quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:59 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je kijkt niet echt vrolijk...
Heb je ook een "voor" foto...'t is altijd leuk het verschil juist te zien.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt er wel het hoofd voor.![]()
Ik denk er sterk over om deze zomer ook 9 mm te doen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha gast, je bent die zoon Rachid van slager Achmed (Raymann Is Laat).
[ afbeelding ]
Ik zit er zelf ook al aan te denken om het nog korter te doen, Adhemar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:19 schreef adhemar25 het volgende:
@ Brandwacht: aangezien 3mm je al lang begint te lijken misschien deze zomer eens experimenteren met het helemaal glad te doen? 3 mm heb je immers zo weer terug en volgens mij kan je het hebben.
Ik zit er ook steeds meer aan te denken om het een keer te proberen, maar mijn vrouw is er erg op tegen. Die zei pas geleden nog dat dit wel kort genoeg is, vandaar dat ik dacht dan ga ik vanaf nu af en toe per stand van 0.5 mm omlaag.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:01 schreef adhemar25 het volgende:
Ja, ondertussen ben ik weer helemaal kaal. Heb dezelfde evolutie mee gemaakt (12 mm naar steeds korter) en heb het vorig jaar het steeds zonder opzetstukje geschoren. Maar sinds het verlof terug helemaal glad en tenzij er professioneel opmerkingen op zouden komen denk ik dat ik het weer zo ga houden. Voelt veel beter dan een paar mm maar is wel een extra barrière om te overwinnen. In elk geval: van mijn vrienden en vriendinnen nooit echt negatieve argumenten gehoord (eerder integendeel aanmoedingen 'ik vind dat je het een tijdje zo moet houden' en tijdens een jobsearch ook gemerkt dat het niet echt een breekpunt was. Het verschil naar een heel kort (zonder opzetstukje) geschoren kop is echt miniem (als je het de vrijdag glad doet zie je de maandag al weer wat haar) maar het gevoel is wel een heel stuk anders. Vandaar dat ik zou aanbevelen om het eens te proberen, zeker wanneer je verlof hebt en nu al gewend bent aan 3 mm.
Je nieuwe korte kop staat veel beter imhoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij deze, en de niet zo vrolijke kop komt door vermoeidheid
[ afbeelding ]
[..]
Thanks. Ik ben er zelf echt heel blij mee, ik raad het je ook aan.
[..]
Dude....Hoe, in vredesnaam
Als je verder gewoon goed gekleed bent en niet onder de tattoo's zit ofzo is er weinig mis met kort haar toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 01:01 schreef adhemar25 het volgende:
Ja, ondertussen ben ik weer helemaal kaal. Heb dezelfde evolutie mee gemaakt (12 mm naar steeds korter) en heb het vorig jaar het steeds zonder opzetstukje geschoren. Maar sinds het verlof terug helemaal glad en tenzij er professioneel opmerkingen op zouden komen denk ik dat ik het weer zo ga houden. Voelt veel beter dan een paar mm maar is wel een extra barrière om te overwinnen. In elk geval: van mijn vrienden en vriendinnen nooit echt negatieve argumenten gehoord (eerder integendeel aanmoedingen 'ik vind dat je het een tijdje zo moet houden' en tijdens een jobsearch ook gemerkt dat het niet echt een breekpunt was. Het verschil naar een heel kort (zonder opzetstukje) geschoren kop is echt miniem (als je het de vrijdag glad doet zie je de maandag al weer wat haar) maar het gevoel is wel een heel stuk anders. Vandaar dat ik zou aanbevelen om het eens te proberen, zeker wanneer je verlof hebt en nu al gewend bent aan 3 mm.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:57 schreef dutchkr het volgende:
Heren, zojuist de stap gezet. Had 3 tot 4 cm op mijn hoofd. Eerste tondeuse 6mm, daarna tondeuse zonder opzetkam en tenslote het mes erover. Wel schrikken in de spiegel, maar wat en zalig gevoel. Kijken of ik het volhoud om dagelijks te gaan scheren. Maar eerst de reactie van mijn partner afwachten. Die wordt waarschijnlijk erg boos...... (denk niet dat ik een foto hier kan plaatsen vanaf mijn harde schijf)
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Desunoto het volgende:
zoek een trimmer die goed in de hand ligt, lang meegaat en het liefst een aantal verschillende standen tussen 1mm en 5mm heeft. En mijn haar is iets dikker dan gemiddeld. Dus daar moet het ook goed doorheen kunnen.
Maar mijn vraag is: heeft iemand nog een goede tip voor een tondeuse/trimmer, die bij mijn wensen past? Heb zelf al rondgekeken maar er zijn zoveel verschillende...
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Alweer een TVP in LIF
Ik heb er nog niet de ballen voor om dit te doen
Nee ff serieus. Altijd wel gewild, maar durf het niet
Dat 's morgens volgellen van mijn haar ben ik soms zo moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |