quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
x
kanker ja natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
Het is roddelaars noem ik sletten want ze houden van lullen.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar is je kans nu compleet verkeken?
Haha ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat voor fucking spelletjes spelen jullie daar thuis.![]()
Ja, nog 2 dagen les en de week erna nog een paar dagen bio-practicum.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Spreek je der nog voordat ze op vakantie gaat dan
THAT'S THE SPIRITquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, nog 2 dagen les en de week erna nog een paar dagen bio-practicum.
En ze gaat mij sowieso nog in haar MSN-lijst krijgen.
quote:
quote:
tmf awards soberzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
TMF awards in enschede![]()
wie bedenkt dat soort shit
Sowieso, TMF Awardsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
TU Twente.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
Ben er een keer geweest in ver verleden. Wel spange chicks opzich.quote:
En wat zijn dan je plannen>?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, nog 2 dagen les en de week erna nog een paar dagen bio-practicum.
En ze gaat mij sowieso nog in haar MSN-lijst krijgen.
Geen idee, veel proberen te praten en dan kijken of ze verder al veel gepland heeft voor de komende periode.quote:
Good.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen idee, veel proberen te praten en dan kijken of ze verder al veel gepland heeft voor de komende periode.
link naar topic?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb een topic geTR'd en de TS kreeg een note. Ik voel me goed
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, zo scare. Ik kom in RDR niet verder in een missie omdat als ik op een gegeven punt aankom alles gaat glitchen en m'n paard gaat zweven in de lucht.
Opzichquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest in ver verleden. Wel spange chicks opzich.
Al de 4e keer op dat punt. En het is een belangrijke missie dus kan niet verder zonder die missie.quote:
Mijn topic?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb een topic geTR'd en de TS kreeg een note. Ik voel me goed
Dus je ziet haar regelmatig en wil eerst haar MSN voordat je haar uberhaupt gaat vragen? Bel haar nu op man.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
Geen idee, veel proberen te praten en dan kijken of ze verder al veel gepland heeft voor de komende periode.
Neequote:
siewosiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zeg ook altijd op die manier "opzich"
Gast, ik heb haar nummer niet eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Dus je ziet haar regelmatig en wil eerst haar MSN voordat je haar uberhaupt gaat vragen? Bel haar nu op man.
Aber du bist ein Peanut.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zeg ook altijd op die manier "opzich"
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, zo scare. Ik kom in RDR niet verder in een missie omdat als ik op een gegeven punt aankom alles gaat glitchen en m'n paard gaat zweven in de lucht.
quote:
Red Dead Redemption.quote:
Ik heb schijt.quote:
Ik niet meer, zojuist het riool ingestuurd.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik niet meer, zojuist het riool ingestuurd.
quote:
AHAAAAquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
Cared iemand als ik post? Ik heb mn doei nu toch al gebroken en ik verveel me en ik ben zwak.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
Cared iemand als ik post? Ik heb mn doei nu toch al gebroken en ik verveel me en ik ben zwak.
Welcome backquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
oh.quote:
Goed idee! Laten we het over onze stoelgang hebben! Wat doe jij tegen dat opgeblazen gevoel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik niet meer, zojuist het riool ingestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat PV ook de enige is die haar liever niet hier heeft. Zou wel weak zijn als wd hem z'n zin geeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:18 schreef reetveter het volgende:
Het is hier toch veel toffer als wd er ook is. Dus van mij mag ze.
Nog een reden om haar het gewoon de volgende keer te vragen. Niet haar nummer maar of ze meegaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
Gast, ik heb haar nummer niet eens.
Hij kankert alleen maar op me en we weten allemaal dat ik dat niet kan negeren. En ja, dan ga ik weg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat PV ook de enige is die haar liever niet hier heeft. Zou wel weak zijn als wd hem z'n zin geeft.
PV vindt dat ook leuk hoor. Hij is een pestkop.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat PV ook de enige is die haar liever niet hier heeft. Zou wel weak zijn als wd hem z'n zin geeft.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee! Laten we het over onze stoelgang hebben! Wat doe jij tegen dat opgeblazen gevoel?Dat betekend dat je moet schijten maar niet kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee! Laten we het over onze stoelgang hebben! Wat doe jij tegen dat opgeblazen gevoel?nou wij mannen kunnen een beetje bol buikje krijgen als we heeeeeel lang niet poepen.. maar aangezien vrouwen niet poepen zullen vrouwen ook nooit een opgeblazen gevoel hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan krijg je als je ouder wordt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat betekend dat je moet schijten maar niet kan!
Je hoeft het niet te negeren maar door weg te blijven geef je 'm alleen maar z'n zin.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij kankert alleen maar op me en we weten allemaal dat ik dat niet kan negeren. En ja, dan ga ik weg.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik in berg en ik in lucht.
HACKERquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik in berg en ik in lucht.
Het maakt mij niet uit dat hij zijn zin krijgt. Dan kan hij weer fappen op zijn enige behaalde prestatie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te negeren maar door weg te blijven geef je 'm alleen maar z'n zin.
Sowieso mensen die on chicks picken, online of niet, gewoon sadness![]()
2 keer dezelfde pic postenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik in berg en ik in lucht. s
ZELFDE FOKKING PAGINAquote:
Nee, iemand anders wel voor mij. XBOX is omgebouwd. Maar FIFA doet het wel gewoon.quote:
quote:
Ja, maar in RDR zitten daar wel de fouten bij. Net als je op je map een blauw puntje hebt die met je meerdijt, die gaat constant rechtdoor terwijl die dat in het 'echt' niet doet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, iemand anders wel voor mij. XBOX is omgebouwd. Maar FIFA doet het wel gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |