quote:
Idd.. en het erge is als ze hun sappen in mijn oog willen stoppen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Alleen de schil er af halen, is zo veel werk.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:26 schreef L.no het volgende:
Ik kan de wedstrijd morgen niet volgens trouwens. Dean en ik zijn dan in Luik.
Ja, dat ken ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd.. en het erge is als ze hun sappen in mijn oog willen stoppen.
Maakt niet uit, Japan verliest tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:26 schreef L.no het volgende:
Ik kan de wedstrijd morgen niet volgens trouwens. Dean en ik zijn dan in Luik.
Liefde > Japan > Engeland > Nederland.quote:
En Nederland pas op plek vier.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Liefde > Japan > Engeland > Nederland.![]()
Dusja, liefde wint nu.
Engeland heeft tenminste een wk gewonnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Nederland pas op plek vier.![]()
Wat doe je hier nog.
Er zijn wel meer landen die dat voor elkaar gekregen hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Engeland heeft tenminste een wk gewonnen.
Slaapse ^^ en dankequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten allemaal
veel plezier met Dean in Luik, L.
Surequote:
SPOILER: beesie-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
SureHow cute!SPOILER: beesie-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
SureSPOILER: beesie-alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De beesies vinden je lief!Huilen dan.
Hij durft het enkel tegen minderheden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, durft 'ie wel tegen Friezen zeker. Kutkat.
Volgens mij is het gros hier een minderheidquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij durft het enkel tegen minderheden.
Ik vind de beesies ook liefquote:
En zolang we alszelf niet verenigen, zillen we dat ook blijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is het gros hier een minderheid![]()
![]()
Ik zal even in het Delfttopic posten dat jij er staatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind de beesies ook lief
de winkel is verlaten(nu straks van 13:30 - 16:00) nog........
Bedankt hoor, niet dat het zo'n spannende wedstrijd is...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal even in het Delfttopic posten dat jij er staat
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bedankt hoor, niet dat het zo'n spannende wedstrijd is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |