quote:
Idd.. en het erge is als ze hun sappen in mijn oog willen stoppen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Alleen de schil er af halen, is zo veel werk.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:26 schreef L.no het volgende:
Ik kan de wedstrijd morgen niet volgens trouwens. Dean en ik zijn dan in Luik.
Ja, dat ken ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd.. en het erge is als ze hun sappen in mijn oog willen stoppen.
Maakt niet uit, Japan verliest tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:26 schreef L.no het volgende:
Ik kan de wedstrijd morgen niet volgens trouwens. Dean en ik zijn dan in Luik.
Liefde > Japan > Engeland > Nederland.quote:
En Nederland pas op plek vier.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Liefde > Japan > Engeland > Nederland.![]()
Dusja, liefde wint nu.
Engeland heeft tenminste een wk gewonnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Nederland pas op plek vier.![]()
Wat doe je hier nog.
Er zijn wel meer landen die dat voor elkaar gekregen hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Engeland heeft tenminste een wk gewonnen.
Slaapse ^^ en dankequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten allemaal
veel plezier met Dean in Luik, L.
Surequote:
SPOILER: beesie-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
SureHow cute!SPOILER: beesie-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
SureSPOILER: beesie-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De beesies vinden je lief!Huilen dan.
Hij durft het enkel tegen minderheden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, durft 'ie wel tegen Friezen zeker. Kutkat.
Volgens mij is het gros hier een minderheidquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij durft het enkel tegen minderheden.
Ik vind de beesies ook liefquote:
En zolang we alszelf niet verenigen, zillen we dat ook blijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is het gros hier een minderheid![]()
![]()
Ik zal even in het Delfttopic posten dat jij er staatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind de beesies ook lief
de winkel is verlaten(nu straks van 13:30 - 16:00) nog........
Bedankt hoor, niet dat het zo'n spannende wedstrijd is...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal even in het Delfttopic posten dat jij er staat
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bedankt hoor, niet dat het zo'n spannende wedstrijd is...
Dat ook inderdaad. Doelpunt van Sneijder was een lekker schot.quote:
Daar dacht ik ook aan toen ik die reclame voor het eerst zag.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:00 schreef jna het volgende:
Die vent van die "even apeldoorn bellen" reclame kan toch gewoon remmen?
Over die hoer en laforest?quote:
Ja datquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over die hoer en laforest?![]()
Ik lees me net pas in, dus misschie mis ik wat?
Ik heb ff de EXIF gecheckt en hij is inderdaad echt en gemaakt met Photo Boothquote:
quote:
Vragen wat er is en dan met de nederlandse vlag zwaaienquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Vragen wat er is en dan met de nederlandse vlag zwaaien
Wat een naaistreek.
Joh.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Op het moment dat ik het vroeg, dacht ik eigenlijk al dat het om de wedstrijd ging.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh.
Ik was dus in Luik.. mijn moeder belde en vertelde de uitslag.. je had me moeten zien reageren..![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh.
Ik was dus in Luik.. mijn moeder belde en vertelde de uitslag.. je had me moeten zien reageren..![]()
Had ff die vlag gephotsoept naar een Japanse.quote:
Ben ik te lui voorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ff die vlag gephotsoept naar een Japanse.
28 hier, BAMBAMBAMquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag weer maar vijf punten gescoord.
Ja dat klopt. Japan moet het in de laatste wedstrijd opnemen tegen Denemarken. Als ze daarvan winnen gaan ze samen met Nederland door.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef L.no het volgende:
Ik hoop dat japan iig ook doorgaat. 2 teams per poule gaan door toch?
Of moet ik meer leren over voetbal?
Bij gelijkspel is Japan ook doorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Japan moet het in de laatste wedstrijd opnemen tegen Denemarken. Als ze daarvan winnen gaan ze samen met Nederland door.
Dan heeft Denemarken toch een beter doelsaldo.quote:
Japan heeft een 1 voor, 1 tegenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heeft Denemarken toch een beter doelsaldo.Of toch niet?
![]()
Oh ja is waar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Japan heeft een 1 voor, 1 tegen
Denemarken heeft 2 voor, 3 tegen
Puntensysteem is simpel hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef L.no het volgende:
Ik snap dat hele puntensysteem niet..
Net als een buitenspel.
Vrouw zijn
ah! dankjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Puntensysteem is simpel hoor
3 punten voor winst
1 punt voor gelijkspel
0 bij verlies
Buitenspel is trouwens ook simpel, maar dat zal ik maar niet proberen
Dat, plus:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een speler staat in buitenspelpositie als deze dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.
De twee laatste verdedigers kunnen zowel een verdediger en de doelman of twee gewone verdedigers zijn. Een verdediger telt ook mee als hij zich achter de doellijn bevindt. Als de speler zich op dezelfde hoogte als de voorlaatste verdediger bevindt (of met de twee verdedigers tegelijkertijd) staat hij niet in buitenspelpositie. Een speler staat ook niet buitenspel als hij zich achter de bal begeeft, bij het moment van spelen van de bal.
In buitenspelpositie staan is niet tegen de regels. Het kan pas strafbaar zijn als een medespeler de bal naar deze speler speelt op het moment dat deze speler in buitenspelpositie staat. Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij, op het moment dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij het spel betrokken is door:
- in te grijpen in het spel, of
- een tegenstander in diens spel te beïnvloeden, of
- voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie.
Een speler wordt niet voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij de bal rechtstreeks ontvangt uit een:
- doelschop;
- inworp;
- hoekschop.
Ook wordt hij niet bestraft als hij de bal van een tegenstander ontvangt.
Indien een speler strafbaar in buitenspelpositie staat wordt gesproken van buitenspel.
Krijg je er geluid uit?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:38 schreef L.no het volgende:
Moederlief heeft een vuvuzela gekocht.
Ik weiger om geluid te maken uit dat ding.. dean wilde het ook niet doen.quote:
If you can't beat them, join them.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weiger om geluid te maken uit dat ding.. dean wilde het ook niet doen.
Jaquote:
Ja tof!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef jna het volgende:
Bart, het nieuwe roots album ligt al in "de winkel" hoor
Dat is echt een kutreclamequote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:43 schreef L.no het volgende:
Ik heb niets anders verwacht van het weer. T is Nederland eh.
Ja, na gister laat Japan de zon niet meer hier naartoe komenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:43 schreef L.no het volgende:
Ik heb niets anders verwacht van het weer. T is Nederland eh.
Neehoor, het weer is gewoon kut.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, na gister laat Japan de zon niet meer hier naartoe komen
In de bios blijven ze hem herhalen.. het maakt inmiddels deel uit van mijn nachtmerries...quote:
Ik houd daar wel van, bierproducenten die hun eigen ding doen!quote:Op zondag 20 juni 2010 11:59 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is echt een kutreclame![]()
Volgens mij zijn die 2 zo snel mogelijk weer weggegaan toen alles geschoten was
Link?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat liedje van de ING reclame swingt wel lekker.
Je had ook eerder kunnen beginnenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, ik probeer verder te gaan met m'n scriptie alleen m'n hoofd werkt niet mee. Morgen voor 12.00 moet 'ie (digitaal) ingeleverd zijn.
Sterffffffffffff.
Echt, ik ben zo'n mongooltje hè. Het plan was om het niet te laat te maken en dan vanochtend verder te gaan, mja.
Dan moet je jezelf heropvoedenquote:
Ik kan er niet mee zitten.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, ik probeer verder te gaan met m'n scriptie alleen m'n hoofd werkt niet mee. Morgen voor 12.00 moet 'ie (digitaal) ingeleverd zijn.
Sterffffffffffff.
Echt, ik ben zo'n mongooltje hè. Het plan was om het niet te laat te maken en dan vanochtend verder te gaan, mja.
Jullie grote, moderne, normaal pratende broertjequote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie grote, moderne, normaal pratende broertje
Arme schat.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
Sterffffffffffff.
Als je de Kiwi's zo zou willen omschrijven. Dan ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie grote, moderne, normaal pratende broertje
Ook voor de mijne, maar dit vind ik toch leuker.quote:
Kunnen wij er voor zorgen dat die kut-Italianenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Da's mooi toch, hoe eerder we Italie treffen hoe beter want ze spelen toch ruk.
quote:
Je kan het.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
M'n hoofd wil niet. Ik krijg geen zin goed op papier.
Maar ik probeer 't wel hoor. Morgen 11.59 moet 't gewoon af zijn. En dan heb ik nog tot donderdag om een presentatie in elkaar te flansen.
Gewoon rustig aan doen. Ik en Luc hebben vertrouwen in je.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
M'n hoofd wil niet. Ik krijg geen zin goed op papier.
Maar ik probeer 't wel hoor. Morgen 11.59 moet 't gewoon af zijn. En dan heb ik nog tot donderdag om een presentatie in elkaar te flansen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen. Ik en Luc hebben vertrouwen in je.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen. Ik en Luc hebben vertrouwen in je.
Mja, je hoofd moet even chillen. Je werk moet gemaakt worden.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan gaat 't helemaal goedkomen. Rustig aan doen is alleen geen optie meer
.
muziek luisteren, badmintonnen en gamen.quote:
trustequote:
Slaapse
Goed hoor.quote:
Ik was nieuwsgierig.. en we waren alleen.. en ik had geen gespreksstof.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil je dat opeens weten?
Coolquote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
muziek luisteren, badmintonnen en gamen.![]()
[..]
truste![]()
Ook goedquote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed hoor.Met jou?
[..]
Ik was nieuwsgierig.. en we waren alleen.. en ik had geen gespreksstof.
[..]
Cool
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed hoor.Met jou?
[..]
Ik was nieuwsgierig.. en we waren alleen.. en ik had geen gespreksstof.
Wat zijn jouw hobby's dan?quote:Cool
hm.. zwemmen,voetbal,gamen,series volgen,muziek luisteren,computeren, etcquote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat zijn jouw hobby's dan?
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:30 schreef L.no het volgende:
[..]
hm.. zwemmen,voetbal,gamen,series volgen,muziek luisteren,computeren, etc
Dien!quote:
L.no!quote:
Ja, ik moet jna binnenkort een biertje trakteren.quote:
Ik zie een date?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik moet jna binnenkort een biertje trakteren.
Ja, Ameland sloopt je.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:23 schreef DjRex89 het volgende:
Ik wilde al een hele tijd geleden naar bed toe gaan maar het uploaden van een filmpje duurt mega langIk heb het het afgelopen weekend 2x licht zien worden dus ben kapot
*kuchquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik moet jna binnenkort een biertje trakteren.
Idd maar was wel echt super vet!quote:
quote:
Krijg jij er een van mijquote:
Vertelquote:Op zondag 20 juni 2010 23:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd maar was wel echt super vet!Heb de raarste dingen meegemaakt en heb in geen tijden meer zo veel gelachen
Ik heb zelf midden in de nacht met een andere dweilkapel meegespeeld, kende er wat mensen van waarvan er 1tje zijn instrument aan mij geeft en zelf aan de bar gaat zuipenquote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee.![]()
en isdatzo, met jou had ik geen weddeschap gemaakt
Het is alleen een beetje ver wegquote:
Valt meequote:
Welterustenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:37 schreef DjRex89 het volgende:
Nog 2min, dan is het filmpje geupload en kan ik eindelijk gaan slapen
Wij waren 4 uur onderwegquote:
Fucking bad-ass man, een chopper. Motor voor échte mannen. Niet van die kruisraketten...quote:Op zondag 20 juni 2010 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's geen motor.. da's een.. nouja.. ehh.. nou, géén motor.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fucking bad-ass man, een chopper. Motor voor échte mannen. Niet van die kruisraketten...
[ afbeelding ]
Lol, die ene witte, past niet goed bij het plaatjequote:Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fucking bad-ass man, een chopper. Motor voor échte mannen. Niet van die kruisraketten...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Lol, die ene witte, past niet goed bij het plaatje
Je komt toch niet boven de 35, want dan valt hij uit elkaarquote:Op zondag 20 juni 2010 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso, in t-shirt en korte broek. Hoe dom kan je zijn.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:49 schreef The_Dean het volgende:
Ja, want de gemiddelde chopper valt boven de 35 uit elkaar
Motorpakmietjequote:Op zondag 20 juni 2010 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
Niet dat die anderen veel beter beschermd zijn trouwens.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je komt toch niet boven de 35, want dan valt hij uit elkaar
Dat krijg je met die opgevoerde scootersquote:Op zondag 20 juni 2010 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je m'n arm gezien toen ik met 30 een boom knuffelde?
Leverde trouwens littekens op.
Dit soort helden zekerquote:Op zondag 20 juni 2010 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja want echte helden rijden hun knie aan de grond zonder kneesliders.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat krijg je met die opgevoerde scooters
Die zie ik hun knie niet aan de grond rijden. Is ook niet slim met een textiele broek want daar kennen nie ginne sliders op, jonge!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit soort helden zeker
[ afbeelding ]
Ze zijn gewoon posers, voor de foto denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
Niet dat die anderen veel beter beschermd zijn trouwens.
Ja, dat is al helemaal vragen om problemenquote:
Nee, die lui rijden daar zo rond hoor. Bikkelsquote:Op zondag 20 juni 2010 23:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon posers, voor de foto denk ik.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon posers, voor de foto denk ik.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die lui rijden daar zo rond hoor. Bikkels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meestal kijken ze als ze op hun bek zijn gegaan omdat ze de bocht niet door durfden niet zo "bikkel" meer.Maar je rijd op die supersports ook heel anders dan een chopper. Dat zijn veel relaxtere lui die zich niet zo nodig hoeven te bewijzen tegenover hun vriendjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lekker cruizen
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meestal kijken ze als ze op hun bek zijn gegaan omdat ze de bocht niet door durfden niet zo "bikkel" meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar je rijd op die supersports ook heel anders dan een chopper. Dat zijn veel relaxtere lui die zich niet zo nodig hoeven te bewijzen tegenover hun vriendjes.
Gewoon lekker cruizen
quote:
Ja, dat het pijn doet is uiteraard wel waar. Maar dat is op de fiets net zo, dus dat staat er even buiten.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet even dat de vering en remmen van die dingen 3 keer ruk is en als een blinde automobilist je pad kruist je noodstop 3 keer zo lang duurt. En een snelle uitwijk-beweging maken wordt ook een stuk lastiger. Als je dan toch op je bek gaat maakt 't niet uit of je op een chopper of supersport rijdt. Het doet evenveel pijn.
Deal.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel ergens een serie vinden van een (best leuk uitziende) chick die zonder beschermende kleding onderuit ging en helemaal open lag.
Biertje om 't goed te maken?
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat het pijn doet is uiteraard wel waar. Maar dat is op de fiets net zo, dus dat staat er even buiten.
Nah, ik moet jna ook wat trakteren en hij zal daar ook geen zin in hebben denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik naar Friesland kom.
Ik begrijp uiteraard goed wat je bedoeld hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
Deze was 't: http://sportbike.natkd.com/road_rash.htm
Meeste foto's doen het niet meer tho'.
[..]
Op een fiets ga je meestal wat minder hard onderuit. Op de motor zonder beschermende kleding is gewoon oerdom.
Mensen als jou weren we dan ook bij de grensquote:Op maandag 21 juni 2010 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik naar Friesland kom.
Even je post aangepastquote:Op maandag 21 juni 2010 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik begrijp uiteraard goed wat je bedoeld hoor
Alleen dat gevoel lekker in je jeans/shorts en leren vest op je chopper springen, Duitse helm op en lekker cruizen met Lien achterop... dat lijkt me zo geniaal
Maar als je naar je toe rijd ben je er nog niet bijquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mensen als jou weren we dan ook bij de grens![]()
awquote:Op maandag 21 juni 2010 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig! Mocht ik ooit zo ver van 't padje af zijn dat ik vrijwillig naar friesland ga is dat toch wel een geruststellende gedachte.
Dan valt het vrijwillige aspect even wegquote:Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef L.no het volgende:
[..]
aw
wat als ik en dean daar een bruiloft hebben?
Laten we hem daar slapen dushi.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan valt het vrijwillige aspect even weg
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan valt het vrijwillige aspect even weg
*mompelt iets over chloroform en een zwart busjequote:
Ook goedquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*mompelt iets over chloroform en een zwart busje
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*mompelt iets over chloroform en een zwart busje
Boeit toch niet als het volgens de verkeersregels moet.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeit toch niet als het volgens de verkeersregels moet.
Dan word die van jou meteen van de weg gehaald omdat je in Nederland niet meer van die linke uitstekende delen/spoilers op je auto mag hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeit toch niet als het volgens de verkeersregels moet.
quote:
Dan haal je die spoilers weg. Het blijft cooler.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan word die van jou meteen van de weg gehaald omdat je in Nederland niet meer van die linke uitstekende delen/spoilers op je auto mag hebben.
Dat is wel een soort droom jaquote:Op maandag 21 juni 2010 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles leuk en aardig, maar een echte baas rijd in een luchtgekoelde T3 Syncro DoKa he?
Zoveel moeite doen om isdatzo te kidnappen.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:29 schreef The_Dean het volgende:
Omdat dat Japanse tuning is?
Doe dat dit
[ afbeelding ]
Haha ja, jij een je Nivaquote:Op maandag 21 juni 2010 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Na de Niva mn droomauto
En de Niva heb ik
[..]
luchtgekoelde busjes
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Zoveel moeite doen om isdatzo te kidnappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |