TU Twente.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
TMF awards in enschede![]()
wie bedenkt dat soort shit
Ben er een keer geweest in ver verleden. Wel spange chicks opzich.quote:
En wat zijn dan je plannen>?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, nog 2 dagen les en de week erna nog een paar dagen bio-practicum.
En ze gaat mij sowieso nog in haar MSN-lijst krijgen.
Geen idee, veel proberen te praten en dan kijken of ze verder al veel gepland heeft voor de komende periode.quote:
Good.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen idee, veel proberen te praten en dan kijken of ze verder al veel gepland heeft voor de komende periode.
link naar topic?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb een topic geTR'd en de TS kreeg een note. Ik voel me goed
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, zo scare. Ik kom in RDR niet verder in een missie omdat als ik op een gegeven punt aankom alles gaat glitchen en m'n paard gaat zweven in de lucht.
Opzichquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest in ver verleden. Wel spange chicks opzich.
Al de 4e keer op dat punt. En het is een belangrijke missie dus kan niet verder zonder die missie.quote:
Mijn topic?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb een topic geTR'd en de TS kreeg een note. Ik voel me goed
Dus je ziet haar regelmatig en wil eerst haar MSN voordat je haar uberhaupt gaat vragen? Bel haar nu op man.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
Geen idee, veel proberen te praten en dan kijken of ze verder al veel gepland heeft voor de komende periode.
Neequote:
siewosiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zeg ook altijd op die manier "opzich"
Gast, ik heb haar nummer niet eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Dus je ziet haar regelmatig en wil eerst haar MSN voordat je haar uberhaupt gaat vragen? Bel haar nu op man.
Aber du bist ein Peanut.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zeg ook altijd op die manier "opzich"
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, zo scare. Ik kom in RDR niet verder in een missie omdat als ik op een gegeven punt aankom alles gaat glitchen en m'n paard gaat zweven in de lucht.
quote:
Red Dead Redemption.quote:
Ik heb schijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |