Tof!quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
waaronder een box met alle kinderboeken van Roald Dahl in het Engels![]()
Volgens mij gaat het niet om dagboeken, maar komt er binnenkort een nieuwe biografie uit, die in de Daily Mail (zie link hierboven) stom genoeg steeds 'autobiografie' wordt genoemd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 06:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In Engeland zijn nu de dagboeken van Dahl verschenen en daar komen sappige details uit naar voren:
http://www.dailymail.co.u(...)men-working-spy.html
Welja, zesentwintig boeken. Dan valt er toch wel een kasteeltje af? Hoewel die heb je natuurlijk allemaal wel gezien wanneer je ieder jaar naar dezelfde regio gaat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vandaag besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan denk ik ook nog wel mee
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoelt. Dat Luxemburgse gezin bestond uit 7 personen en die hadden wrs bij elkaar net zoveel boeken bij zich dan jij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Blijft jammer dat je mensen toch blijkbaar niet in hun waarde kunt laten, maar er een waarde-oordeel aan meent te moeten hangen als iemand dingen anders doet dan jij...
Nou, het kampvuur nog net niet, maar om nou te zeggen dat het een fantastisch boek is.... Geen idee waarom de schrijfster het nodig vindt de helft van het boek te vullen met (auto)biografische herinneringen en ik kom gewoon voetnoten twee of meer keer tegen. Erg irritant, overigens. Voetnoten. Maak er dan eindnoten van.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat boek The lost life of Eva Braun kun je trouwens op het kampvuur gooien hoor.
Hoe is het weer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tot nu toe keurig op schema: 1 week weg, 7 boeken weg. Even een dagje naar huis ivm dentaal probleempje, dus mooie gelegenheid de gelezen boeken om te ruilen voor ongelezen exemplarenMorgenmiddag weer terug naar de caravan. Oh ja, ook al lekker gewandeld en komende week bezoekje brengen aan spoorwegmuseum in de buurt, nog een wandeling maken, misschien nog een dagje naar Trier.
Beter dan hier. We hebben wel regen gehad, maar gisteren bijvoorbeeld heb ik toch het grootste deel van de dag buiten in het zonnetje gezeten en me geërgerd aan de dubbele voetnoten in The Lost Life of Eva Braunquote:
Het lijstje was nog iets veranderd, ik had 'een vuurplaats in steen' van Jean M. Auel nog niet uit, dus die is meegegaan in plaats van één van de vijflingen. Heb alles gelezen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En hier mijn definitieve lijstje van de boeken die ik mee neem. Ben net jarig geweest, heb maar liefst 27 boeken gehad, waaronder een box met alle kinderboeken van Roald Dahl in het Engels, dus weet nu echt wat ik meeneem.
- 3 van de kinderboeken uit de box, moet nog even beslissen welke
- 'De Wintergeest' van Kate Mosse
- De omnibus 'Melody' van Virginia Andrews (volledige serie, dus vijf boeken)
- Twee Vijflingen van Agatha Christie, nummers 8 en 9.
Net alsof de "Da Vinci Code" om door te komen was. Ik begrijp het succes nog steeds niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Wil je iets leuks of wil je een daVinci Code voor pseudo-intellectuele masochisten?. Foucault is leuk hoor maar ik vond hem erg taai en af en toe te hoogdravend.
Ik krijg een deja vu bij deze post..
Wat vond je ervan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Het lijstje was nog iets veranderd, ik had 'een vuurplaats in steen' van Jean M. Auel nog niet uit, dus die is meegegaan in plaats van één van de vijflingen. Heb alles gelezen.
Ik vond de Naam van de Roos echt geweldig en ik houd wel van een uitdaging. Ik lees Eco's boeken in ieder geval graag. Dan Brown net zo goed! Het gaat mij echt niet om het intellectuele niveau van een boek, als het maar goed in elkaar zit en spannend is. Met spelfouten en stijlfouten en 'Mary Sues' moet je bij mij echter niet aankomen, dan lees ik het écht niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Wil je iets leuks of wil je een daVinci Code voor pseudo-intellectuele masochisten?. Foucault is leuk hoor maar ik vond hem erg taai en af en toe te hoogdravend.
Ik krijg een deja vu bij deze post..
Ik zeker wel! Ik vond het boek juist heel makkelijk om door te komen. Heb een tijd lang concentratieproblemen gehad en die korte hoofdstukjes waren de reden dat ik enkel door Dan Brown heen kwam. Het succes zit hem denk ik gewoon in de spanning van zijn boeken, ze zijn vlot geschreven en makkelijk, maar nooit op een beledigende manier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Net alsof de "Da Vinci Code" om door te komen was. Ik begrijp het succes nog steeds niet..
Ja, oke. Maar niet iedereen heeft een aandoening, denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik zeker wel! Ik vond het boek juist heel makkelijk om door te komen. Heb een tijd lang concentratieproblemen gehad en die korte hoofdstukjes waren de reden dat ik enkel door Dan Brown heen kwam. Het succes zit hem denk ik gewoon in de spanning van zijn boeken, ze zijn vlot geschreven en makkelijk, maar nooit op een beledigende manier.
Hier ben ik het wel mee eens trouwens. Ik heb het wel gehad met de Nederlandse literatuur.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:38 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik vond de Naam van de Roos echt geweldig en ik houd wel van een uitdaging. Ik lees Eco's boeken in ieder geval graag. Dan Brown net zo goed! Het gaat mij echt niet om het intellectuele niveau van een boek, als het maar goed in elkaar zit en spannend is. Met spelfouten en stijlfouten en 'Mary Sues' moet je bij mij echter niet aankomen, dan lees ik het écht niet.
Haha Nederlandse literatuur! Praat me er niet van. De enige leuke was Piet Paaltjens, daarna is het snel heuvelafwaarts gegaan (idd, ik heb geen ene FUCK met Nederlandse schrijvers).quote:Op woensdag 1 september 2010 00:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens trouwens. Ik heb het wel gehad met de Nederlandse literatuur.
Ben die brei van bijvoeglijk naamwoorden zat ook en ik wil niets meer weten van de geur van vergeten boter in het huis van oma. Dat is gewoon klaar. Liever een goed verteld verhaal..
quote:In een wip was de lust
Om te vrijen gebluscht
Bij het paar. Zelfs geen woord dorst het te spreken.
't Zag van schrik zóó spierwit
Als een laken, wen dit
Reeds een dag op het gras ligt te bleeken.
Dat vond ik ook nog wel tegenvallen eigenlijk maar het is al jaaaaaaren geleden dat ik het gelezen heb.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:38 schreef TheHappyPrince het volgende:
Het gaat mij echt niet om het intellectuele niveau van een boek, als het maar goed in elkaar zit en spannend is.
Ik vond dit deer juist weer wel leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?
Kreeg het boek jaren terug voor mijn verjaardag. Had toen op aanraden van een collega alles van de reeks gelezen en dit boek is o.a. een paar maanden geleden met het oud papier meegegaan. Nee, niet uitgelezen want ik vond het te slecht.
Nietes het is allemaal waarquote:Op woensdag 1 september 2010 08:00 schreef Ryan3 het volgende:
De Da Vinci code is een beetje gebaseerd op een hoax hè.
Linkje: De 'Priorij van Sion' hoax .
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens trouwens. Ik heb het wel gehad met de Nederlandse literatuur.
Ben die brei van bijvoeglijk naamwoorden zat ook en ik wil niets meer weten van de geur van vergeten boter in het huis van oma. Dat is gewoon klaar. Liever een goed verteld verhaal..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |