Dat is wel een goede, maar ik zit meestal alleen in de tram/metro/streekbus. De laatste keer dat ik in de trein zat was echt maanden geledenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ikke niet. Maar ik ben altijd blij als ik bladen die me normaal geen seconde zouden boeien in de trein vind. Dus als je geen afnemers vindt; leg het in het OV.
Zit er verder veel vocht in het recept? Dan zou het kunnen. Post anders het recept eens?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:25 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: ik heb een recept waarin ongekookte pasta in een ovenschotel moet, maar kan dat wel?Neem aan dat dat net zo werkt als bij lasagne? (ja domme vraag misschien, maar ik wil m'n eten van vanavond niet verpesten
)
Ja maar ik denk ook niet dat ik de bladen ga vinden in de trein. Ik denk dat een andere verveelde reiziger blij is met een blad in tram/bus/metro/trein.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is wel een goede, maar ik zit meestal alleen in de tram/metro/streekbus. De laatste keer dat ik in de trein zat was echt maanden geleden!
300 ml waterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit er verder veel vocht in het recept? Dan zou het kunnen. Post anders het recept eens?
Ja ikke! Zitten nu in de auto, en weet niet of / hoe ik pm kan lezen op de telefoon...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
wie ging er ookalweer naar Muse vandaag en hoe gaat die persoon? OV of auto? Want als die persoon het niet erg vindt om een eindje te lopen weet ik nog een goede gratis parkeerplek met goede aanrijdroute vanaf de A73(bij mijn huis)
Ik denk dat PF gewoon bedoelt dat ze niet in de gelegenheid is die bladen in de trein / bus / metro / tram te leggen aangezien ze zelf nooit met het OV gaatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja maar ik denk ook niet dat ik de bladen ga vinden in de trein. Ik denk dat een andere verveelde reiziger blij is met een blad in tram/bus/metro/trein.
Ja ik ga wel met het OV, maar niet met de trein.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat PF gewoon bedoelt dat ze niet in de gelegenheid is die bladen in de trein / bus / metro / tram te leggen aangezien ze zelf nooit met het OV gaat.
Ja, dat klinkt wel of het gaat lukken. Zit genoeg vocht bij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
En dit is het recept:
1 Verhit de olie in een wok en fruit de uien 3 min. Schep de roerbakmix erbij en roerbak 3 min. 2 Meng in de ovenschaal de ongekookte pasta met de geroerbakte groente, de passata, 300 ml water, de Italiaanse kruiden en peper en zout naar smaak. Dek het gerecht af met de plakken kaas. Schuif de schotel in de koude oven en schakel deze in op 200°C. Bak het gerecht, zodra de oven op temperatuur is, in 40 min. goudbruin en gaar. Serveer direct.
Da's geen argument, het is ook niet bedoeld voor je gezondheid. Ze gingen er vast niet dood aan, maar ze waren ook vast niet op hun mooist.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik verzorg ze ook niet, hoor en die van mij zien er niet zo uit.
Ik vind het echt dikke onzin om voor elk deeltje van je lijf weer aparte potjes smeersels aan te schaffen. Dat deden ze in de middeleeuwen ook niet en toen gingen ze er ook niet dood aan (wel aan andere dingen, maar niet aan niet voldoende smeren
)
O en ze deden in de middeleeuwen niet aan persoonlijke verzorging?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's geen argument, het is ook niet bedoeld voor je gezondheid. Ze gingen er vast niet dood aan, maar ze waren ook vast niet op hun mooist.Het is gewoon zonde om er minder mooi uit te zien dan je zou kunnen, als het met weinig moeite beter kan.
Sorry, spuit 11, posten onder het bijlezen...
quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, gefeliciteerd Nynke!Supergoed!
Hm, goed punt van die nagelriemen. Moet ik ook weer eens doen... Prima werkje voor een zaterdag waarop je toch niet tot iets nuttigs in staat bent.Gisteravond verjaardagsfeestje, vanochtend om kwart over 7 op om de wedstrijd te zien. Je moet wat overhebben voor je land.
En anders weet ik je te vindenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel of het gaat lukken. Zit genoeg vocht bij.
Oh ok, ik heb niet echt een beeld bij metro/tram/bus want daar zit ik dan weer nooit inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:31 schreef P.F het volgende:
Nou ja ik vind het een beetje viezig om iets uit de bus/metro/tram te pakken. Trein heb ik geen problemen mee.
In de hogere kringen liep men er wel zo bijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Eten is niet, Viking.
PF: ik betwijfel dat ze er zo bij liepen in de Middeleeuwen.Apart gebaar van dat kind trouwens.
Wat is Koko's?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Broccoli is lekker Vik! Koko's is vies
Coco'squote:
Zijn die pruiken niet meer Renaissance? Naja hoe dan ook, als je geld had om jezelf zo te laten schilderen was je niet de gemiddelde Middeleeuwer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In de hogere kringen liep men er wel zo bij. Maar toen was het de mode om zo wit mogelijk te zijn (en dus ook je gezicht zo wit mogelijk te maken), want een zongebruinde huid was voor de arbeiders
.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Krampbloed
chagrijnig
rugpijn
huilerig
quote:
quote:
Dat bruin in de mode kwam in Europa is te danken aan Cocoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Daar had ik het gisteren nog over met Aziatische mensen, daar vindt men het nog steeds mooier om wit te zijn en ze vonden het maar raar dat wij Hollanders zo ons best doen om bruin te worden. Ze gebruiken zelfs een soort bleekcrèmes.Geert Wilders zou het vast geweldig vinden.
ik googlede op middeleeuwen en schilderijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zijn die pruiken niet meer Renaissance? Naja hoe dan ook, als je geld had om jezelf zo te laten schilderen was je niet de gemiddelde Middeleeuwer.
Daar had ik het gisteren nog over met Aziatische mensen, daar vindt men het nog steeds mooier om wit te zijn en ze vonden het maar raar dat wij Hollanders zo ons best doen om bruin te worden. Ze gebruiken zelfs een soort bleekcrèmes.Geert Wilders zou het vast geweldig vinden.
En dit staat er naast:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:22 schreef P.F het volgende:
[..]
ik googlede op middeleeuwen en schilderij
Hahaha, PFquote:De rijken bepaalden vroeger de mode. De man op het schilderij hiernaast is een rijke Groningse Luitenant ter Zee uit de achttiende eeuw .
Niet als je naast brood ook broccoli, champignons, tomaatjes, perzik, appel en banaan kan dippenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Was het rustig op de weg?? En hoe was de kaasfondue? Het lijkt mij zo saai...?
Appel en banaan in kaas dippen? Iew!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet als je naast brood ook broccoli, champignons, tomaatjes, perzik, appel en banaan kan dippen
Op de weg was het rustig!
Dat is echt lekker!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Appel en banaan in kaas dippen? Iew!
Ben jij nou zo'n lastige eter of gewoon erg intolerant voor wat anderen lekker vinden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Appel en banaan in kaas dippen? Iew!
Ik kan me niet voorstellen dat het lekker isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n lastige eter of gewoon erg intolerant voor wat anderen lekker vinden?
Ja en onthaarde ze haar benen niet met suikerpasta?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:28 schreef P.F het volgende:
Wat dacht je trouwens van cleopatra? Die deed al vochtinbrengende baden & oogpotlood van kohl. Jaja
Volgens mij zit je op het schilderij in de late barok, rond 1750?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:22 schreef P.F het volgende:
[..]
ik googlede op middeleeuwen en schilderij
In de link staat het jaartal 1448, maar dat is dus bullshit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij zit je op het schilderij in de late barok, rond 1750?
Tailleloze Coco met de rinkelende klatergoudsieradenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:21 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Dat bruin in de mode kwam in Europa is te danken aan Coco.
Ik heb haar nummer en het jouwe ook. Is het niet handiger als ik jouw nr even aan haar doorsms?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
iemand die het nummer van phaidra heeft en even kan smsen dat mijn telefoonnummer in haar pm staat?? mijn telefoon was leeg, geen oplader en nu pas in de auto weer de mogelijkheid tot mobiel internet door aanstekerusbding voor tomtom
Ja volgens mij ook. Ik heb aan de film Belle van Zuylen meegewerkt en die leefde van 1740 tot 1805 of zoiets en die kleding zag er zo uit ongeveer. Daarvoor had je nog grotere hoepels met rare uitstekende heupen en vanaf 1800 ongeveer kwam de empirelijn in zwang.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij zit je op het schilderij in de late barok, rond 1750?
En tamelijk knotse kostuumsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tailleloze Coco met de rinkelende klatergoudsieraden
Klopt, maar of het iets dorps is? Geen idee, Duitsers (Ratler, ookal kan 7up dan ook sinas betekenen, heel verwarrend) en Engelsen (Shandy) kennen dit ook!quote:
ook goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer en het jouwe ook. Is het niet handiger als ik jouw nr even aan haar doorsms?.
Hé, jij onthoudt ook alles!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:51 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooo je zou het vergeten zijn na een week!
Radler, in zuid-duitsland en Alster in noord-duitsland. Maar, dat is inderdaad niet met 7-up maar met sinas, dacht ik. Ik vind het heerlijk en drink het regelmatig als ik bij m'n duutser ben!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Klopt, maar of het iets dorps is? Geen idee, Duitsers (Ratler, ookal kan 7up dan ook sinas betekenen, heel verwarrend) en Engelsen (Shandy) kennen dit ook!
Agree!! Dan Dior en de New Look!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:55 schreef Laureline het volgende:
Nouja, ze blijft een belangrijk icoon enzo blabla, maar mijn mode is het niet: Chanel ontwierp toch meestal voor een plankfiguur. En Karl Lagerfeld doet nu hetzelfde bij Chanel. Hij is zelf daarbij ook meeveranderd in een plank!
Ja dat dacht ik dus ook met sinas, tot ik in een NL vakantiepark ging werken waar 95%Duits is. Daar bestelden ze dus Ratler, ik met sinas, gaven ze terug omdat t 7up moest zijn. En soms dan weer andersom. Ik wist t niet meer hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Radler, in zuid-duitsland en Alster in noord-duitsland. Maar, dat is inderdaad niet met 7-up maar met sinas, dacht ik. Ik vind het heerlijk en drink het regelmatig als ik bij m'n duutser ben!
Ja, balen dat we niet meer in de jaren '50 leven. Dan kon ik me gewoon blijven volvreten en mijn enige dikwordende gedeelte onzichtbaar onder deinende wijde rokken verstoppenquote:
Die baard scheert hij toch zo af, als het jou niet bevaltquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, wat goed!.
Ik ben kapot.. Nog wel bijna het telefoonnummer van Baardmans gekregen.
.
Bijna? Waarom niet helemaal?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, wat goed!.
Ik ben kapot.. Nog wel bijna het telefoonnummer van Baardmans gekregen.
.
Ik geloof niet dat die baard het probleem isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die baard scheert hij toch zo af, als het jou niet bevaltVoor een echte Juffrouw Engel moet je zo'n kleinigheid wel over hebben
M'n collega zei: "Oh ja! Baardmans zei dat ik jou z'n nummer wel mocht geven!" Maar toen gingen we grapjes maken en kwamen er klanten en daarna hebben we 't er niet meer over gehad.quote:
Oh, dan is het goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n collega zei: "Oh ja! Baardmans zei dat ik jou z'n nummer wel mocht geven!" Maar toen gingen we grapjes maken en kwamen er klanten en daarna hebben we 't er niet meer over gehad..
Lau, ik ben dól op baardjes..
Wat fijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:31 schreef loveli het volgende:
Moet nog bijlezen. Ben happy vandaag, ik knal zowat uit m'n vel.
Ik hou ook van borsthaar en zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed!Ik sta zelf neutraal tegenover baardjes, maar ik bedenk me nu wel, dat mijn meneren er altijd snel eentje aankweken als ze met mij zijn
Misschien haal ik het gestoppeldste in een man naar boven
![]()
Maar behalve die baard, lijkt Baardmans je verder wel wat?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, balen dat we niet meer in de jaren '50 leven. Dan kon ik me gewoon blijven volvreten en mijn enige dikwordende gedeelte onzichtbaar onder deinende wijde rokken verstoppen![]()
Voor de oplettende lezertjes: welk gedeelte heeft ze het over?![]()
Is dat het mannelijke equivalent van de secretaresse die haar knotje losmaakt, met heur haren zwiert, haar bril afzet en d'r beugel uit haar mond rukt, terwijl ze wijdbeens op de directeur gaat zitten, zodat haar jarretels tevoorschijn komen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:16 schreef P.F het volgende:
In van die romans, zijn het altijd van die baardige ruige mannen onder de modder, en dan in een hotelkamer, scheren ze zich en blijken het nette edelmannen te zijn.
Dusss.
Baardhaar en borsthaar zijn net zo hygiënisch als haar op je armen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:40 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 houdt niet van baardjes en borsthaar.
Verrassend hè?.
Ziet er wel stoer uit, maar ik vind haar op andere plekken dan op je hoofd en boven je ogen maar vies.
Ja zo ietsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat het mannelijke equivalent van de secretaresse die haar knotje losmaakt, met heur haren zwiert, haar bril afzet en d'r beugel uit haar mond rukt, terwijl ze wijdbeens op de directeur gaat zitten, zodat haar jarretels tevoorschijn komen?
Ik heb gerend!!! Maar 5km though.
Houd ik ook niet vanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Baardhaar en borsthaar zijn net zo hygiënisch als haar op je armen.
Heerlijk! M'n duutser heeft precies genoeg. Op z'n kop heeft hij niet genoeg! Oh, hij kweekt trouwens ook vaak stoppeltjes, ik vind dat wel mooi. Weet niet of ik hem ooit helemaal glad geschoren heb gezien!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Houd ik ook niet van.
Ik weet niet: het lijkt me vies om met je handen door het borsthaar van een man te kroelen.
Volgens mij lijkt het jou ook vies om over een blote mannenborst te aaien!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Houd ik ook niet van.
Ik weet niet: het lijkt me vies om met je handen door het borsthaar van een man te kroelen.
Dat heet lesbisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Houd ik ook niet van.
Nee hoor, blote mannenborst kan ik nog wel hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt het jou ook vies om over een blote mannenborst te aaien!
Mijn voorkeur is een gladde borstkas, een klein beetje getrimd oksel- en schaamhaar en veul haar op het hoofd. Zo, dan weten jullie dat ook weer.Of is dat too much information? Ik voel dat niet altijd aan hoorde ik laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |