Gewoon vastpakken en er stukken afscheuren met je tanden. Rawr!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:59 schreef AKnynke het volgende:
Het enige kookgerei wat ik nog in huis heb zijn 2 koekepannen en een heeeeel klein steelpannetje. Toch heb ik een biefstukje, gebakken aardappelen en broccoli kunnen klaarmaken. Die ik vervolgens moest veroberen met plastic bestek. Een biefstukje snijden met een plastic mes is nog best lastig!
A-Team, Karate Kid.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef Perruche het volgende:
Ik wil eigenlijk best graag naar de bios, draait er nog wat leuks?
Heb een makropas...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:02 schreef P.F het volgende:
Wie heeft er een Makro pas? Ik wil een carmenkrulset![]()
Het vriendje belt: ja wil je nog iets? En ik: jaaa die!
En hij: o maar ik sta bij de kassa van de foodafdeling en dat is ergens anders dus dat kan niet.
ik ook niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:31 schreef loveli het volgende:
Nou ja zeg, Uniek, iedereen heeft je in prinsessejurk gezien en ik niet
Goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Loveli, hoe gaat ie? (behoed je voor een kwartet)
Alvast gefeliciteerd met je eerste gehaalde examenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi lieve dames. Ik beloof echt echt dat ik binnenkort alles ga teruglezen, maar voor nu een ego-post en erg offtopic: maar ik heb mijn eerste examen gehaald (wel de makkelijkste, en ik wist wel dat ik hem had gehaald, maar toch
Dus nog 1 resultaat terug en dan kan ik naar de uni!
Ja foto's. Dat moet vanavond of morgen echt gebeuren, daarna woon ik tijdelijk ergens anders en kom ik 2 weken niet meer bij mn bestanden/pc. Goed dat je me eraan herinnertquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico heeft een huisje, Co! Of wist je dat al? Er wordt nog met smart op foto's gewacht.
Nee dat klopt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:22 schreef conleche het volgende:
Oh kijk!! Nee dat wist ik niet!! Allebei gefeliciteerd!! (Het laatste wat ik wist dat er nog 50 voor Chico moesten nee-zeggen, of heb ik dat verkeerd begrepen?)
a team is eigenlijk voor mijn tijdquote:
Goed hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, hoe is het daar? Ook weekend neem ik aan? Nog geen last van heimwee??
Eiwitverbranding, ketonen, zoiets. Is ook een controle als je Atkins doet ofzo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Heeft die ammoniaklucht niet iets te maken met te weinig suiker? M'n moeder heeft suikerziekte en als ze echt te laag zit qua suiker gaat ze heel raar ruiken.
En ik ook niet!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
fnl is bij mij om de hoek, letterlijken daar was mijn eerste sollicitatie heen gegaan, die brutale
helaas wilden ze echt een fulltimer, maar ze houden me in hun bestand. Zou tof zijn, want het is 2 minuten lopen
Vast van al het zou in de kaas?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ola! Zo, dat zit er weer op. Ben een beetje opgezet
kreeg mn spinningschoenen bijna niet aan. Misschien door de wijn en de fondue gister. Vandaag maar even op het eten letten.
Wij gaan tijdens de wedstrijd richting het oosten tuffen. Scheelt drukte op de volkomen door wegwerkzaamheden en -afsluitingen geregeerde snelwegen die kant op.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 04:17 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Uniekhoorn, die rare ammoniaklucht? Mijn liefste heeft dat, maar hij ruikt het wel aan zichzelf en ik niet.
een A wordt net iets makkelijker gegeven hier, en in Nederland is een 10 vrijwel onmogelijk om te halen. Als ik het zou vertalen zou ik het rond de 8,5 zetten ofzo..Maar, daar ben ik nog steeds tevreden mee!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef Blurred86 het volgende:
gefeliciteerd Nynke, wow!
(is dat hetzelfde als een 10 hier??)
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
een A wordt net iets makkelijker gegeven hier, en in Nederland is een 10 vrijwel onmogelijk om te halen. Als ik het zou vertalen zou ik het rond de 8,5 zetten ofzo..Maar, daar ben ik nog steeds tevreden mee!
Inderdaad, daar mag je echt trots op zijn, super!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
een A wordt net iets makkelijker gegeven hier, en in Nederland is een 10 vrijwel onmogelijk om te halen. Als ik het zou vertalen zou ik het rond de 8,5 zetten ofzo..Maar, daar ben ik nog steeds tevreden mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |