quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:Wheel of Time. De enige serie waar ik niet doorheen kon komen. Ooit deel 1 gekocht, wat de dubieuze eer later kreeg om het eerste boek te zijn wat ik heb weggegeven
Ik hoop straks bij een select groepje te horen dat ze allemaal gelezen heeft, we zullen zien
Veel mensen komen niet verder dan boek 4, maar het einde moet weer goed worden en ik ben erop voorbereid.
Maar de serie the sword of truth van terry goodkind vond ik ook fantastisch en daar haakten ook veel mensen af, we zullen zien. Het is in iedergeval prima vakantievoer.
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:55 schreef SadKingBilly het volgende:Giphart herlezen, altijd goed. En op mijn ereader heb ik op dit moment alles van Heinlein, Asimov en Stephen King. En nog een kleine 5000 ongesorteerde titels van allerhande schrijvers. Wel voor het overgrote deel SF of Fantasy trouwens.
Ik ben weken bezig geweest om alles te sorteren, per auteur submappen met de boekenseries en pagina's van wikipedia en recensies erin. Heel wat werk, maar ik pak nu bijna niks nieuws meer mee en kan jaren en jaren voluit. Al kreeg ik wel bijna een hartverzakking toen mijn ereader kapot was (heb inmiddels een nieuwe). Ik had gelukkig nog een backup op het werk liggen. Sindsdien heb ik 2 backups van mijn boeken hier thuis op DVD gebrand, die ongesorteerde titels nog een keer uitzoeken trek ik niet.