen de zanger nog leefde ja. En toen? Wat vindt kwalberto (zwakke naam) goede muziek en waarom?
Ik vergat enkel het woord heeftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:27 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En nu in begrijpelijk Nederlands?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:31 schreef DrDentz het volgende:
Jonas Brothers zijn al lang oud en out the picture. Iedereen luistert nu naar Justin Bieber.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef TwisterNederland het volgende:
Terechte klacht.
Wat een gemaakte amerikaanse rotzooi
Dus je kent ze niet eens van South Park?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:36 schreef Nirvanamusic het volgende:
[..]
the jonas brothers in south park
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |