abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84411573
gelukt hierbij dus de na foto.

pi_84411583
beter komt morgenavond wel
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:07:58 #28
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_84419099
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:59 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Je kijkt niet echt vrolijk... :)
Heb je ook een "voor" foto...'t is altijd leuk het verschil juist te zien.

Bij deze, en de niet zo vrolijke kop komt door vermoeidheid :P

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hebt er wel het hoofd voor. ^O^

Ik denk er sterk over om deze zomer ook 9 mm te doen. :o

Thanks. Ik ben er zelf echt heel blij mee, ik raad het je ook aan.

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Haha gast, je bent die zoon Rachid van slager Achmed (Raymann Is Laat) :').

[ afbeelding ]

Dude....Hoe, in vredesnaam :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Chocolatebear op 23-07-2010 23:16:35 ]
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:23:01 #29
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_84419716
Standje 3 met standje 1,5 aan de zijkanten! :W
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_84442754
@ Hubs & Chocolatebear: proficiat met jullie moed om de stap te nemen! Ziet er goed uit!

@ Brandwacht: aangezien 3mm je al lang begint te lijken misschien deze zomer eens experimenteren met het helemaal glad te doen? 3 mm heb je immers zo weer terug en volgens mij kan je het hebben.
pi_84447887
vroeg eigenlijk niet zoveel moed :P
Ik wou het gewoon een stuk kaler hebben, omdat ik dat praktischer vind en gewoon nieuwsgierig was naar het resultaat. En dus heb ik een tondeuse op de kop getikt en een vriendin haar gang laten gaan :)

en ben erg tevreden met het resultaat dus voorlopig is het een blijvertje :)
pi_84461606
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:19 schreef adhemar25 het volgende:

@ Brandwacht: aangezien 3mm je al lang begint te lijken misschien deze zomer eens experimenteren met het helemaal glad te doen? 3 mm heb je immers zo weer terug en volgens mij kan je het hebben.
Ik zit er zelf ook al aan te denken om het nog korter te doen, Adhemar.
Helemaal kaal weet ik niet, maar bij mijn tondeuse is er ook een mogelijkheid voor standen van 0,5 tot 2,5 mm in stappen van 0,5.
Ik had dit zelf eigenlijk nooit verwacht, toen ik ooit begon, toen nog op 12 mm dacht ik dat ik niet korter zou gaan dan die 12 mm, en zie nu, nu vind ik 3 mm al lang. :?

Adhemar heb jij zelf ook een gemillimeterd of kaal hoofd ?
pi_84491364
Ja, ondertussen ben ik weer helemaal kaal. Heb dezelfde evolutie mee gemaakt (12 mm naar steeds korter) en heb het vorig jaar het steeds zonder opzetstukje geschoren. Maar sinds het verlof terug helemaal glad en tenzij er professioneel opmerkingen op zouden komen denk ik dat ik het weer zo ga houden. Voelt veel beter dan een paar mm maar is wel een extra barrière om te overwinnen. In elk geval: van mijn vrienden en vriendinnen nooit echt negatieve argumenten gehoord (eerder integendeel aanmoedingen 'ik vind dat je het een tijdje zo moet houden' en tijdens een jobsearch ook gemerkt dat het niet echt een breekpunt was. Het verschil naar een heel kort (zonder opzetstukje) geschoren kop is echt miniem (als je het de vrijdag glad doet zie je de maandag al weer wat haar) maar het gevoel is wel een heel stuk anders. Vandaar dat ik zou aanbevelen om het eens te proberen, zeker wanneer je verlof hebt en nu al gewend bent aan 3 mm.
pi_84492734
Oh tvp, ik doe het elk jaar wel een keer laten groeien en dan weer eraf halen. :)
Lambo of Rekt
pi_84530227
Ik scheer m'n knar eigenlijk al heel lang met de tondeuze maar wil graag glad. Het probleem is vervolgens dat als ik een scheermesje pak ik gewoon vrijwel niets behalve huid sloop, mijn haar lijkt wel te dik voor de mesjes... :?

Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?
Ik heb hier en daar al wat rondgevraagd maar niemand herkent dit probleem, dacht vervolgens, laat ik 't maar eens op FOK! proberen...
You know fuck all about heavy manners...
pi_84569424
quote:
Op maandag 26 juli 2010 01:01 schreef adhemar25 het volgende:
Ja, ondertussen ben ik weer helemaal kaal. Heb dezelfde evolutie mee gemaakt (12 mm naar steeds korter) en heb het vorig jaar het steeds zonder opzetstukje geschoren. Maar sinds het verlof terug helemaal glad en tenzij er professioneel opmerkingen op zouden komen denk ik dat ik het weer zo ga houden. Voelt veel beter dan een paar mm maar is wel een extra barrière om te overwinnen. In elk geval: van mijn vrienden en vriendinnen nooit echt negatieve argumenten gehoord (eerder integendeel aanmoedingen 'ik vind dat je het een tijdje zo moet houden' en tijdens een jobsearch ook gemerkt dat het niet echt een breekpunt was. Het verschil naar een heel kort (zonder opzetstukje) geschoren kop is echt miniem (als je het de vrijdag glad doet zie je de maandag al weer wat haar) maar het gevoel is wel een heel stuk anders. Vandaar dat ik zou aanbevelen om het eens te proberen, zeker wanneer je verlof hebt en nu al gewend bent aan 3 mm.
Ik zit er ook steeds meer aan te denken om het een keer te proberen, maar mijn vrouw is er erg op tegen. Die zei pas geleden nog dat dit wel kort genoeg is, vandaar dat ik dacht dan ga ik vanaf nu af en toe per stand van 0.5 mm omlaag.
In september heb ik verlof, wie weet probeer ik het dan wel.
Hoe lang duurt het als je het zonder opzet stukje heb gedaan voor het weer ongeveer 3 mm is ? een week of korter ?
pi_84584245
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:07 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Bij deze, en de niet zo vrolijke kop komt door vermoeidheid :P
[ afbeelding ]
[..]

Thanks. Ik ben er zelf echt heel blij mee, ik raad het je ook aan.
[..]

Dude....Hoe, in vredesnaam :D
Je nieuwe korte kop staat veel beter imho :)
Gelukkig zonder haar
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:38:46 #38
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_84589296
als ik jonger was geweest (zo'n 14) dan had ik het Cassie-style gedaan. Maarja als 20-ger word ik niet echt seriues genomen dan

¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_84597828
@ weetikveel: misschien eens een ander type scheermesje gebruiken? Ik gebruik Gilette fusion power en dat gaat prima
@ brandwacht: aangezien haar ongeveer één cm per maand groeit moet je er van uit gaan dat het ongeveer een weekje zal duren om terug tot 3 mm te komen.
pi_84598111
quote:
Op maandag 26 juli 2010 01:01 schreef adhemar25 het volgende:
Als je verder gewoon goed gekleed bent en niet onder de tattoo's zit ofzo is er weinig mis met kort haar toch? :? Sterker nog: het ziet er verzorgd en netjes uit, mits je niet een te dikke kop hebt :P. Denk eerder dat (heel) lang haar bij mannen een 'probleem' kan geven op professioneel vlak.
-
pi_84630740
ik heb me vorige week ook kaal geschoren *O*
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_84637704
Ik ga het zeker niet helemaal kaal doen, maar zoek een trimmer die goed in de hand ligt, lang meegaat en het liefst een aantal verschillende standen tussen 1mm en 5mm heeft. En mijn haar is iets dikker dan gemiddeld. Dus daar moet het ook goed doorheen kunnen.

Heb m'n haar de laatste tijd steeds korter en korter laten knippen, en kom erachter dat het me eigenlijk best wel aardig staat. :P Nu wil ik van een paar centimeter naar een paar millimeter. Lekker makkelijk, en zelf doen betekent ook nooit meer naar de kapper hoeven. ^O^

Maar mijn vraag is: heeft iemand nog een goede tip voor een tondeuse/trimmer, die bij mijn wensen past? Heb zelf al rondgekeken maar er zijn zoveel verschillende...
pi_84639155
Heren, zojuist de stap gezet. Had 3 tot 4 cm op mijn hoofd. Eerste tondeuse 6mm, daarna tondeuse zonder opzetkam en tenslote het mes erover. Wel schrikken in de spiegel, maar wat en zalig gevoel. Kijken of ik het volhoud om dagelijks te gaan scheren. Maar eerst de reactie van mijn partner afwachten. Die wordt waarschijnlijk erg boos...... (denk niet dat ik een foto hier kan plaatsen vanaf mijn harde schijf)
pi_84640244
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:57 schreef dutchkr het volgende:

Heren, zojuist de stap gezet. Had 3 tot 4 cm op mijn hoofd. Eerste tondeuse 6mm, daarna tondeuse zonder opzetkam en tenslote het mes erover. Wel schrikken in de spiegel, maar wat en zalig gevoel. Kijken of ik het volhoud om dagelijks te gaan scheren. Maar eerst de reactie van mijn partner afwachten. Die wordt waarschijnlijk erg boos...... (denk niet dat ik een foto hier kan plaatsen vanaf mijn harde schijf)
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Uhuh :').
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:55:34 #45
142166 ljluca
Devotissimo suo
pi_84660383
Kort haar is 8-) _O_ ^O^

Noi non potemo avere perfetta vita senza amici
pi_84705245
Hi dutchkr, hoe zijn de reacties geweest? Van jouw partner en van de rest? Tov een paar centimer is direct helemaal glad natuurlijk een groot verschil. Scheer je nu elke dag?
pi_84705364
Kan iemand me nog iets aanraden?
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef Desunoto het volgende:
zoek een trimmer die goed in de hand ligt, lang meegaat en het liefst een aantal verschillende standen tussen 1mm en 5mm heeft. En mijn haar is iets dikker dan gemiddeld. Dus daar moet het ook goed doorheen kunnen.

Maar mijn vraag is: heeft iemand nog een goede tip voor een tondeuse/trimmer, die bij mijn wensen past? Heb zelf al rondgekeken maar er zijn zoveel verschillende...
pi_84706240
Desunoto

Bij de meeste tondeuses is de lengte van het kortste opzetkammetje 3 mm, dus dat kan je bijna bij elke tondeuse vinden. In theorie is de lengte zonder opzetkam 0 mm maar in de praktijk is het meestal toch nog ongeveer 1 mm,

Met deze tondeuse heb je nog wel keuze tussen 0.8, 1.4 en 2mm en die is wel ok.

http://www.haircompany.be/pro/mat/ant/tond/2288/2288.htm

Als je een gewone goede tondeuse wil, bv voor met opzetkammetje 3mm is deze van Philips wel ok

http://www.tondeusestore.(...)qc5099-tondeuse.html
pi_84795689
Alweer een TVP in LIF :D

Ik heb er nog niet de ballen voor om dit te doen :@
:')

Nee ff serieus. Altijd wel gewild, maar durf het niet :@
Dat 's morgens volgellen van mijn haar ben ik soms zo moe :r
U MAD?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 00:40:58 #50
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_84798079
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Alweer een TVP in LIF :D

Ik heb er nog niet de ballen voor om dit te doen :@
:')

Nee ff serieus. Altijd wel gewild, maar durf het niet :@
Dat 's morgens volgellen van mijn haar ben ik soms zo moe :r
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')