Je bent toch bewusteloos, dus eisen kan je niet hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, ik laat me niet zomaar in 1 of andere pauperbak kidnappen hoor!
Dan geef ik je wel een colaatjequote:Op maandag 21 juni 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
ik drink geen alchol normaliter, en de T3 DoKa Syncro staat ook nog nietin de planning
Slaapsequote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik
Morgen weer vroeg en een hele dag met wat Caparissen op stap
Ik werk niet bij Caparis hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
oh joy, we worden collegas! ik sta over een weekop straat, dus mag over een tijde in de bijstandgokik...
Welterusten dushiquote:
Caparis heeft wel hippe busjesquote:Op maandag 21 juni 2010 00:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik werk niet bij Caparis hoor
Bij een hovenier, en werk morgen samen met wat van die lui
Dat wel, maar ze komen allemaal op de fiets of met de auto, al dat volk woont gewoon in Drachtenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Caparis heeft wel hippe busjes
truste iig
Wat doe jij tegenwoordig dan [nog even]?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn tokkiebuurman werlkt er ookmaar das vestiging Liwwadden weest wel
werk in een busdeurenfabriek in Bolsward, logistiek voor de service afdelingquote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig dan [nog even]?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |