quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:54 schreef bas-beest het volgende:
De Beproeving (S. King) (maar dan wel de volledige)
mooi boekquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:49 schreef Silv het volgende:
The unbearable lightness of being van Milan Kundera voor een weekje vakantie. Lees niet heel erg veel op vakantie eigenlijk.
Nou ja, Baudolino is natuurlijk sowieso fictie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:50 schreef Meursault het volgende:
Ik heb Baudolino van Umberto Eco bewaard voor deze zomer. Ik zit te twijfelen over iets van Jan van Aken, maar dat is misschien teveel historie één vakantie. Misschien een beetje SF. Philip K. Dick bijvoorbeeld.
Oh, sorry. Centurion.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:29 schreef Frollo het volgende:
Caesarion vond ik goed, veel meeslepender dan Joe Speedboot in elk geval.
Schrijven dat zij kon! Boh!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef tafelpoot het volgende:
Tijd om een paar boeken te lezen die al een tijdje op mijn lijstje stonden. Ik lees alle boeken overigens in het Nederlands. Alleen van Harper Lee lees ik wellicht het origineel
Jean-Paul Sartre - La Nausée (de Walging)
Madame Bovary - Gustave Flaubert
JJ Voskuil - Bij Nader Inzien
Hermann Hesse - Narziss und Goldmund
Harper Lee - To Kill A Mockingbird
Ik bedoelde historische fictie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, Baudolino is natuurlijk sowieso fictie.. Maar wel een leuk boek om te lezen.
Philip Dick lees ik nooit teveel van achter elkaar, da's af en toe zo naargeestig.
zou dat boek nou net zo slecht zijn als de film?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Meursault het volgende:
Battlefield Earth: a saga of the year 3000 van L. Ron Hubbard.
De verfilming schijnt ontzettend slecht te zijn - dat is bekend. Het boek heeft echter best goede recensies. Ik ben benieuwd. Meer dan duizend pagina's aan space opera.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:43 schreef bas-beest het volgende:
[..]
zou dat boek nou net zo slecht zijn als de film?
Lijst!quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb er al 25 klaarstaan in mijn vakantieboekenkrat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |